Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 november 2015 @ 23:08:

Haai allemaal

Hoewel ik bijna nooit drink ben ik nu wel teut.

Dus als ik ernaast lul is dat niet mijn schuld.

Haaai schatzzz!

Lekker slokkiedrinke hoor, mag beztekeer!

Asje maar optzijd naar het tzelet gaat.

quote:lemoos2 schreef op 14 november 2015 @ 22:56:

Jan Jansen is zo'n typische toetsenbordridder. Hier en daar wat droppen maar te stom/lui om zelf iets inhoudelijks bij te dragen.Als iemand 'maja' typt is het toch al klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:EmmaSwan86 schreef op 14 november 2015 @ 22:50:

Is er ook wen muisknop dat je niet meer ziet waar je op gereageerd hebt ik wil niks meer weten can het nieuws ik wou appelflappen brengen bleek dat we de appelflappen aan de deur moesten afleveren arme vluchtelingen. I just wanna cry cry dat het leven zo is geworden dat we elkaar haten dat we onze huizen moeten verlaten echt verschrikkelijk wat die mensen meemaken en ik zag ook allerlei kindjes met slippers in deze kou. Om te janken. Het is streng beveiligd.Ain't that the truth!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Nouschi schreef op 14 november 2015 @ 23:19:

[...]

Daar kom je er niet mee. Heel vage post.Ze ging appelflappen brengen, maar moest deze aan de deur afgeven. Buiten waren kindjes in de kou op slippers. Mijn interpretatie.
Life is short. Eat dessert first.
Ha, Bella!
Life is short. Eat dessert first.
quote:hatsetats schreef op 14 november 2015 @ 22:57:

Waar was jij Kia ook op de strafbank?Tijdens jouw afwezigheid wel 24 hele uren op de strafbank gezeten. Dankzij een forummer in wederom een nieuwe gedaante die nogal lange teentjes heeft... maar deze week had ik een rl en geen tijd voor hier.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 23:18:

[...]

Echt he?

Eng mannetje.

Gefrustreerd.

Zo een die je op datingsites beter niet tegen kunt komen.Ja, zeker gefrustreerd type. Hij wil iets maar weet niet precies wat. Hij is tegen alles maar weet niet waarom.
quote:Nouschi schreef op 14 november 2015 @ 23:21:

[...]

Als iemand 'maja' typt is het toch al klaar.Ja, dat deed inderdaad de deur naast dicht, ook gelijk op het nachtslot
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2015 @ 23:22:

[...]

Ze ging appelflappen brengen, maar moest deze aan de deur afgeven. Buiten waren kindjes in de kou op slippers. Mijn interpretatie.Goede interpretatie doornroosje. Klopt wat doornroosje zegt. Ik moest het bij de deur afleveren er is veel beveiliging.
quote:Kia-Ora schreef op 14 november 2015 @ 23:24:

[...]

Tijdens jouw afwezigheid wel 24 hele uren op de strafbank gezeten. Dankzij een forummer in wederom een nieuwe gedaante die nogal lange teentjes heeft... maar deze week had ik een rl en geen tijd voor hier.Wahaha lieve kia haha waarom voel ik mij aangesproken?
[quote]Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 23:20:

[...]

Haaai schatzzz!

Lekker slokkiedrinke hoor, mag beztekeer!

Asje maar optzijd naar het tzelet gaat.

:cheers:[/quote

Daar Let Pa wel op.

Ik blijf daar maar lekker slapen. Kan mijn autootje ook slapen want daar ga ik écht niet meer in.

Stomme date. Jouw schuld. Ik date noooooit meer.

Echt nie.
Huts!
Wat een dag! Cheatday dus alles gegeten waar ik zin in had. (Een enorme reep Tony's als ontbijt, vier grote zelfgebakken chocochipcookies, zak noten, twee borden Pom en nog meer) Ik heb een PR gedeadlift, ik mag weer op het VF en Magic Mike is op tv! Mijn dag kan niet meer stuk!
quote:EmmaSwan86 schreef op 14 november 2015 @ 23:29:

[...]

Wahaha lieve kia haha waarom voel ik mij aangesproken?Geen idee waarom jij je aangesproken voelt, dat weet jij het beste te vertellen denk ik. Ik kan niet in jouw hoofd kijken namelijk...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 14 november 2015 @ 23:35:

[...]

Geen idee waarom jij je aangesproken voelt, dat weet jij het beste te vertellen denk ik. Ik kan niet in jouw hoofd kijken namelijk...
Oja, en ik keeg onwijze complimentjes over mn mooie strakke blokjesbuik! (Dat ik nu een volgevreten dilke pens heb negeer ik ff)
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2015 @ 23:22:

Ha, Bella!
Huts!
quote:hatsetats schreef op 14 november 2015 @ 23:38:

Oja, en ik keeg onwijze complimentjes over mn mooie strakke blokjesbuik! (Dat ik nu een volgevreten dilke pens heb negeer ik ff)Die sport je vanzelf weer weg.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 november 2015 @ 23:40:

[...]

Die sport je vanzelf weer weg.Die is er morgen gewoon weer
Kia! Ik miste je al!
quote:THE-BATWOMAN schreef op 15 november 2015 @ 00:07:

Kia! Ik miste je al!Had even een rl . Maar ik ben er weer .
quote:Kia-Ora schreef op 15 november 2015 @ 00:09:

[...]

Had even een rl . Maar ik ben er weer .Hawaii?
quote:hatsetats schreef op 14 november 2015 @ 23:38:

Oja, en ik keeg onwijze complimentjes over mn mooie strakke blokjesbuik! (Dat ik nu een volgevreten dilke pens heb negeer ik ff)O dacht dat er penis stond.
quote:Corona67 schreef op 15 november 2015 @ 00:14:

[...]

Hawaii?Zou jij moeten weten Co.
quote:THE-BATWOMAN schreef op 15 november 2015 @ 00:19:

[...]

Zou jij moeten weten Co. Ik speel het spelletje mee soms he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven