hyves goldmember
maandag 6 oktober 2008 om 11:30
maandag 6 oktober 2008 om 11:54
Je kunt in principe nooit zien wie jou bekijkt, tenzij iemand dat heeft aangegeven. Dus als je niks doet, ziet niemand dat je bent langsgeweest. Hyves registreert wel als iemand je heeft bekeken, maar je kunt niet zien wie.
Zouden er veertig mensen jouw profiel hebben bekeken en je ziet maar 1 staan, heeft alleen deze persoon aangegeven dat mensen mogen zien dat hij/zij een profiel etc. bekijkt.
Zouden er veertig mensen jouw profiel hebben bekeken en je ziet maar 1 staan, heeft alleen deze persoon aangegeven dat mensen mogen zien dat hij/zij een profiel etc. bekijkt.
maandag 6 oktober 2008 om 13:24
maandag 6 oktober 2008 om 14:39
Als je goldmember bent wel, daar moet je voor betalen.
En als diegene het "aan" heeft staan, dat je mag zien dat diegene je bezocht heeft.
Maar goed, ik woon in een gehucht, dus als er bij iemand zijn statistiek staat: bekeken door 5% uit huppeldepup gehucht, weet je vaak ook meer dan genoeg haha en om dat te voorkomen, zou ik mijn woonplaats niet in moeten vullen bij mijn profiel geloof ik!
En als diegene het "aan" heeft staan, dat je mag zien dat diegene je bezocht heeft.
Maar goed, ik woon in een gehucht, dus als er bij iemand zijn statistiek staat: bekeken door 5% uit huppeldepup gehucht, weet je vaak ook meer dan genoeg haha en om dat te voorkomen, zou ik mijn woonplaats niet in moeten vullen bij mijn profiel geloof ik!
maandag 6 oktober 2008 om 20:34
vrijdag 10 oktober 2008 om 20:54
Die goldmember status stelt inderdaad erg weinig voor als je het doet voor het inzien van je statistieken... er klopt bijna niets van omdat veel mensen de optie hebben uitgeschakeld dat te zien is dat ze een profiel hebben bezocht.
Je kan wel meer doen met het pimpen van je hyves, maar ja..dat is ook niet zo heel veel fun eigenlijk, maakt het alleen maar onoverzichtelijk door... en daarnaast krijg je extra smilies....
Je kan wel meer doen met het pimpen van je hyves, maar ja..dat is ook niet zo heel veel fun eigenlijk, maakt het alleen maar onoverzichtelijk door... en daarnaast krijg je extra smilies....