Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 14 november 2015 om 23:20
zaterdag 14 november 2015 om 23:21
quote:lemoos2 schreef op 14 november 2015 @ 22:56:
Jan Jansen is zo'n typische toetsenbordridder. Hier en daar wat droppen maar te stom/lui om zelf iets inhoudelijks bij te dragen.Als iemand 'maja' typt is het toch al klaar.
Jan Jansen is zo'n typische toetsenbordridder. Hier en daar wat droppen maar te stom/lui om zelf iets inhoudelijks bij te dragen.Als iemand 'maja' typt is het toch al klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 14 november 2015 om 23:21
quote:EmmaSwan86 schreef op 14 november 2015 @ 22:50:
Is er ook wen muisknop dat je niet meer ziet waar je op gereageerd hebt ik wil niks meer weten can het nieuws ik wou appelflappen brengen bleek dat we de appelflappen aan de deur moesten afleveren arme vluchtelingen. I just wanna cry cry dat het leven zo is geworden dat we elkaar haten dat we onze huizen moeten verlaten echt verschrikkelijk wat die mensen meemaken en ik zag ook allerlei kindjes met slippers in deze kou. Om te janken. Het is streng beveiligd.Ain't that the truth!
Is er ook wen muisknop dat je niet meer ziet waar je op gereageerd hebt ik wil niks meer weten can het nieuws ik wou appelflappen brengen bleek dat we de appelflappen aan de deur moesten afleveren arme vluchtelingen. I just wanna cry cry dat het leven zo is geworden dat we elkaar haten dat we onze huizen moeten verlaten echt verschrikkelijk wat die mensen meemaken en ik zag ook allerlei kindjes met slippers in deze kou. Om te janken. Het is streng beveiligd.Ain't that the truth!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 14 november 2015 om 23:22
zaterdag 14 november 2015 om 23:24
quote:hatsetats schreef op 14 november 2015 @ 22:57:
Waar was jij Kia ook op de strafbank?Tijdens jouw afwezigheid wel 24 hele uren op de strafbank gezeten. Dankzij een forummer in wederom een nieuwe gedaante die nogal lange teentjes heeft... maar deze week had ik een rl en geen tijd voor hier.
Waar was jij Kia ook op de strafbank?Tijdens jouw afwezigheid wel 24 hele uren op de strafbank gezeten. Dankzij een forummer in wederom een nieuwe gedaante die nogal lange teentjes heeft... maar deze week had ik een rl en geen tijd voor hier.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zaterdag 14 november 2015 om 23:25
zaterdag 14 november 2015 om 23:27
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2015 @ 23:22:
[...]
Ze ging appelflappen brengen, maar moest deze aan de deur afgeven. Buiten waren kindjes in de kou op slippers. Mijn interpretatie.Goede interpretatie doornroosje. Klopt wat doornroosje zegt. Ik moest het bij de deur afleveren er is veel beveiliging.
[...]
Ze ging appelflappen brengen, maar moest deze aan de deur afgeven. Buiten waren kindjes in de kou op slippers. Mijn interpretatie.Goede interpretatie doornroosje. Klopt wat doornroosje zegt. Ik moest het bij de deur afleveren er is veel beveiliging.
zaterdag 14 november 2015 om 23:29
quote:Kia-Ora schreef op 14 november 2015 @ 23:24:
[...]
Tijdens jouw afwezigheid wel 24 hele uren op de strafbank gezeten. Dankzij een forummer in wederom een nieuwe gedaante die nogal lange teentjes heeft... maar deze week had ik een rl en geen tijd voor hier.Wahaha lieve kia haha waarom voel ik mij aangesproken?
[...]
Tijdens jouw afwezigheid wel 24 hele uren op de strafbank gezeten. Dankzij een forummer in wederom een nieuwe gedaante die nogal lange teentjes heeft... maar deze week had ik een rl en geen tijd voor hier.Wahaha lieve kia haha waarom voel ik mij aangesproken?
zaterdag 14 november 2015 om 23:33
[quote]Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 23:20:
[...]
Haaai schatzzz!
Lekker slokkiedrinke hoor, mag beztekeer!
Asje maar optzijd naar het tzelet gaat.
[/quote
Daar Let Pa wel op.
Ik blijf daar maar lekker slapen. Kan mijn autootje ook slapen want daar ga ik écht niet meer in.
Stomme date. Jouw schuld. Ik date noooooit meer.
Echt nie.
[...]
Haaai schatzzz!
Lekker slokkiedrinke hoor, mag beztekeer!
Asje maar optzijd naar het tzelet gaat.
Daar Let Pa wel op.
Ik blijf daar maar lekker slapen. Kan mijn autootje ook slapen want daar ga ik écht niet meer in.
Stomme date. Jouw schuld. Ik date noooooit meer.
Echt nie.
Huts!
zaterdag 14 november 2015 om 23:34
Wat een dag! Cheatday dus alles gegeten waar ik zin in had. (Een enorme reep Tony's als ontbijt, vier grote zelfgebakken chocochipcookies, zak noten, twee borden Pom en nog meer) Ik heb een PR gedeadlift, ik mag weer op het VF en Magic Mike is op tv! Mijn dag kan niet meer stuk!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 14 november 2015 om 23:35
quote:EmmaSwan86 schreef op 14 november 2015 @ 23:29:
[...]
Wahaha lieve kia haha waarom voel ik mij aangesproken?Geen idee waarom jij je aangesproken voelt, dat weet jij het beste te vertellen denk ik. Ik kan niet in jouw hoofd kijken namelijk...
[...]
Wahaha lieve kia haha waarom voel ik mij aangesproken?Geen idee waarom jij je aangesproken voelt, dat weet jij het beste te vertellen denk ik. Ik kan niet in jouw hoofd kijken namelijk...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow