Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Xenia, dat motto heeft hij al lang hoor. Hij schreef hier al even voordat Prinses hier op het topic kwam.
quote:Vleermuis28 schreef op 05 oktober 2008 @ 22:59:

Zeg .. sloffen op 1e date kan echt niet... Heeft ze al wat van zich laten horen ?? Of zullen ze nu nog op de bank of in bed liggen samen ?

Tssss Vleer !

Niet iedereen heeft... op 1e date

Maar met sloffen gebeurt er zeker niet veel.....
Dank je voor de uitleg Sun en fijn dat het jou zo heeft geholpen!
Ik vind dat sloffen op eerste deet echt niet kunnen Vleer en sokken ook niet. Kom op zeg, je wilt elkaar verleiden toch?

Na een aantal dates zou het eventueel kunnen, maar nog hou ik daar niet van. Dan trek ik toch eerst schoenen aan en dan gaan ze gewoon vrij snel uit. Maar ja, ik ben misschien wel heel erg hoor. Ik draag bijvoorbeeld ook altijd lingerie wat bijelkaar past. Het hoeft geen officieel setje te zijn, maar string/short moet wel bij de bh passen. En het moet mooi zijn.
Singles en bijna-af Singles, ik ga proberen te slapen! Morgenochtend werken en morgenmiddag begrafenis, dus niet zon leuke dag voor de boeg. Gelukkig ga ik samen met mn beste vrienden, dus dat is wel erg fijn.

Prettige (werk) week allemaal!

Sun, ben het helemaal mee eens. Als je je sexy voelt straal je dat ook uit en dat helpt allemaal .....logisch toch?

Xenia, sterkte morgen !!

Truste allemaal, ik ga ook richting bedje.......
Trusten, ik ga ook slapen!
Over lingerie gesproken moet nodig eens weer wat nieuwe setjes.. Maar waarom is die lingerie nou altijd zo duuhuuurrr ?
Truste voor degen die naar bedje gaan!

En sterkte morgen xenia!

Ik blijf wachten op WM, wil weten hoe het was.
quote:Vleermuis28 schreef op 05 oktober 2008 @ 23:19:

Over lingerie gesproken moet nodig eens weer wat nieuwe setjes.. Maar waarom is die lingerie nou altijd zo duuhuuurrr ?Haha ja dat is waar, bestelde vroeger weleens wat bij Victorias secret in de US voor mijn ex, erg mooi en sexy maar helaas ook erg duur.
quote:Blue_Eyes schreef op 05 oktober 2008 @ 23:21:

Ik blijf wachten op WM, wil weten hoe het was. wat lief van je !
Ja Miran er zijn wel goede mannen hoor.
zucht......gelukkig......

mooie gedachte om mee te gaan slapen (f)
quote:Miranda01 schreef op 05 oktober 2008 @ 23:39:

zucht......gelukkig......

mooie gedachte om mee te gaan slapen (f)

Ja laat je me nu alleen op WM wachten!?

Sweet dreams Miranda!
wacht ook op WM
quote:Vleermuis28 schreef op 05 oktober 2008 @ 23:42:

wacht ook op WMNou vleer waar gaan we het overhebben tijdens het wachten?
BE ... ehhh tja waar gaan we t over hebben ..
Nou Vleer ik ga maar naar bed toe want denk niet dat WM nog online komt. En ik mag morgenochtend weer vroeg opstaan....

Sweet Dreams!
Goeoeoeoeiemorgen allemaal! Wil iemand een mooi kopje latté-art?

of een kopje muntthee om lekker wakker te worden?

(en doe mij die strakblauwe lucht er ook maar bij..)
Indd, geef mij maar dat tweede; inclusief bikini !

Ingel is ook benieuwd naar date WM.

Over sloffen gesproken; ik heb ze de hele dag door aan, alleen buitenshuis trek ik schoenen aan. Kan me voorstellen dat WM het zich afvroeg, al je zo gehecht bent aan je voet-verwarmers.

Over lingerie gesproken; Waarschijnlijk omdat ik zo'n sloffen-fan ben (en dus makkelijk aangelegd misschien) denk ik totaal niet na over het bij elkaar passen van mijn ondergoed. Als ik toevallig een short en bh aanheb van dezelfde kleur is het puur toeval. Uitzondering hierop is als ik weet dat er iemand bij me in bed ligt s nachts....

Over 1e dates gesproken; ik heb dan geen ervaring met daten en rp/lexia/something else, maar ik vraag me af in hoeverre je bij een eerste date al iets zinnigs kunt zeggen over je gevoel. Natuurlijk heb je uitschieters als 'tis helemaal nix' of 'ik sleur je nu naar bed'. Maar bij mij persoonlijk werkt het meestal zo dat ik pas enorm verliefd wordt als ik mensen al een tijdje ken en met ze heb gepraat oid.

Lijkt me dan ook moeilijk moz om bij 'twijfelgevallen' je strategie

te bepalen. Ik zou zeggen; niet geschoten is altijd mis; wat heb je te verliezen?

Over in herhaling vallen gesproken....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Oh, wat is het verschrikkelijk maandag zeg.. bah!!

Ik lees hier dat mensen een leuk weekend gehad hebben zeg, veel dates!

Appel: jammer dat het niet klikte.. kan gebeuren, laat de moed niet zakken! En wie had er nou nog meer een 'mislukte' date? Was dat Mozz?

Pop: wat leuk die leuke man van jou!! Whiee! Wanneer mag je hem weer zien?!

WM: waar BLIJF je nou!? Je weet toch dat we zo'n beetje gek worden van spanning hier!?

Ik haak even in op mijn eigen egopost van een paar dagen geleden (die heel cru in een moeilijk gesprek werd geplaatst, maar dat las ik pas veel later.. anyway). Het ging om de volgende situatie:

quote:Ik ga vanavond uit (yay!) en ik hoop ZO dat die ene leuke jongen die ik een paar weken geleden tegen kwam er ook zal zijn! Vast niet.. maar ik hoop het wel

Ik was nog geen kwartier binnen en toen kwam de leuke man in kwestie al binnen, ik blij. Na wat biertjes toch maar de moed verzameld om een praatje te gaan beginnen, en zijn eerste woorden: 'wat leuk dat je er bent'. Dát vond ik leuk om te horen zeg, haha! Niet zo heel veel gepraat, want hij was met 1 vriend en ik met heel veel mensen, de muziek stond hard en er moest natuurlijk gedanst worden. Aan het eind van de avond zijn hij, de vriend (die bleef logeren bij de mooie man) en Aspoes nog een kroeg in gedoken (op zijn verzoek), nog wat meer bier genuttigd en gesprekken gevoerd en pas erg vroeg naar huis gegaan, maar wel met een koffiedrinkdate voor de volgende dag (wederom: zijn idee). Dat was dus gistermiddag, en het was bijna 3 uur lang gezellig.. af en toe niet (ik kan soms totaal geen gesprek voeren, zoals gister, en dan heb je van die stiltes *huiver*). Nu staat er geen nieuwe 'date' maar we weten dat we elkaar zaterdag zullen zien.. Hij zei wel dat als ik nog zin had in een keer koffie deze week, ik het maar moest laten weten. Gisteravond laat nog wel een paar smsjes heen en weer (eerste kwam van hem).

Klinkt best goed zo he? Ja.. en toch.. weet ik het niet. Ik heb echt geen idee of hij in mij meer dan een leuke kennis ziet, waarmee hij een praatje kan maken op dansavonden. En bovendien: hij is zo ontzettend 'out of my league', ten eerste qua looks (want het is echt een bijzonder aantrekkelijke man, ik moest zaterdagnacht een paar keer wat kwijl uit een mondhoek opvegen.. ) en ten tweede qua levensstijl (hij is gedreven en heel carrieregericht).

God, wat een zeurverhaal dit zeg, haha! Ik ga gewoon lekker aankijken wat er gebeurt deze week en volgend weekend. Maar ehh.. tips zijn welkom hoor!

Nou, einde-egopost, jemig. En dat op de maandagochtend!!
Goedemorgen allemaal!
Hmm, die plaatjes zien er smakelijk uit! Mag ik ze ook allebei?

Ingel, bij mij is het qua lingerie ook toeval als ik iets aanheb dat bij elkaar past. Behalve als ik vermoed dat ik door iemand anders uitgekleed ga worden

En eerste dates... die uitschieters zijn het makkelijkst. Dan is het zo duidelijk. Maar dat getwijfel... is het nou 'bij twijfel niet doen' of 'nooit geschoten altijd mis'. Dat maakt het zo lastig.

Aspoes dat klinkt goeoeoeoed! Zéker omdat hij zelf zoveel initiatief neemt :-) Hou ons op de hoogte he, dit klinkt heerlijk, op de maandagmorgen!

Goedemorgen Geleerd!
Hey Geleerd, back on topic?
Hi Xander,

ja toch maar terug, hoewel ik er hard over na heb moeten denken (zie ban-topic op Viva-pijler). Ik ben echt heel erg teleurgesteld geweest over de gang van zaken.

Alles goed met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven