Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Na volle 2 dagen ook al Parijs-aanslag moe?

????
Echt he fietsie. Ik weet dat het hier veelal not done is. Maar ik heb gestaft hoor..
quote:boebezoebe schreef op 16 november 2015 @ 19:55:

[...]

Nou inderdaad. Heb alleen het WWIII gelezen en in een deuk gelegen én dach: zie je nou wel, kan het toch gezellig zijn. Kon ik net even goed gebruiken. terwijl er op de andere topics soms dingen staan zo vuil dat je die nog niet zonder handschoenen zou willen aanpakken.Dit. Zucht.
Ik kom hier effe op mijn handen zitten. Ik heb maar niet gereageerd, staat zo'n K-topic niet steeds in mijn lijst.
Voor min te laat..
quote:Franjestaart schreef op 16 november 2015 @ 20:06:

Voor mij te laat..
Chill!! Weg!
quote:Franjestaart schreef op 16 november 2015 @ 20:08:

Chill!! Weg!Gelukkig!
quote:hebjehaarookweer schreef op 16 november 2015 @ 20:00:

[...]

Dit. Zucht.Ik lees het ook niet meer. Zelfs de "normale" forummers worden steeds fanatieker en bozer als er iets gezegd wordt wat hen niet aanstaat.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 18:04:

[...]

Nou ik ga gewoon door hoor. Dan maar een ban, wegens overmatige gezelligheid of zo.Grijze bikkel van me
Je bent zelf een theepot
quote:fietsie schreef op 16 november 2015 @ 19:59:

Na volle 2 dagen ook al Parijs-aanslag moe?

????Gelukkig die is weg nu. Jeetje wat een rare mensen heb je toch.
quote:simbalabimba schreef op 16 november 2015 @ 18:53:

Ja als er een topic is over wat er gebeurd is in Parijs afgelopen vrijdag, kun je wel nagaan, dat dat geen 'o wat zijn we heden blij' topic is; maar dit

[...]

vind ik gewoon niet kloppen.

Dat niet iedereen over ellende en verdriet lezen wil, snap ik heel goed. Maar telkens maar weer zuchten en steunen (bij 1 of een paar berichten die mogelijk niet deugen) vind ik niet eerlijk t.o.v. de posters op dat topic.

Het ging mij daar niet om, binnen no time ging het over vluchtelingen èn alle negativiteit daar omheen. Dan ga je toch echt off topic hoor. En dat vond ik oprecht jammer want er stonden ook lang zinnige posts en links, of ik het er nu mee eens was of niet.

Ik heb de mods daarover een paar keer aangesproken maar nope. Daar kon ik oprecht van balen
Je bent zelf een theepot
quote:simbalabimba schreef op 16 november 2015 @ 18:39:

[...]

-2

Ik krijg de indruk dat het 'in de mode' is om te zeggen dat het op Actueel allemaal kommer en kwel is.

Op "Parijs" staan interessante informatie en gedachtegangen.topic wordt misbruikt om de hele oeverloze herhaling van het vluchtelingentopic opnieuw en opnieuw en opnieuw te kunnen doen.
quote:Goede-Fee schreef op 16 november 2015 @ 20:24:

[...]

Gelukkig die is weg nu. Jeetje wat een rare mensen heb je toch.Wie had dat juweeltje geopend?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 16 november 2015 @ 20:31:

[...]

Wie had dat juweeltje geopend?Miedo
lachen en lol maken mag ook al niet meer, begrijp ik?

het beleid is ongelooflijk: waar ze hun taak niet serieus genoeg kúnnen nemen (lees: actueelpijler) daar schitteren ze van afwezigheid en als er dan eens een topic is waar écht gelachen wordt, dan zijn ze er ineens bij om 'in te grijpen'

wie het nog snapt mag het zeggen
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 november 2015 @ 20:28:

[...]

topic wordt misbruikt om de hele oeverloze herhaling van het vluchtelingentopic opnieuw en opnieuw en opnieuw te kunnen doen.Eens.
quote:Morrigan- schreef op 16 november 2015 @ 20:35:

het beleid is ongelooflijk: waar ze hun taak niet serieus genoeg kúnnen nemen (lees: actueelpijler) daar schitteren ze van afwezigheid en als er dan eens een topic is waar écht gelachen wordt, dan zijn ze er ineens bij om 'in te grijpen'

wie het nog snapt mag het zeggen Lafbekken zijn het.

je moet dus stemmingmakend, provocerend en vooral op de man posten.

geen (GEEN) grappen maken
quote:fietsie schreef op 16 november 2015 @ 20:33:

[...]

Miedo

Thanks.

Wat een rare actie van haar.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

IK SNAP HET!!!!!

Wij begrijpen er gewoon niets van!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 november 2015 @ 20:37:

[...]

geen (GEEN) grappen makenja, maar pas wel op je woorden, want er zijn ook verboden woorden he....dat je geen geslachtsdelen omschrijft, want ook dat mag niet op dit puriteinse forum

wie het nog snapt mag het zeggen Ik ben flabbergasted

[...]

geen (GEEN) grappen makenJa pas maar op met die trekker met mankementen van jou.

[...]

geen (GEEN) grappen makenNee, grappen en gezelligheid zijn uit den boze op dit forum. Ik denk dat ze een gezelligheidsapp hebben. Als er in een topic meer dan 23 keer achtereen wordt gepost zonder dat er gestaft wordt gaat er een alarm af, en dan moet er onmiddellijk worden ingegrepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven