De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hera, ja kids hebben zo koorts, maar gelukkig zakt het ook zo weer.

(hier zijn we ook allemaal snotterig/zere keel enzo, dus rustig dagje gehad)

Was het de bedoeling dat je meer had gaan werken als je geen last had van je bekken?

Ik dacht dat jij ouderschapsverlof ging opnemen, toch?

Oh ja, in de middagpauze warme hap, is niets culinairs hoor! We hebben maar een uur om heen & terug te rijden, te koken, eten en opruimen.

We hadden bietjes, gekookte aardappelen, gepocheerde schelvisfilet en "butter en eek" (ga daar maar even op googelen ) dus als je snelle, gezonde gerechten zoekt, ben ik eigenlijk best ervaren, hihi!

Maar vrijdag avond lekker uit eten geweest met vriendinnen, was erg gezellig.
Frans ik weet niet waarom, maar ik had geslacht bij jou in gedachten, net zoals ik ook steeds had bij 12 sept.

Enne hebbie dan foto van die buik???

Jij en Do zijn lekker cryptisch!

Zo wilde ik laats nog zeggen tegen Nala dat ze hier met kermis had moeten zijn, met loslopende J & Y, N & S, etc.!
Brab laat maar weten wanneer jij eraan toe bent om af te spreken, als alles met Kaj achter de rug is.

Kaj is een fijn poppie, mooie wimpers, dat zal je vast vaker horen!
Stier gek he dat die jongens zo verzot op auto's zijn!

Zou je ook in een andere branche willen werken?

Voor jouw functie maakt dat toch niet uit.

Enne gezien jouw opmerking laatst, mocht er nog een "ongelukje" op je pad komen: in feite hadden jullie dus beslist om niet voor een 2e te gaan?

Schoonzus en zwaag hier ook niet, maar gister zei ze dat het toch wel ging kriebelen, nu nichtje bijna 3 is. Dus je weet nooit!
Quintie dus ook druk druk druk!

Ben je uiteindelijk nog minder uren gaan werken per dag?

Thuis alles prima, nou lekker meid!

En over 2 maanden dus weer legaal hier
Kay wauw jij ook al verlof! 't gaat supersnel allemaal!

Je buikfoto moet ik nog bekijken
voor Nala, voor al die hormonen en ik duim dat de cyste er niet zit.

voor Hera, voor het klote nieuws. Bah.

voor 12-9, voor de kraamtranen en de opstarthobbels. Fijn dat Fenne het zo goed doet meis!

voor Brab, gewoon, omdat jij en je gezinnetje het zo te verduren krijgen en je zo'n bikkel bent! De appel valt niet ver van de boom!

voor Quint, omdat je maar zo druk bent. Ik mis jou ook!

En ook gecondoleerd

Even wat knuffels de ether ingooien. We kunnen ze geloof ik allemaal wel gebruiken.
DDDJ, lekker gezend in D.?

Met dit weer kan je er dan ook niet ff lekker op uit.

Hoe staat het met jouw plannen eigenlijk om daarheen uit te wijken?
Haai Uni

Oeoeoeh Kay, ik heb je buik gezien, wat gaaaaaf!
nou ga ik eerst maar even die buik checken DDDJ!
Yah man! Dat is een echt zwangere buik!

Maar komt ook door de hoek waaruit ie genomen is, want andere foto toont al weer heel anders. Isse leuke foto!

Jullie zijn alweer behoorlijk creatief ook met de babykamer zag ik!
Drenthe was lekker. Paps en mams zitten er leuk bij. Hebben ze best leuk geregeld. Zo lang ze 'tussen 2 huizen in zitten' (en dat kan gezien de huidige ontwikkelingen best wel eens een tijdje gaan duren ) zitten ze in een vakantiewoning van nog geen jaar oud. Gewoon netjes verzorgd. Afwasmachine en combimagnetron, genoeg bestek, genoeg bordjes, genoeg van alles. Houtkachel. 3 slaapkamers. En overal waar je om je heen kijkt, Bos. Dus best leuk. Het weer zat niet echt mee. Terwijl ze voor gisteren best mooi weer voorspelden. We stonden voor de ingang van Dierentuin Emmen, maar zijn toen toch maar weer de auto ingestapt. Het was Zo koud en Zo Nat, daar had ik geen zin in, beessies kijken. Dus toen zijn we naar Oranjespeelstad geweest en dat was voor Daphne walhalla. 12-9, jij bent daar toch in het pipodorp geweest? De speelstad is in ieder geval erg leuk, draaimolens, wipkippen, bootjes, fietsjes, springkussens... je kan het zo gek niet bedenken. Dus dat was erg leuk. Ook nog wel eventjes door het bos gewandeld vrijdag, maar het was een en al modder. Dus dat hebben we niet nog eens geprobeerd.

Maar het was leuk. Had er nog wel een paar daagjes willen blijven
He meiden!

uni hoest met het slapen van kanjertje?

DDDJ hoest met jouw spieren?

Mooie buik kay!

12-9 fijn om te horen dat het goed gaat met Fenne, en bedankt voor je kaartje, we kregen hem gister en Sara pakt hem steeds van de kast, ze vind hem zoals ze dat zelf zegt: prachtig!
Do jullie hebben morgen die info avond al?

Kan je man het nu wel een beetje een plaats geven nu, zijn hart meer luchten?

"gelukkig" zijn de anderen daar met hetzelfde probleem, dan hoef je je in ieder geval niet groot te houden ofzo.
Oh, en ik ben om hoor. Vent en ik zeiden maar steeds tegen elkaar; het lijkt hier net vakantie Al die ruimte en dat groen. Maar goed, zoals dat voor m'n paps en mams geldt, geldt dat ook voor ons. Het is nu he-le-maal niet gunstig om zo'n switch te maken.
DDDJ het klinkt als zo'n huis, wat je vaak op TV ziet met Quinty Trustfull, haha!

Dan worden ook alle gemaakken genoemd enzo.

Ja koud en nat, dan is er weinig aan.
Daarnaast ben ik binnenkort Toos Werkeloos. Lang verhaal kort; Ik heb een fout gemaakt op werk en daar ben ik over aangesproken. Alleen is het zo hoog opgespeeld dat managers, hoofd personeelszaken en directie er vanaf weet en mij is gedreigd met ontslag op staande voet. En echt, eerlijk waar, zo erg was het allemaal niet. Dat was afgelopen maandag. Dinsdag heb ik me afgemeld, want ik ga daar niet zitten wachten op m'n ontslagbrief.

Daarom ging ik dit weekend heel graag naar Drenthe, naar m'n paps en mams. Om m'n zen te vinden. M'n zen heb ik niet gevonden. Wel een adviseur die mij gaat helpen om dit tot een goed einde te brengen (= waarschijnlijk ontslagprocedure met een oprotpremie). En die lieve meneer komt helemaal vanuit Drenthe aanrijden om aanwezig te kunnen zijn bij het gesprek met m'n werkgever. Zo fijn. (En wat onwijs fijn dat m'n paps zo hier en daar nog wat nuttige zakelijke contacten heeft!)
Jees dat is ook kutterdekut zeg!
Ohhh DDDJ wat kloten zeg....ik hoop dat het allemaal nog een beetje goed afgehandeld kan worden....
Uni hoest nou met slapen dan?
hmmm ik had er net nog een berichtje in staan aan Amy, maar dat staat er nu helemaal niet.

Amy ik heb je net gemaild, maar weet niet of het de goede hotmail is!
zal ff kijken
Amy,

ik heb het je nog niet verteld, maar de laatste 2 weken gaan hier supergoed!!!!

Dat wil niet zeggen dat ie doorslaapt, maar

1. inslapen gaat vrijwel probleemloos EN op normale kindertijd

2. de nachten gaan erg goed, zo'n beetje wakker tussen de 1 - 4 keer per nacht.

Ook overdag nog een slaapje, dus wij hopen dat dit blijft.

Nog wel de melatonine en kindival.

Ik snap niet waar deze switch vandaan komt!

En het slapen bij jullie?

En hoe is het verder met jullie?
En zelf komt onze moeheid er nu ook uit, lijkt het, na een jaar en 2 maanden!
oh heb ik ook nog niet verteld, maar sinds zon beetje half sept. geef ik geen BV meer!

ik wilde die nachten steeds afbouwen en dat ging ook en toen wilde ie zelf niet meer.

Nou ja, ik heb mn best gedaan na 20 maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven