bn'er gespot
zondag 8 november 2015 om 20:05
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?
Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.
Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).
Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.
Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).
Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
vrijdag 13 november 2015 om 16:53
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 16:43:
[...]
Nee, die is het ook niet.
Ik blijf maar denken dat hij 'Mark' heet maar als ik google op die naam plus nieuwslezer dan vind ik hem niet.
Hij heet dus denk ik toch geen Mark....https://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_van_D ... macteur%29
Alias Marc Jacobs.
[...]
Nee, die is het ook niet.
Ik blijf maar denken dat hij 'Mark' heet maar als ik google op die naam plus nieuwslezer dan vind ik hem niet.
Hij heet dus denk ik toch geen Mark....https://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_van_D ... macteur%29
Alias Marc Jacobs.
vrijdag 13 november 2015 om 16:54
vrijdag 13 november 2015 om 16:56
quote:Star schreef op 13 november 2015 @ 16:53:
[...]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_van_D ... macteur%29
Alias Marc Jacobs.
Jaaaaaa!
Die!
Zie je nou?!
Marc dus!
Nou, hij dus.
Thanks Starrie!
[...]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_van_D ... macteur%29
Alias Marc Jacobs.
Jaaaaaa!
Die!
Zie je nou?!
Marc dus!
Nou, hij dus.
Thanks Starrie!
vrijdag 13 november 2015 om 20:10
Rob van Dam is een held. Hij heeft een poosje in zijn eentje bijna alle programma's op TV en Radio Noord gepresenteerd, voor mijn gevoel en dan deed hij ook nog leuke woordgrapjes bij campinglife. Sinds hij daar weg is, is de hele campybodem onder dat prgramma vandaan geslagen. Nu zijn het gewoon filmpjes van vouwwagens.
Rob van Dam is rasechte Groninger, dus hier in de buurt zie je hem nog weleens rondhobbelen.
Rob van Dam is rasechte Groninger, dus hier in de buurt zie je hem nog weleens rondhobbelen.
vrijdag 13 november 2015 om 20:20
quote:Quinty schreef op 13 november 2015 @ 16:54:
[...]
Simply Red, samen met 4 vriendinnen bij een afterparty , heel gezellig met Mick Hucknall zitten kletsen.
Oh, heet dat kletsen tegenwoordig?
Die man schijnt in 3 jaar tijd 3000 vrouwen afgewerkt te hebben. Niks geen tijd om te kletsen hoor, dat is hard doorwerken http://www.theguardian.co ... l-apologies-to-1000-women
[...]
Simply Red, samen met 4 vriendinnen bij een afterparty , heel gezellig met Mick Hucknall zitten kletsen.
Die man schijnt in 3 jaar tijd 3000 vrouwen afgewerkt te hebben. Niks geen tijd om te kletsen hoor, dat is hard doorwerken http://www.theguardian.co ... l-apologies-to-1000-women
vrijdag 13 november 2015 om 20:26
quote:consuelabananahammok schreef op 13 november 2015 @ 00:57:
De allercoolste BN'er die ik onverwacht tegen het lijf liep is toch wel onze voormalige koningin !!
Ik liep in een stad en zag een stukje verderop een dikke geblindeerde auto staan en wat mannen in pak erbij.
Ik dacht nog, nou nou wat is dat voor een poeha.
Toen ik de poeha naderde, werd mij vriendelijk gevraagd door een mijnheer in pak of ik even wilde wachten, ik zag een lief klein oud mevrouwtje het gebouw uitlopen en ineens viel het kwartje ...
Koningin Beatrix !!
Verrast en verbijsterd als ik was ging mijn hand automatisch omhoog en stond ik ineens wat vertwijfeld met een dom gezicht te zwaaien.
Ze knikte , zwaaide terug met een glimlach.
Ze liep door, ik liep weer door.
Ik dacht bizar... Vervolgens schoot ik in de lach, Djeez wat stond ik onnozel te zwaaien
Maar het toverde de rest van de dag een glimlach op mijn gezicht.
Ik had een onverwachte ontmoeting met onze koningin.
Wat een lief schattig vrouwtje! En ze lachte speciaal naar mij....
De allercoolste BN'er die ik onverwacht tegen het lijf liep is toch wel onze voormalige koningin !!
Ik liep in een stad en zag een stukje verderop een dikke geblindeerde auto staan en wat mannen in pak erbij.
Ik dacht nog, nou nou wat is dat voor een poeha.
Toen ik de poeha naderde, werd mij vriendelijk gevraagd door een mijnheer in pak of ik even wilde wachten, ik zag een lief klein oud mevrouwtje het gebouw uitlopen en ineens viel het kwartje ...
Koningin Beatrix !!
Verrast en verbijsterd als ik was ging mijn hand automatisch omhoog en stond ik ineens wat vertwijfeld met een dom gezicht te zwaaien.
Ze knikte , zwaaide terug met een glimlach.
Ze liep door, ik liep weer door.
Ik dacht bizar... Vervolgens schoot ik in de lach, Djeez wat stond ik onnozel te zwaaien
Maar het toverde de rest van de dag een glimlach op mijn gezicht.
Ik had een onverwachte ontmoeting met onze koningin.
Wat een lief schattig vrouwtje! En ze lachte speciaal naar mij....
vrijdag 13 november 2015 om 20:30
vrijdag 13 november 2015 om 20:32
quote:Ginevra schreef op 13 november 2015 @ 20:20:
[...]
Die man schijnt in 3 jaar tijd 3000 vrouwen afgewerkt te hebben. Niks geen tijd om te kletsen hoor, dat is hard doorwerken http://www.theguardian.co ... l-apologies-to-1000-womenIk vind dat toch zo'n lelijke muppet.
[...]
Die man schijnt in 3 jaar tijd 3000 vrouwen afgewerkt te hebben. Niks geen tijd om te kletsen hoor, dat is hard doorwerken http://www.theguardian.co ... l-apologies-to-1000-womenIk vind dat toch zo'n lelijke muppet.
vrijdag 13 november 2015 om 20:35
vrijdag 13 november 2015 om 20:39
Ik heb lang een Deense vriend gehad, en dat was wel eens grappig in het kader van 'wereldberoemd in Nederland'. Vrienden van hem waren bij ons op bezoek, en tijdens het stappen kwamen we iemand uit gtst tegen. Die was zo gewend dat hij herkend werd en iedereen met hem wilde praten, dat hij niet doorhad dat mijn vriendin hem helemaal niet kende (want in Denemarken hebben ze geen gtst ). Tot mijn vriendin heel geïrriteerd en hard aan mij vroeg wat die kerel van haar wilde.
Andersom heb ik wel eens pissig aan een bekende Deense voetballer (die ik dus niet kende) gevraagd of ik er misschien even bij mocht in een winkel. Die stond heel irritant in de weg, omdat hij blijkbaar gefotografeerd wilde worden. Maar het is heel makkelijk om niet onder de indruk te zijn van mensen die je ook oprecht niet kent.
Andersom heb ik wel eens pissig aan een bekende Deense voetballer (die ik dus niet kende) gevraagd of ik er misschien even bij mocht in een winkel. Die stond heel irritant in de weg, omdat hij blijkbaar gefotografeerd wilde worden. Maar het is heel makkelijk om niet onder de indruk te zijn van mensen die je ook oprecht niet kent.
vrijdag 13 november 2015 om 21:34
quote:Ginevra schreef op 13 november 2015 @ 20:20:
[...] Oh, heet dat kletsen tegenwoordig?
Die man schijnt in 3 jaar tijd 3000 vrouwen afgewerkt te hebben. Niks geen tijd om te kletsen hoor, dat is hard doorwerken http://www.theguardian.co ... l-apologies-to-1000-womenHahaha, oh gatver, what a turn- off Niet dat ik überhaupt maar een seconde geturned-on was door hem... Ieuw.
[...] Oh, heet dat kletsen tegenwoordig?
Die man schijnt in 3 jaar tijd 3000 vrouwen afgewerkt te hebben. Niks geen tijd om te kletsen hoor, dat is hard doorwerken http://www.theguardian.co ... l-apologies-to-1000-womenHahaha, oh gatver, what a turn- off Niet dat ik überhaupt maar een seconde geturned-on was door hem... Ieuw.
vrijdag 13 november 2015 om 21:54
quote:minnimouse schreef op 13 november 2015 @ 00:34:
Misschien was 'ie dronken?
Dat denk ik ook. Ben hem een aantal keer in Den Haag tegen gekomen na het stappen. Één keer riep hij me na (klonk ook niet geheel nuchter). Ben snel doorgelopen. Ik vond het ordinair, zo over straat, beetje pronken met je 'BN'er-status'.
Die andere Dennis (van BNN) ook een keer tegengekomen. Die liet zich omringen door jonge studentes. Geef hem eens ongelijk:)
Allebei wel al jaaaaaaren geleden.
Misschien was 'ie dronken?
Dat denk ik ook. Ben hem een aantal keer in Den Haag tegen gekomen na het stappen. Één keer riep hij me na (klonk ook niet geheel nuchter). Ben snel doorgelopen. Ik vond het ordinair, zo over straat, beetje pronken met je 'BN'er-status'.
Die andere Dennis (van BNN) ook een keer tegengekomen. Die liet zich omringen door jonge studentes. Geef hem eens ongelijk:)
vrijdag 13 november 2015 om 22:52
quote:fietjelief schreef op 13 november 2015 @ 20:30:
Jaren geleden eens een one night stand gehad met Sascha Visser (oude tmf vj)
Stelde weinig voor. Was meer voor de fun.
Ben ook John Williams eens tegengekomen.
Was er van overtuigd dat hij iets tegen me zei.
Voordat ik erop reageerde zag ik dat hij met oortjes in aan het bellen was
Sascha Visser vind ik best een knappe jongen.
Jaren geleden eens een one night stand gehad met Sascha Visser (oude tmf vj)
Stelde weinig voor. Was meer voor de fun.
Ben ook John Williams eens tegengekomen.
Was er van overtuigd dat hij iets tegen me zei.
Voordat ik erop reageerde zag ik dat hij met oortjes in aan het bellen was
vrijdag 13 november 2015 om 22:53
quote:vitamined schreef op 13 november 2015 @ 21:54:
[...]
Oh ja, dat over straat schreeuwen vind ik ook zo vreselijk ordinair.
Ik hoor het van die jonge tienergrietjes ook regelmatig doen. Zo vervelend en irritant! En waarom? Serieus ... WAAROM?
[...]
Oh ja, dat over straat schreeuwen vind ik ook zo vreselijk ordinair.
Ik hoor het van die jonge tienergrietjes ook regelmatig doen. Zo vervelend en irritant! En waarom? Serieus ... WAAROM?
vrijdag 13 november 2015 om 23:06
vrijdag 13 november 2015 om 23:18