Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 16 november 2015 om 21:19
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2015 @ 21:16:
[...]
Vroeger had jij discretie hoog in het vaandel. Maar sinds ik Bennie Wijnstekers heb gedaan schijn je een wrok tegen me te koesteren.
Jij bent fokking getrouwd met hem terwijl ik dacht dat ie de mijne was!
Nee, dan denk je dat je een vriendin voor het leven hebt.
Dan maar Wim Kieft.
[...]
Vroeger had jij discretie hoog in het vaandel. Maar sinds ik Bennie Wijnstekers heb gedaan schijn je een wrok tegen me te koesteren.
Jij bent fokking getrouwd met hem terwijl ik dacht dat ie de mijne was!
Nee, dan denk je dat je een vriendin voor het leven hebt.
Dan maar Wim Kieft.
maandag 16 november 2015 om 21:20
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 21:16:
[...]
Zaterdagnacht dan maar .
En pfff jij moet echt te vroeg je bed uit...tis nog maar voor een keertje hoor. Vorige week was alleen maar omdat ik iemand anders d'r dienst had overgenomen, maar normaal gesproken zijn we zo om de zes weken om de beurt de pineut.
[...]
Zaterdagnacht dan maar .
En pfff jij moet echt te vroeg je bed uit...tis nog maar voor een keertje hoor. Vorige week was alleen maar omdat ik iemand anders d'r dienst had overgenomen, maar normaal gesproken zijn we zo om de zes weken om de beurt de pineut.
maandag 16 november 2015 om 21:22
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2015 @ 21:14:
[...]
Ja, het was al weer vier maanden geleden. Ik kon er echt niet onderuit.
Dasty helpt trouwens geweldig goed tegen spinnenwebben en mos; ik weet niet wanneer Lex weer begint te zeuren, maar deze tip kon ik je niet onthouden. Zeker niet omdat je de laatste keer zo veel pijn gehad hebt omdat je toen met een beitel en schuurspons jouw poort van jade uitgebaggerd hebt.lex heeft zijn handen vol aan dubbeltje en haar drankvoorraad
[...]
Ja, het was al weer vier maanden geleden. Ik kon er echt niet onderuit.
Dasty helpt trouwens geweldig goed tegen spinnenwebben en mos; ik weet niet wanneer Lex weer begint te zeuren, maar deze tip kon ik je niet onthouden. Zeker niet omdat je de laatste keer zo veel pijn gehad hebt omdat je toen met een beitel en schuurspons jouw poort van jade uitgebaggerd hebt.lex heeft zijn handen vol aan dubbeltje en haar drankvoorraad
maandag 16 november 2015 om 21:23
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 21:20:
[...]
tis nog maar voor een keertje hoor. Vorige week was alleen maar omdat ik iemand anders d'r dienst had overgenomen, maar normaal gesproken zijn we zo om de zes weken om de beurt de pineut.Arme jij iedere 6 weken .
[...]
tis nog maar voor een keertje hoor. Vorige week was alleen maar omdat ik iemand anders d'r dienst had overgenomen, maar normaal gesproken zijn we zo om de zes weken om de beurt de pineut.Arme jij iedere 6 weken .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 16 november 2015 om 21:27
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 21:23:
[...]
Arme jij iedere 6 weken .Ach het kan erger. Een paar jaar geleden liep ik een krantenwijk en toen moest ik er zes dagen per week uit om die tijd. En aangezien ik overdag dus niet kan slapen was dat echt de hel. Maar eens in de paar weken is het wel te overzien hoor. Dan heb ik meer medelijden met mensen die steeds maar nachtdiensten moeten draaien.
[...]
Arme jij iedere 6 weken .Ach het kan erger. Een paar jaar geleden liep ik een krantenwijk en toen moest ik er zes dagen per week uit om die tijd. En aangezien ik overdag dus niet kan slapen was dat echt de hel. Maar eens in de paar weken is het wel te overzien hoor. Dan heb ik meer medelijden met mensen die steeds maar nachtdiensten moeten draaien.
maandag 16 november 2015 om 21:28
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 21:27:
[...]
Ach het kan erger. Een paar jaar geleden liep ik een krantenwijk en toen moest ik er zes dagen per week uit om die tijd. En aangezien ik overdag dus niet kan slapen was dat echt de hel. Maar eens in de paar weken is het wel te overzien hoor. Dan heb ik meer medelijden met mensen die steeds maar nachtdiensten moeten draaien.Doe mij maar de nachten .
[...]
Ach het kan erger. Een paar jaar geleden liep ik een krantenwijk en toen moest ik er zes dagen per week uit om die tijd. En aangezien ik overdag dus niet kan slapen was dat echt de hel. Maar eens in de paar weken is het wel te overzien hoor. Dan heb ik meer medelijden met mensen die steeds maar nachtdiensten moeten draaien.Doe mij maar de nachten .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow