bn'er gespot
zondag 8 november 2015 om 20:05
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?
Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.
Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).
Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.
Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).
Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
woensdag 11 november 2015 om 17:07
Ook wel een leuke: Mijn vader liep voorop buiten bij een U2 concert afgelopen september richting de rij, zegt vrolijk "hoi!" tegen een lange man, loopt even door maar een paar meter verder draait hij zich om naar mij "Oh shit, dat was Edwin van der Sar, ik herkende zijn gezicht maar dacht, het was vast iemand van mijn werk ofso". Van der Sar zelf zagen we nog heel verbaasd omkijken, haha.
donderdag 12 november 2015 om 23:47
Dennis Weening is trouwens ook een dikke tegenvaller. Op tv altijd bezig met mensen met handicaps enzo, maar toen hij mijn kennis met Ichtyose (huidziekte) tegen het lijf liep begon hij haar uit te lachen en zei "ieieieuuuwww jij bent echt vies, gatverredamme, ga je wassen vies wijf, ieieieuuuwwww".
Ze probeerde nog uit te leggen wat ze had maar hij wilde niet luisteren en bleef in zijn ieieieuuuuwww stand staat. Wàt een schijnheilige lutser is dat zeg.
Ze probeerde nog uit te leggen wat ze had maar hij wilde niet luisteren en bleef in zijn ieieieuuuuwww stand staat. Wàt een schijnheilige lutser is dat zeg.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
vrijdag 13 november 2015 om 00:08
quote:Bruja78 schreef op 12 november 2015 @ 23:47:
Dennis Weening is trouwens ook een dikke tegenvaller. Op tv altijd bezig met mensen met handicaps enzo, maar toen hij mijn kennis met Ichtyose (huidziekte) tegen het lijf liep begon hij haar uit te lachen en zei "ieieieuuuwww jij bent echt vies, gatverredamme, ga je wassen vies wijf, ieieieuuuwwww".
Wow. Bizar.
Kwam hij haar tegen in een privé situatie? Niet dat het iets uitmaakt, gewoon nieuwsgierig.
Leek me idd zo van TV een aardig persoon.
Wow. Bizar.
Kwam hij haar tegen in een privé situatie? Niet dat het iets uitmaakt, gewoon nieuwsgierig.
Leek me idd zo van TV een aardig persoon.
vrijdag 13 november 2015 om 00:13
vrijdag 13 november 2015 om 00:24
quote:Bruja78 schreef op 12 november 2015 @ 23:47:
Dit kan ik me dus zo niet voorstellen dat hij zoiets zou zeggen.
Zelfde als Johnny de mol dit ineens zou doen ofzo.
Jammer
Dit kan ik me dus zo niet voorstellen dat hij zoiets zou zeggen.
Zelfde als Johnny de mol dit ineens zou doen ofzo.
Jammer
vrijdag 13 november 2015 om 00:29
vrijdag 13 november 2015 om 00:57
De allercoolste BN'er die ik onverwacht tegen het lijf liep is toch wel onze voormalige koningin !!
Ik liep in een stad en zag een stukje verderop een dikke geblindeerde auto staan en wat mannen in pak erbij.
Ik dacht nog, nou nou wat is dat voor een poeha.
Toen ik de poeha naderde, werd mij vriendelijk gevraagd door een mijnheer in pak of ik even wilde wachten, ik zag een lief klein oud mevrouwtje het gebouw uitlopen en ineens viel het kwartje ...
Koningin Beatrix !!
Verrast en verbijsterd als ik was ging mijn hand automatisch omhoog en stond ik ineens wat vertwijfeld met een dom gezicht te zwaaien.
Ze knikte , zwaaide terug met een glimlach.
Ze liep door, ik liep weer door.
Ik dacht bizar... Vervolgens schoot ik in de lach, Djeez wat stond ik onnozel te zwaaien
Maar het toverde de rest van de dag een glimlach op mijn gezicht.
Ik had een onverwachte ontmoeting met onze koningin.
Wat een lief schattig vrouwtje! En ze lachte speciaal naar mij....
Ik liep in een stad en zag een stukje verderop een dikke geblindeerde auto staan en wat mannen in pak erbij.
Toen ik de poeha naderde, werd mij vriendelijk gevraagd door een mijnheer in pak of ik even wilde wachten, ik zag een lief klein oud mevrouwtje het gebouw uitlopen en ineens viel het kwartje ...
Koningin Beatrix !!
Verrast en verbijsterd als ik was ging mijn hand automatisch omhoog en stond ik ineens wat vertwijfeld met een dom gezicht te zwaaien.
Ik dacht bizar... Vervolgens schoot ik in de lach, Djeez wat stond ik onnozel te zwaaien
Wat een lief schattig vrouwtje! En ze lachte speciaal naar mij....
vrijdag 13 november 2015 om 01:28
In een Spa in het centrum van Amsterdam kwamen eens per maand op zondag Lieke van Lexmond en Mark van Eeuwen. Zij waren toen al geen stelletje meer, maar wel heel leuk met elkaar. Heb Lieke haar nagels mogen manicure en knal roze gelakt
Ze was heel aardig en heel spontaan.
Dit is ongeveer 3 jaar geleden.
In de Palladium in Amsterdam heb ik Ibrahim Affaley ,Wesley Sneijder en Jan Kooijman gezien.
Varend over de Amstel zag ik De Toppers lunchen de middag na hun concert in mei.
Jeroen van der Boom, Gerard Joling en Rene Froger alle 3 in een witte ochtendjas.
Ik zwaaien en Jeroen zwaaide en lachte terug
Ze was heel aardig en heel spontaan.
Dit is ongeveer 3 jaar geleden.
In de Palladium in Amsterdam heb ik Ibrahim Affaley ,Wesley Sneijder en Jan Kooijman gezien.
Varend over de Amstel zag ik De Toppers lunchen de middag na hun concert in mei.
Jeroen van der Boom, Gerard Joling en Rene Froger alle 3 in een witte ochtendjas.
Ik zwaaien en Jeroen zwaaide en lachte terug
vrijdag 13 november 2015 om 09:27
quote:consuelabananahammok schreef op 13 november 2015 @ 00:57:
De allercoolste BN'er die ik onverwacht tegen het lijf liep is toch wel onze voormalige koningin !!
Koningin Beatrix !!
Wat een lief schattig vrouwtje! En ze lachte speciaal naar mij.... Wat een lief verhaal! Zit hier te smilen
Koningin Beatrix !!
Wat een lief schattig vrouwtje! En ze lachte speciaal naar mij.... Wat een lief verhaal! Zit hier te smilen
vrijdag 13 november 2015 om 09:48
Ik zie wel eens BN' ers lopen of mensen die ik herken maar niet weet hoe ze heten (ben niet zo goed thuis in de BN' ers). Vaak zijn het dan soapacteurs of presentatoren die ik zie bij het zappen. Politici zie ik aan de lopende band, maar dat komt door werk.
De enige keer die indruk heeft gemaakt is Chris Zegers ergens in de Jordaan. Jaar of 10 geleden. Ik was zo onder de indruk dat ik bijna tegen een paaltje aanfietste. Denk niet dat ie het merkte en ik moest vooral na afloop heel hard om mezelf lachen.
De enige keer die indruk heeft gemaakt is Chris Zegers ergens in de Jordaan. Jaar of 10 geleden. Ik was zo onder de indruk dat ik bijna tegen een paaltje aanfietste. Denk niet dat ie het merkte en ik moest vooral na afloop heel hard om mezelf lachen.
vrijdag 13 november 2015 om 10:09
vrijdag 13 november 2015 om 10:22
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 10:09:
Ik zag gisteren in een belendend dorp een voormalig nieuws presentator van RTL 4.
In de supermarkt.
Kom hoe heet 'ie nou.
Met dat voorhoofd.
Met die bril.
Kalend.
Hij is al een tijd niet meer op de buis.
Ik wilde 'hé! eh....dinges' tegen hem zeggen maar gelukkig niet gedaan.Niet Jan de Hoop toch?
Ik zag gisteren in een belendend dorp een voormalig nieuws presentator van RTL 4.
In de supermarkt.
Kom hoe heet 'ie nou.
Met dat voorhoofd.
Met die bril.
Kalend.
Hij is al een tijd niet meer op de buis.
Ik wilde 'hé! eh....dinges' tegen hem zeggen maar gelukkig niet gedaan.Niet Jan de Hoop toch?
vrijdag 13 november 2015 om 10:26
vrijdag 13 november 2015 om 10:30
tjonge wat komen sommige mensen veel bn-ers tegen, ik maar 2 keer in mijn leven,
1 keer jan van veen van candlelight, die vroeg ik de weg en pas toen die praatte herkende ik zijn stem ( maar verder dat pas gerealiseerd toen ik de goede weg opliep en later eens een foto opzocht of de kop erbij paste ) ,
vind het niet echt een bn-er
en een keer iemand vanuit gtst, maar ja, ik weet zijn naam niet, weet alleen dat het een zoon is van ludo en getrouwd geweest met zijn stiefmoeder , daar een kind mee waar door zijn vader later stiefvader werd terwijl hij al opa was van zijn kind...
ik volg geen gtst maar schoonmoeder wel en van dat toen zo'n bizarre verhaallijn,
maar goed, die jongen dus...
oja,
schiet me te binnen, bas muis is dat.
1 keer jan van veen van candlelight, die vroeg ik de weg en pas toen die praatte herkende ik zijn stem ( maar verder dat pas gerealiseerd toen ik de goede weg opliep en later eens een foto opzocht of de kop erbij paste ) ,
en een keer iemand vanuit gtst, maar ja, ik weet zijn naam niet, weet alleen dat het een zoon is van ludo en getrouwd geweest met zijn stiefmoeder , daar een kind mee waar door zijn vader later stiefvader werd terwijl hij al opa was van zijn kind...
ik volg geen gtst maar schoonmoeder wel en van dat toen zo'n bizarre verhaallijn,
oja,
schiet me te binnen, bas muis is dat.
vrijdag 13 november 2015 om 10:32
quote:absor schreef op 13 november 2015 @ 10:30:
tjonge wat komen sommige mensen veel bn-ers tegen, ik maar 2 keer in mijn leven,
oja,
schiet me te binnen, bas muis is dat. dat hele verhaal en dan ineens:"oja, Bas Muis"..
oja,
schiet me te binnen, bas muis is dat. dat hele verhaal en dan ineens:"oja, Bas Muis"..
vrijdag 13 november 2015 om 11:12
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 10:33:
[...]
Nee, niet Jan de Hoop. Die doet 't ook nog steeds, nieuws lezen.
Deze niet.
Hij ging in mijn herinnering een beetje raar weg bij zijn werkgever maar ik ben zijn naam kwijt...
Edgar ......?
Hij is tramchauffeur in Den Haag geworden
[...]
Nee, niet Jan de Hoop. Die doet 't ook nog steeds, nieuws lezen.
Deze niet.
Hij ging in mijn herinnering een beetje raar weg bij zijn werkgever maar ik ben zijn naam kwijt...
Edgar ......?
Hij is tramchauffeur in Den Haag geworden
Frankly my dear, I don"t give a damn