hyves goldmember

06-10-2008 11:30 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik ben sinds kort op hyves goldmember, alleen dan kon je zien wie er allemaal jou profiel bezoekt, maar nu zag ik dus staan dat 1 iemand mijn profiel heeft bezocht, maar bij het aantal hits stonden er meer dan 40 meer:S

weet iemand waar je dat precies kan zien allemaal?
stuur een mailtje aan de mensen van hyves, die weten het vast beter.
Je kan zien wie jouw profiel heeft bekeken, alleen als diegene ook Goldmember is en in zijn/haar instellingen goedkeurt dat iemand kan zien waar hij/zij heeft gekeken.

Anders kan je het niet zien.
moet je trouwens betalen om goldmember te zijn?
quote:babs30 schreef op 06 oktober 2008 @ 11:38:

moet je trouwens betalen om goldmember te zijn?Ja!
ik zie wel mensen staan die het bekeken hebben, maar geen goldmember zijn....

ik zal dan wel eens een mailtje sturen naar hun
Je kunt in principe nooit zien wie jou bekijkt, tenzij iemand dat heeft aangegeven. Dus als je niks doet, ziet niemand dat je bent langsgeweest. Hyves registreert wel als iemand je heeft bekeken, maar je kunt niet zien wie.

Zouden er veertig mensen jouw profiel hebben bekeken en je ziet maar 1 staan, heeft alleen deze persoon aangegeven dat mensen mogen zien dat hij/zij een profiel etc. bekijkt.
Dat je aangeeft, dat mensen mogen zien dat je gekeken hebt, heeft ook niks met Goldmember te maken. Dat kan iedereen aangeven (staat ook in de uitleg bij Hyves / goldmember
Ik had dat ook altijd uit staan, dat mensen het mochten zien als ik hun profiel bekeek, en toch kreeg ik soms mailtje van: ja je hebt mijn profiel bekeken........*-)
Dan had je het kennelijk niet uitstaan
quote:MiracleGirl schreef op 06 oktober 2008 @ 11:56:

Ik had dat ook altijd uit staan, dat mensen het mochten zien als ik hun profiel bekeek, en toch kreeg ik soms mailtje van: ja je hebt mijn profiel bekeken........*-)Nieeeeeeeet
ehm.. waar zet je dat uit dan? als niet godmember zijnde??
jawel, want ik heb net nog gekeken, bij mij staat het uit....
quote:lotje__ schreef op 06 oktober 2008 @ 12:01:

ehm.. waar zet je dat uit dan? als niet godmember zijnde??Mijn menu -> Instellingen-> Privacy -> Statistieken (zie menu links) en daar kan je het uitzetten.
ah! thnx

dat staat volgens mij automatisch op dat niemand t ziet.. iig daar stond het bij mij op.
Wacht ff hoor, met het risico dat het al gevraagd (en misschien ook al wel beantwoord is): kan ik op mijn Hyves pagina zien WIE mijn profiel bezocht heeft?

Vertel! (heb nl. een beetje het vermoeden dat ik via Hves in de gaten gehouden wordt...)
Als je goldmember bent wel, daar moet je voor betalen.

En als diegene het "aan" heeft staan, dat je mag zien dat diegene je bezocht heeft.

Maar goed, ik woon in een gehucht, dus als er bij iemand zijn statistiek staat: bekeken door 5% uit huppeldepup gehucht, weet je vaak ook meer dan genoeg haha en om dat te voorkomen, zou ik mijn woonplaats niet in moeten vullen bij mijn profiel geloof ik!
En die mensen die een zin bovenin hun profiel hebben... Daarvoor moet je zeker ook Goldmember zijn?
jezus kan je nu ook al betalen voor Hyves??? Waarom zou je dat in godsnaam doen?
Die zinnetjes bovenin een profiel zijn Goldmembers.

En betalen voor Hyves is best leuk, kun je eens kijken wie jou allemaal bekijkt. Je kunt precies zien, wie welke foto wanneer kijkt. Kan leuk zijn.

Ik heb het een maand geprobeerd. Was heel leuk, maar meer ook niet. Dus 1 maand, klaar!
quote:MiracleGirl schreef op 06 oktober 2008 @ 11:56:

Ik had dat ook altijd uit staan, dat mensen het mochten zien als ik hun profiel bekeek, en toch kreeg ik soms mailtje van: ja je hebt mijn profiel bekeken........*-)hier idem dito
Vreemd zeg .Ik ben nu ook goldmember maar vind het eigenlijk onzin . Je kunt haast niet zien wie er je site bezoekt ,veel leden hebben in hun instellingen staan .
Die goldmember status stelt inderdaad erg weinig voor als je het doet voor het inzien van je statistieken... er klopt bijna niets van omdat veel mensen de optie hebben uitgeschakeld dat te zien is dat ze een profiel hebben bezocht.

Je kan wel meer doen met het pimpen van je hyves, maar ja..dat is ook niet zo heel veel fun eigenlijk, maakt het alleen maar onoverzichtelijk door... en daarnaast krijg je extra smilies....;-)
Iemand zei tegen mij dat die 9 foto's van vrienden op je eigen profiel staan, dat dat de laatste 9 mensen die je profiel hebben bekeken zijn. Maar volgens iemand anders zijn het de laatste 9 mensen die online zijn gekomen. Wat is waar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven