Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Mozza volgens mij kreeg ik zojuist een interesse berichtje van jouw RP mannetje..

Donker haar , stoppelbaardje .. zijn naam begint met een F ????
Nee, naam begint niet met een F... maar met een M....
Nee Mozz, ik heb nog geen reden tot ongerustheid, maar ik zie toch wel vaak beren op de weg. Das een beeje een handicap Hij ging weg met: tot binnenkort, we smsen wel! En verder voelt het ook goed. Meestal voel ik twijfels van anderen instinctief aan, en dat heb ik bij deze meneer niet.

Trok vandaag een inspiratiekaart: Kunt u het volgende uur alles positief benaderen? En het uur erna? En nog een uur?

Op zich wel van toepassing dus!
Heeft wat andere fotootjes geplaatst op RP .. eens kijken of dit wat gaat opleveren haha

Moet pasfotos laten maken voor mijn werk , maar moet eerst van die puistjes af en wil er natuurlijk wel helemaal super geweldig opstaan ..
Wil graag ook een nieuwe tekst op RP ..

Iemand ideetjes wat er in moet komen te staan ?
Pop ga er nou gewoon van genieten mutsje
Hallo Allemaal....hier kom ik dan met mijn verlossende verhaal

We hadden gister om 18u afgesproken. Hart zat in mijn keel toen de bel ging. Er was geen weg terug en moest open doen! Ik deed heel verlegen open...en heb hem 3 zoenen gegeven (op de wang)

Daarna een korte rondleiding door mijn huisje gegeven en zijn we samen op de bank geploft nadat ik hem wat te drinken had ingeschonken. Speciaal cola light gehaald omdat hij het lekker vind.

We hebben toen lopen praten over van alles en nog wat, heel ongedwongen heel leuk. Hij werd met de minuut leuker! Maar goed, WM was druk aan het praten....want dat doet ze als ze zenuwachtig is. Bleek dat we steeds meer overeenkomsten hadden. Ik ben toen eten gaan koken en dat ging wonderbaarlijk goed onder druk van alle stress!

Hij vond mijn eten lekker, dus dat was wel fijn. Het was allemaal heel ongedwongen en gezellig.

Daarna lekker aan de thee samen (hij lust net als ik ook geen koffie!) Weer praten praten en praten. Ik durfde alleen hem niet te zoenen al had ik daar wel reuze zin in!! Ik was toen naar het toilet gegaan en "plofte" weer neer op de bank. Er hing een stilte.....keken elkaar aan en toen zocht hij toenadering om mij te zoenen.....Wat ik natuurlijk heb beantwoord!!

Nou toen hebben we heerlijk gezoend een tijdje. Ondertussen wel gepraat enzo....maar het zoenen overheerste. Hij vertelde mij dat hij morgen (nu dus vandaag) in mijn dorp aanwezig moest zijn.

Met andere woorden…of hij kon blijven slapen Dat mocht wel van mij....dus hij is lekker blijven slapen. Weer veel gezoend en geknuffeld, maar geen sex. Dat wilde ik niet de eerste keer meteen.

Vanochtend weggegaan samen en was heel fijn afscheid. Ik kwam op mijn werk binnen met een ontzettende grijns! Nog even een sms gestuurd naar hem dat ik het heel fijn vond en dat het voor herhaling vatbaar was voor mij. Ik kreeg daar meteen een sms op terug dat hij het ook gezellig vond en zeker snel weer zullen afspreken!

(ps. Ik heb dan wel niet mijn sloffen aangehouden, maar wel lekker op mijn sokken. Dat vond hij prima! )
Oooo, WM wat leueueueuk! Ik geniet helemaal mee!
Ook wel een beetje doodeng....
WM wat leuk !!! geniet er van
Mozza is t die als laatste foto een foto van zichzelf op paard heeft ?
Gaat zo met dinnetje naar de fysio , leuke daaraan is dat daar allemaal leuke voetballertjes komen die bij een bekende club spelen.. Heb mi jnatuurlijk lekker opgedirkt en rokje aangetrokken :P
Aaaaaaah! Krijg dit van hem terug op mijn hartje!

wauwwwwwwwww

jij bent echt leuk!!!!!!!

zin om een kopje koffie/ thee te drinken???

ciao,

naam met een M

Zie je wel, player, zegt mijn alarmsysteem, maar eigenlijk krijg ik hier wel behoorlijk veel trek in koffie/thee van!

en nou kan ik niet reageren omdat ik geen fullmember ben! ... hoe pak ik dit aan...

Hij heeft maar 1 foto, en niet met een paard erop.

Nick begint met Mi en een jaartal aan het eind.

Veel plezier bij de voetballertjes straks!
Hm, verdacht, als ik precies dezelfde nickname check krijg ik iemand op hyves zonder foto die alleen maar 8 vrouwen van verschillende leeftijden als vrienden heeft en krabbels als 'ken ik jou?', en iemand die biedt op corsetten op marktplaats... misschien toch maar niet op in gaan.................?
Zo WM zie je wel je hoeft je helemaal niet neveus te maken voor een date!
Hoihoi!

WM; wat een fantastisch avond, helemaal zoals je t gewenst had dus. Ben blij voor je! Voortaan moet je wel wat eerder reageren hoor, BE heeft zelfs tot in de ochtend op je gewacht! Trouwens, Vleer had wel gelijk dat jullie vast al in bed lagen.....

Aspoes heeft ook wat ze wil, leuk en spannend! wat zou dit nu weer voor gevolg hebben?

Mozz, goed gedaan met je smsje. Met die nieuwe RPscharrel zou ik iid uitkijken. Vind t persoonlijk raar als ze meteen iets willen afspreken.

Miranda: heb je je nog in kunnen houden?

Ik ben net weer thuis van begrafenis. Was lange zit in de kerk en alleen maar preken en psalmen. Vind dat zo onpersoonlijk, maar ja ben ook niet kerkelijk opgevoed. Vriendin was heel verdrietig, staat ze daar ook nog als single tussen haar broers met aanhang. Na de begrafenis hebben mn vrienden en ik een briefje onder haar ruitenwisser gedaan met wat lieve woorden (koffiedrinken was alleen voor de naasten) en we zijn daarna naar een havenplaatsje in buurt gereden om onze eigen koffiedienst te houden.

Geleerd: gezellig dat je er weer bent. Ken je niet, maar hou wel van de boeken die je leest (zit ook in de juridische sector)
BE...tsja nou was echt mega zenuwachtig en dat stopte eigenlijk pas toen hij mij zoende.

Xenia...Sorry...maar goed, we gingen slapen en toen vond ik nou niet echt gepast om het forum in te klimmen, daarna 's ochtends gewoon werken en kan ik niet echt forummen. In mijn pauze, maar ja moet ik ook even eten.

Owww ben zo benieuwd hoe het gaat lopen allemaal....zou het mij dan toch gegund zijn, zo na 2 jaar
Kom op, je hoeft je niet te verontschuldigen! Alleen maar goed dat je niet op ongepaste momenten of op je werk forumt. We brandden alleen van nieuwsgierigheid. Was het behalve het fysieke gedeelte ook goed? overeenkomsten etc.? behalve de thee dan..En wat had ie voor je meegenomen?

Sorry, ben van de details....
Xen, echt fijn dat jullie er waren voor je vriendin. En lief ook van dat briefje.

WM, niet meteen teveel van verwachten enzo he, maar go with the flow en geniet!

Ik laat dat lekkere koppie maar ff zitten. Vind het ook maar niks, dat snel willen afspreken. Geen zin om in iets te trappen waar ik nu al wantrouwig van word.
Nee had niets meegenomen...maar ik word volgende date meegenomen naar de Japanner....

Ja we hebben heel veel overeenkomsten. Dat wisten we al wel een beetje door het intensieve msn en sms contact. Maar zo pratend nog meer. Heel leuk.

Nu gaan we zien hoe het zich ontwikkelt
Oe, leuk WM, zoveel overeenkomsten. En de volgende date (Japanner) staat dus al! Jeeeee! Go WM! Go WM!
quote:Mozzarella schreef op 06 oktober 2008 @ 19:15:

WM, niet meteen teveel van verwachten enzo he, maar go with the flow en geniet!

Nou ik hoop dat jullie mij daarbij gaan helpen Want dat is echt mijn "probleem"

Ja idd Moz...die RP man klinkt niet betrouwbaar!

Ik ben sporten nu....spreek jullie later!

Super leuk hoe jullie reageren!! Lief
Laat anders Vleer ook even een hartje naar m sturen, kijken wat ie dan doet.

WM: oh ja was dat intensieve msn/sms verkeer ff vergeten. Maar toch moet het dan nog in real life klikken, fijn dat dat ook zo was!
Of moet ik even een hartje sturen eens kijken hoe hij dan reageert.....
Oh Pop(perdepop) vergeet jou helemaal: jij had het ook weer leuk gehad dus! 3e date was dit toch?

blij nieuws allemaal (was het niet vorige week dat 90% hier in een dip zat?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven