Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Kon je bepaalde topics maar gewoon blokkeren.

Wat zou dat een feest zijn.

Goedemorgen all.
Nou ik hoor dus ook bij de club van voor zes uur wakker ,zes uur ben ik de hond al aan het uitlaten .

Vanmorgen was ik om half 5 al wakker gesnurkt door m'n vriend .

Nu hopen dat het beetje droog blijft want ik ga winkelen met m'n dochter op zoek naar babyspullen.
En natuurlijk goeiemorgen allemaal
Goedemorgen..

Ja heb ik (en ws meerderen voor mij) een keer gevraagd aan de mods of er niet een optie kan komen dat je topics waar je eerder hebt gepost kunt verwijderen of onzichtbaar maken zodat ze niet steeds terugkomen in de lijst.

Maar ja. Moeilijk moeilijk blijkbaar
Goedemorgen cijfers..

Dan moet je wel tussen 5 en 6 posten he

Ik snap dat iedereen dolgraag bij de club wil. Maar we moeten wel bewijs hebben. Anders wordt het een ongeorganiseerde bende..
Maar natuurlijk ,we kunnen allemaal wel roepen dat we voor zessen wakker zijn ,dus jij snapt dat ik hier morgenochtend voor zessen ben,ik wil zo ontzettend graag bij een club horen dat ik me er helemaal instort.
Goedemorgen.

Ik was juist blij de laatste dagen nìet bij de club van vijf te horen ;)
quote:LittleRedRidingHood schreef op 11 november 2015 @ 07:07:

Goedemorgen.

Ik was juist blij de laatste dagen nìet bij de club van vijf te horen ;)

Nou dan ga je toch lekker naar de club van 7!

En goedemorgen Red ;)
quote:Corona67 schreef op 11 november 2015 @ 06:18:

En na de aanhoudende wind hebben we nu ook de neergaande put... Ik voel een boekje aankomen...
Snap ik ook wel weer ,maar ik begreep dat we heel veel missen als we er niet bij zijn .
Volgens mij is het daar lang niet zo gezellig
quote:Corona67 schreef op 11 november 2015 @ 06:38:

[...]

11 uur en 55 minuten verder draaien?

En dan wel snel je foon pakken en posten...Zoiets ja. Gelukkig heb ik zelf een digitale wekker. Die nooit gaat, want dan ben ik altijd al wakker.
quote:Corona67 schreef op 11 november 2015 @ 06:28:

Awwwww hoe ver moet je fietsen?

(niet dat dat heel veel uitmaakt als het hard zeikt. Geen idee wat de voorspelling is.)

Wanneer was je auto weer klaar?

Ik ga nu douchen en dan rijden. Dus als ik je op moet pikken en afzetten moet je het maar ff zeggen.Volgens die man van de garage is ie vrijdag klaar. Ik hoef gelukkig niet ver te fietsen, kwartier ongeveer. Ik ben gewoon treurig omdat mijn prachtige auto stuk is, zal ook wel weer een rib uit mijn lijf kosten.
quote:zuipschuit schreef op 11 november 2015 @ 02:33:

Idd, laat pumps!

Van haar berichten moet ik altijd even nadenken en ik vind ze leuk om te lezen.Ik ook hoor. Was gewoon een vraag. En om het nu meteen maar weer zeuren te noemen omdat het van mij komt vind ik ook een beetje flauw.
Ik zei niet dat je zeurt hoor! Maar ik vermoed dat pumps gewoon een schatje is.
Nee dat zegt Chief waarop jij zegt idd laat Pumps. Ik heb vaak om haar moeten lachen hoor.

Het gaat mij erom dat als een ander die vraag had gesteld het niet meteen als gezeur wordt gezien.

En ik zie Missie trouwens ook alleen maar op haar ( of zichzelf) reageren. Niks geen gezeur.
Iemand die weet waar Elsa en die zwarte hond met roze oren (kom niet meer op haar) zijn gebleven?
quote:Corona67 schreef op 11 november 2015 @ 07:00:

Goedemorgen cijfers..

Dan moet je wel tussen 5 en 6 posten he

Ik snap dat iedereen dolgraag bij de club wil. Maar we moeten wel bewijs hebben. Anders wordt het een ongeorganiseerde bende..

Waarschuwing: te serieuze reactie:

Ik heb last van winterdepressies en één van de verschijnselen is dat ik achterlijk vroeg wakker word. Ik wil dus helemaal geen lid worden van de club van 5, want dat betekent dat mijn winterdepressie behoorlijk zijn best doet.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:dadelduifje schreef op 11 november 2015 @ 08:18:

Nee dat zegt Chief waarop jij zegt idd laat Pumps. Ik heb vaak om haar moeten lachen hoor.

Het gaat mij erom dat als een ander die vraag had gesteld het niet meteen als gezeur wordt gezien.

En ik zie Missie trouwens ook alleen maar op haar ( of zichzelf) reageren. Niks geen gezeur.Oh excuses! Dat klopte wel, komt waarschijnlijk omdat het nog vroeg was.
Net gearriveerd op het werk. Was vergeten dat fietsen zo vermoeiend was.
quote:Corona67 schreef op 11 november 2015 @ 07:14:

[...]

Nou dan ga je toch lekker naar de club van 7!

En goedemorgen Red ;)

Niet zo brutaal hè!

quote:Solomio schreef op 11 november 2015 @ 08:32:

[...]

Waarschuwing: te serieuze reactie:

Ik heb last van winterdepressies en één van de verschijnselen is dat ik achterlijk vroeg wakker word. Ik wil dus helemaal geen lid worden van de club van 5, want dat betekent dat mijn winterdepressie behoorlijk zijn best doet.Je MAG lid worden he, niks MOET
quote:LittleRedRidingHood schreef op 11 november 2015 @ 08:38:

[...]

Niet zo brutaal hè!

Ik ook van jou!
Moguh. Goed dan zeurde ik een keer. Mag ik ook eens? Ik lees gewoon graag, liever, vrolijke berichten. Zo van: tjee wat post jij altijd lekker vrolijk. Corona vind ik echt een zonnetje in huis bv. Die heeft echt nooit een ochtendhumeur. Daar kikker ik van op. Hee, zie je wel, kikkers!
Goedemorgen!!!! Ik ben lekker vrij vandaag. Had het plan om heerlijk uit te slapen.... Dat was een plan. Zucht.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven