Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Peacy schreef op 09 november 2015 @ 19:51:

[...]

Neee... Vroegah was Studio100 nog leuk. Voor Gertje met K3 aan de haal ging en er programma's kwamen die ik niet leuk vond.. .

Altijd stom en fout geweest
Je bent zelf een theepot
Ja, enge, geile Gert.

Ik ben ooit voor mijn werk in hun hoofdkantoor geweest. Hele rare bedoening. Net of je in een binnenspeeltuin loopt ipv een kantoor. En een super blije presentatie met alleen maar vrolijke mensen.

Helaas vinden zoon en dochter veel programma's wel leuk.

Maar K3 is gewoon 't vreemdste van alles.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Is nooit leuk geweest. Nooit.

https://www.youtube.com/watch?v=8O2Vhq7QQLM

Ik moet nu altijd denken aan die Ridder Rob van Koefnoen, dat ze Piet Piraat nadoen maar dan met Ridders. Echt briljant.
quote:Gatti schreef op 09 november 2015 @ 19:59:

Ja, enge, geile Gert.

Ik ben ooit voor mijn werk in hun hoofdkantoor geweest. Hele rare bedoening. Net of je in een binnenspeeltuin loopt ipv een kantoor. En een super blije presentatie met alleen maar vrolijke mensen.

Helaas vinden zoon en dochter veel programma's wel leuk.

Maar K3 is gewoon 't vreemdste van alles.En dan op zolder zeker een grote mensen-speeltuin, met zwepen en kettingen. Ik vertrouw die Gertje voor geen meter, en ik heb diep medelijden met die arme Samson .
quote:LittleRedRidingHood schreef op 08 november 2015 @ 22:29:

[...]

Toevallig vandaag ook sushi gemaakt. Ik kreeg ooit als tip om, nadat je de azijn erbij hebt gedaan, een theedoek over de pan te leggen, dan het deksel erop en zo langzaam af te laten koelen. Iets met dat het vocht dan niet terug in de pan valt en de rijst te nat blijft (en dus niet plakt). Geen idee of het hem echt daar in zit, maar de rijst is nog nooit mislukt iig.Oh goed zeg, bedankt voor de tip
quote:Chiefseattle schreef op 09 november 2015 @ 15:38:

[afbeelding]

Schattig he! Hij is vooral heel slaperig hoor. Droef kijken is een van zijn vele charmes 😍 Beterschap Brunootje
Cursus gehad, Sinterklaasjournaal gemist. Geen nood, viva weet altijd alles.

Ik schrik me de blubbers van de hoeveelheid berichten. Stoer begin ik bij het begin te lezen. Heel langzaam valt een kwartje en kijk ik naar de datum van de berichten.

Opfriscursus Sinterklaasjournaal 2014: tjek.

O, en ik vind studio 100 heerlijk. En de sloeries meisjes van K3 leuk. En als die Gert leuk vinden zal hij wel leuk zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Morrigan- schreef op 09 november 2015 @ 19:35:

@chief, wat fijn dat alles goed is gegaan met bruno!

en wat een leuke kop op die foto, wat voor een ras is het?

of is het een mix ofzo, want ik kan het niet thuisbrengen

Een onbekende mix, de vorige eigenaren hebben hem als pup kado gekregen. Ze dachten dat er iig Rottweiler, Bullmastif en Bordeaux in zou zitten maar wat mij betreft is het anyone's guess. Zijn gedrag doet het meest denken aan een Rottweiler want de baas is heilig voor hem en hij gehoorzaamt beter dan de meeste molossers. Molossers worden vaak gekruisd met terriers, herders, bulldogs en er zal wel van alles in de mix zitten.

Wat wel bijzonder is, hij heeft dus een plukvacht, all over. Juist, net als een tekkel Ik heb hem eigenhandig geplukt, man man wat een werk. Ik heb een keer bijna een afspraak bij een trimmer gemaakt maar die begreep het niet helemaal. Zelfs met zijn tweeen doe je daar rustig 8 uur over. Hij kreeg op een gegeven moment last van hele erge broeiplekken, pyodermie heet het als ik het goed heb onthouden. Om die reden scheer ik hem nu op doktersadvies. Ik laat de vacht niet te lang worden want als die een heel klein beetje vochtig is, en hij gaat met zijn zware kop op zijn rug liggen slapen, ontstaat er door de druk pyodermie. Google maar eens, als je durft, niet voor gevoelige kijkers. De meeste mensen die een plukhond hebben, vinden dat helemaal niks want een plukhond scheer je niet. Nou ja, deze dus wel, op doktersadvies, niet om hem stoerder te maken.

Als zijn vacht op zijn langst is, is ie om op te vrrreten zo schattig maar dat mag alleen als het vriest. Daarom heb ik hem vorige week kort geschoren, dan mag hij in de winter weer even een mega-teddybeer zijn.

Maar zo lief is hij niet tegen andere honden, op pups en onderdanige teven na. Helaas is hij niet zo sociaal en heeft een hekel aan mannen. De eerste drie jaar van zijn leven heeft hij bij een lesbisch stel gewoond, we geven hen daar gewoon de schuld van. Nee hoor, we hebben nog steeds mailcontact, wat me eraan herinnert dat ik die nog even moet mailen. Morgen na de uitslag maar. Denk niet dat dat een verassing wordt, artritis lijkt mij nogal voor de hand liggen maar goed, we zien wel. De bultjes maak ik me niet zoveel zorgen om.
Nou moet ik wel bekennen dat wij vorig jaar in Plopsaland zijn geweest en 't niet eens zo erg vond.

mooi en schoon park.
Wat een weer hier in het westen

Het is echt herfst.
Hier opeens ook storm en regen.

Bah.
quote:Jonari schreef op 09 november 2015 @ 20:23:

Hier opeens ook storm en regen.

Bah.Ja ik ben net thuis van de sportschool ik heb geen douche nodig
Ik wil donderdag naar Glow Eindhoven, ik hoop maar dat 't dan wat beter weer is.
Ik vind het heerlijk weer en ja ook als ik buiten moet zijn.
Laat jij dan de hond uit
quote:2465324 schreef op 09 november 2015 @ 20:27:

Laat jij dan de hond uitJa hoor!
Hier nog droog en ook geen storm.
quote:Gatti schreef op 09 november 2015 @ 20:20:

Nou moet ik wel bekennen dat wij vorig jaar in Plopsaland zijn geweest en 't niet eens zo erg vond.

mooi en schoon park.

Wij hebben ook 2 cd's van de 3 K'utjes thuis hoor .. de oudste keek ook wel eens Mega Mindy natuurlijk.

Ze heeft gelukkig een eigen mening

Jammer genoeg kijkt ze nu graag slechte disney en nickelodeon series en Violetta. Ook fantastisch.

Maar goed...ik had vroeger alleen 3 nederlandse zenders en wat Duitse en mijn ouders vonden alles van de VPRO wel heel geschikt.
quote:2465324 schreef op 09 november 2015 @ 20:27:

Laat jij dan de hond uitHonden vind ik nou weer niet leuk, dus nee dank je.
Even tussen de honden, K3 en het weer door hoor mensen, sorry.

Klopt Lotte, achterlijk gedoe weer.

De CM wilde ook een printscreen omdat ze wilden zien of ik op de goede pagina zat
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 09 november 2015 @ 21:02:

De CM wilde ook een printscreen omdat ze wilden zien of ik op de goede pagina zat

Nou ja, je bent natuurlijk wél blond.

En dan in combinatie met die oorbellen...

Ze kennen je verder niet, dat blijkt wel
quote:Nouschi schreef op 09 november 2015 @ 21:02:

Even tussen de honden, K3 en het weer door hoor mensen, sorry.

Klopt Lotte, achterlijk gedoe weer.

Geeft niks hoor.

Ik merk dat het mij irriteert dat de technische dienst zo weinig vertrouwen heeft en zo weinig moeite wil doen. Maar dat zal wel bij mij liggen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 09 november 2015 @ 19:41:

[...]

Ik vind het vooral raar, K3.

Die teksten zijn echt zwaar suggestief. En dat er dan allemaal vijfjarigen staat te gillen dat ze zich zo ojaleelee voelen, en dat dat allemaal maar kan.K3 is een goede reden om nog een tijdje in het buitenland te blijven. Dochtertje kan ondertussen wel vrij goed buikdansen. Leert ze op de crèche.
IMHO
quote:Gatti schreef op 09 november 2015 @ 20:25:

Ik wil donderdag naar Glow Eindhoven, ik hoop maar dat 't dan wat beter weer is.Het voordeel van minder weer is dat het niet zo druk is. Het was echt filelopen afgelopen weekend. Wel mooi!
quote:Lotte35 schreef op 09 november 2015 @ 21:08:

[...]

Nou ja, je bent natuurlijk wél blond.

En dan in combinatie met die oorbellen...

Ze kennen je verder niet, dat blijkt wel Snap ik ook wel hoor. Zo lang ben ik hier nog niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven