Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 14 november 2015 om 08:14
quote:bungaa schreef op 14 november 2015 @ 02:49:
ik kan je geen gelijk geven over racisten en xenofoben, ik heb juist last ervan dat men dat mij steeds in mijn schoenen wil schuiven.
Ieder zijn hobby, toch?
En mocht het strafbaar zijn, dan nemen de mods vast wel juiste maatregelen. toch?
Nou, slaap lekker allemaal ondanks het drama in Parijs...
Dus jij komt hier vertellen dat je racistisch en xenofoob bent en dat het stom is dat sommige mensen actueel een rukpijler vinden? Apart.
Goedemorgen ladies!
ik kan je geen gelijk geven over racisten en xenofoben, ik heb juist last ervan dat men dat mij steeds in mijn schoenen wil schuiven.
Ieder zijn hobby, toch?
En mocht het strafbaar zijn, dan nemen de mods vast wel juiste maatregelen. toch?
Nou, slaap lekker allemaal ondanks het drama in Parijs...
Dus jij komt hier vertellen dat je racistisch en xenofoob bent en dat het stom is dat sommige mensen actueel een rukpijler vinden? Apart.
Goedemorgen ladies!
zaterdag 14 november 2015 om 08:18
quote:DorothyParker schreef op 14 november 2015 @ 08:14:
[...]
Of mensen komen mij niet beledigen in topics. Je blijft maar gaan. Op een gegeven moment is het toch wel klaar? Je blijft de 'discussie' daar en hier steeds maar aanwakkeren. Op een gegeven moment is je punt gemaakt. Waarom meewerken aan het vervuilen van een pagina of 8 van een topic dat veel mensen lezen om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen rondom een verschrikkelijk gebeurtenis?
[...]
Of mensen komen mij niet beledigen in topics. Je blijft maar gaan. Op een gegeven moment is het toch wel klaar? Je blijft de 'discussie' daar en hier steeds maar aanwakkeren. Op een gegeven moment is je punt gemaakt. Waarom meewerken aan het vervuilen van een pagina of 8 van een topic dat veel mensen lezen om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen rondom een verschrikkelijk gebeurtenis?
zaterdag 14 november 2015 om 08:18
quote:DorothyParker schreef op 14 november 2015 @ 08:09:
[...]
Eens.
Zo stoer als je niet eens iets gezegd hebt!
Ik had wel iets anders aan mijn hoofd dan met jouw gedoetje meedoen.
Wie denk je dat je bent eigenlijk.
Jij bepaalt niet wie waar wat mag schrijven en wanneer.
Je hebt je belachelijk misdragen op dat topic wat helemaal niet om jou en je enorme ego gaat maar om een stad die een afschuwelijke nacht heeft meegemaakt.
Schaam je eens of zo.
[...]
Eens.
Zo stoer als je niet eens iets gezegd hebt!
Je hebt je belachelijk misdragen op dat topic wat helemaal niet om jou en je enorme ego gaat maar om een stad die een afschuwelijke nacht heeft meegemaakt.
Schaam je eens of zo.
zaterdag 14 november 2015 om 08:29
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 08:18:
[...]
Schaam je eens of zo.Enorm eens!
[...]
Schaam je eens of zo.Enorm eens!
zaterdag 14 november 2015 om 08:30
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 08:25:
Ja.
Ik had een bekende in Parijs zitten.
Zoals meer mensen.
Dus achterlijke, onwetende en onbeschofte opmerkingen over mijn 'te late' of 'stoere' commentaar terwijl ik 'eerder niks had gezegd' vind ik volkomen misplaatst en dat maakt me pisnijdig. nog een dan! Je kunt ze goed gebruiken!
Ja.
Zoals meer mensen.
Dus achterlijke, onwetende en onbeschofte opmerkingen over mijn 'te late' of 'stoere' commentaar terwijl ik 'eerder niks had gezegd' vind ik volkomen misplaatst en dat maakt me pisnijdig. nog een dan! Je kunt ze goed gebruiken!
zaterdag 14 november 2015 om 08:31
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 08:25:
Ja.
Zoals meer mensen.
Dus achterlijke, onwetende en onbeschofte opmerkingen over mijn 'te late' of 'stoere' commentaar terwijl ik 'eerder niks had gezegd' vind ik volkomen misplaatst en dat maakt me pisnijdig.Als je meer dan pagina had gelezen had je gezien dat ik er ook familie had.
Ja.
Zoals meer mensen.
Dus achterlijke, onwetende en onbeschofte opmerkingen over mijn 'te late' of 'stoere' commentaar terwijl ik 'eerder niks had gezegd' vind ik volkomen misplaatst en dat maakt me pisnijdig.Als je meer dan pagina had gelezen had je gezien dat ik er ook familie had.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 14 november 2015 om 08:36
Maar na een hele nacht paniek, gezeik in drie talen en dat ik dan een "ongelooflijk irritante, betweterige, nare en arrogante poster ben jij geworden", grappig. Jullie hebben kunnen slapen. Ik heb er familie wonen, dus ik niet.
En kan nu wel eens heel rot doen. Want wel veel janken. Online. Maar als je veel jankt kan er ook heel veel duidelijk worden!
Ik ben dit gezeik echt heel erg beu!!!
En kan nu wel eens heel rot doen. Want wel veel janken. Online. Maar als je veel jankt kan er ook heel veel duidelijk worden!
Ik ben dit gezeik echt heel erg beu!!!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 14 november 2015 om 08:40
zaterdag 14 november 2015 om 08:41
quote:DorothyParker schreef op 14 november 2015 @ 08:36:
Maar na een hele nacht paniek, gezeik in drie talen en dat ik dan een "ongelooflijk irritante, betweterige, nare en arrogante poster ben jij geworden", grappig. Jullie hebben kunnen slapen. Ik heb er familie wonen, dus ik niet.
Ik ben dit gezeik echt heel erg beu!!!Weet je, je komt hier vrijwillig lezen, je kunt ook weer gaan. Je kunt het nieuws niet uit je leven bannen, Viva-forum wel.
Ik ben dit gezeik echt heel erg beu!!!Weet je, je komt hier vrijwillig lezen, je kunt ook weer gaan. Je kunt het nieuws niet uit je leven bannen, Viva-forum wel.