Werk & Studie alle pijlers

Ervaringen thuiswerk

12-11-2015 16:31 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met thuiswerk? Of het aardig verdient naast de studie en hoe je eraan kwam? Ik hoor het graag
Geen ervaring, maar ik weet wel dat je heel erg moet oppassen, er zitten heel veel oplichters bij. Als je moet betalen om je aan te melden, is het vaak al niet te vertrouwen.
Een kennis heeft het gedaan. Het hele huis stond regelmatig vol met dozen met spullen waar iets mee moest gebeuren. En dan moesten de familieleden vaak ook nog helpen omdat het op een bepaalde datum af moest zijn.

Het verdiende slecht, zeker als je het om zou zetten naar uurloon.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ken iemand die sexsms'jes versturen als thuiswerk heeft gedaan, en dat verdiende matig. Als ze hard doorwerkte en veel 's avonds online was, zat ze op het minimumloon. Maar kon ze een keer niet 's avonds werken, was het heel moeilijk om de targets te halen omdat er overdag veel minder berichten werden verstuurd.
Als het bestond deden we het allemaal.

Je kan seksoperator of cammer worden waar je tegen heel laag loon klanten flink op kosten jaagt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hier komen nu dezelfde tips als in je topic over online werk. Waarom zoek je geen bijbaan buitenshuis?
quote:Fame schreef op 12 november 2015 @ 17:07:

Als het bestond deden we het allemaal.

Je kan seksoperator of cammer worden waar je tegen heel laag loon klanten flink op kosten jaagt.

Webcammen moet toch goed verdienen.

Een vriendin van me camt fulltime en betaalt daar haar hypotheek en 3 paarden van, ook gaan ze regelmatig op vakantie.

Of je dat werk moet willen doen is natuurlijk een tweede.

Verder is er voldoende thuiswerk dat prima betaalt, maar dat ligt er een beetje aan wat je als thuiswerk of "werken vanuit huis" ziet.

Je kunt namelijk prima als freelancer vanuit huis werken, maar dan moet je dus ook iets kunnen en zelf ook actief opdrachtgevers zoeken.
Jaren geleden heb ik naast mijn studie gewerkt bij TNS NIPO. Dat kon toen ook vanuit huis.

Ik heb even snel gekeken maar voor thuis werk zijn er geen vacatures, maar wel voor mystery shopper en/of enquêtes afnemen bij mensen thuis of bedrijven.
quote:fientje1982 schreef op 12 november 2015 @ 17:54:

Jaren geleden heb ik naast mijn studie gewerkt bij TNS NIPO. Dat kon toen ook vanuit huis.

Ik heb even snel gekeken maar voor thuis werk zijn er geen vacatures, maar wel voor mystery shopper en/of enquêtes afnemen bij mensen thuis of bedrijven.

Maar met die werkzaamheden zul je maar af en toe werk hebben, en dan ook nog eens niet fantastisch verdienen.

Waarom zoek je geen baan buitenshuis?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Iedereen wil wel thuiswerken. Als je nog studeert zou ik je aanraden om een baan buiten de deur te zoeken. Beetje netwerken enzo. Een werkgever wordt niet heel enthousiast van een afgestudeerde van in de 20 die "thuis doosjes vouwen" op haar cv heeft staan.
Je hebt thuiswerk en thuiswerk natuurlijk.

Hele hordes journalisten, vertalers, copywriter, (web)designers en dergelijke werken ook gewoon thuis en verdienen heel aardig.

Doosjes vouwen is natuurlijk van een andere orde.
Wat versta je onder "thuiswerk"?
@Himalaya destijds werkte in minimaal 16 uur thuis via TNS NIPO, maar ik zie dat hiervoor geen vacatures zijn.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-04-2016 12:54
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven