Uitgerekend begin Juni 2016

26-09-2015 11:48 684 berichten
Topic voor meiden die begin Juni 2016 uitgerekend zijn!

De tabel is gesloten!

Het is een beetje stil rond Ippy, Felice en xKusx. Willen jullie nog meeschrijven?

NaamLeeftijdenKindje #UitgerekendBijzonderhedenGeslachtSunssshine27/281e31 mei 2016 18-12 geslachtsbepaling MeisjeBliss9124/301e1 Juni 2016 7 Januari 20 weken echo MeisjeIppy35/401e3 Juni 2016003liesje25/291e3 Juni 2016Imjustagirl30/321e3 Juni 2016 14-01 20 weken echoJongenVrouwtje3433/342e5 Juni 2016 25-1 20-weken echoJongenKatje5531/371e3 Juni 2016 16-12 VK Bonaire201534/421e3 Juni 2016 June32/271e6 Juni 2016 Ween29/312e8 Juni 2016xKusx28/301e8 Juni 2016Z0nnetje26/341e8 Juni 2016Autumn7243/??1e7 Juni 2016 JongenNadiaxx30/311e9 Juni 2016 Jongen

Maart198926/??1e10 Juni 2016 Tilly8332/321e10 Juni 2016 Pinoes38/432e11 Juni 2016 JongenMyrdal35/362e10 Juni 2016 NIPT vanwege verhoogde combitest, 14 dec vk, 25 jan 20 wekenFrutje35/333e12 Juni 2016 31 dec controle vk, 27 januari 20 weken echowrs meisjeWichke24/251e15 Juni 2016 25-1 20 weken echo JongenApriljune33/341e16 Juni 2016 Orchidee8826/322e16 Juni 2016

Klaber

Tabel wijzigen:

beginjuni2016

juni2016

Of zet je gegevens dikgedrukt
Alle reacties Link kopieren
Oooh Myrdal wat tof dat je alles zo goed kon zien op de echo! Ik ben erg benieuwd naar onze termijnecho. Hopelijk hebben ze echt even de tijd om eea uit te leggen.

Van de Nipt krijgen we binnen 15 werkdagen de uitslag maar ervaringen op diverse fora leert dat je doorgaans binnen negen dagen de uitslag hebt. Even geduld opbrengen dus... Maar dat komt goed!
Frutje, dat klinkt erg leuk, kan me er nu al op verheugen! Haha wel fijn dat zus ook een pannenkoek mocht. Moeten jullie maar jullie eigen pannenkoeken bakken

Pinoes, even geduld nog dus... ja ze kunnen al best veel zien. Helemaal bij de 20 weken echo, ik stond er toen versteld van wat ze allemaal kunnen zien
Klaber..bedankt voor het aanpassen👍Top!

Alleen uitgerekende datum is nu 5 juni ipv 8 juni😆

De andere dames....top van de goede echo's en voor de andere dames...succes nog met de termijnecho's, tests en uitslagen die volgen.
sorry !

beetje afwezig, erg blij met alle reacties op mijn vraag

maar ik merk al dat ik het ontwijk om de vk te bellen bang voor wat ze zo zeggen

ik laat het dan ook maar zo, ze weet van mijn achtergrond dan zou ze wel gezegd hebben dat ik een hoger risico of iets heb toch.

verder ben ik erg moe, zere rug en emotioneel maar ik vind het allemaal wel meevallen als ik andere hoor dat ze vreselijk moeten overgeven ofzo !

ik merk dat ik wel erg ongerust ben over al die aanslagen en IS enzo, vreselijk.

kan er 's nachts niet of slecht van slapen vaak nare dromen of nachtmerries.

ik doe wel mee aan MvM ik gebruik ook elke dag een fles en die gaat echt niet helemaal vol hoor, en als ik ze een week niet vol krijg bijvoorbeeld een dagje overgeslagen ivm werk ofzo

dan lever ik ze ook gewoon in.

ik vind de stank echt meevallen, hup even deksel eraf en de urine erin gieten klaar, desnoods adem inhouden!

haha inderdaad 's nachts doe ik het ook niet dan ben ik veel te duf en wil ik zo snel mogelijk mijn bed weer in !

op dit moment ben ik 9+4 dagen zwanger ! :D
Ik ga jullie verlaten meiden. Echo was niet goed, geen kloppend hartje meer te zien.

Ben er echt goed stuk van.. men wat doet dit pijn vanbinnen. Vrijdag naar t ziekenhuis voor de curretage..

Wens jullie allemaal een goede zwangerschap en gezond kindje toe! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan bij jullie! Succes allemaal.
Nee Klaber! Wat een vreselijk nieuws! Dit had ik niet verwacht en jij al helemaal niet natuurlijk.

Jeetje wat zal ik aan je denken vrijdag... Sterkte en een hele dikke digitale knuffel.
Ach, wat een sneu nieuws Klaber

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies... ook ik zal aan je denken vrijdag...
Ooh Klaber jeetje

Weet hoe dat het voelt... vreselijk.

Het troostte mij dat op het moment dat gebeurde... dat ik wist dat het een natuurlijk proces is (een ontwikkelingsfout).

Het was bij mij mezelf herpakken en weer doorgaan.

Ik was sterker dan ik dacht.

Neem je tijd & als het goed voelt... gaan jullie voor de volgende ronde.

Ik was binnen 3 maanden weer zwanger (en dat ondanks mijn leeftijd).

klaber wat vreselijk nieuws voor je !

heel veel sterkte, ik zal aan je denken !
Jeetje Klaber...wat een bericht😢

Ook ik zal aan je denken vrijdag en ik hoop dat je het een beetje goed kunt verwerken....

Dikke knuffel hoor....
Ach Klaber, wat een ontzettend verdrietig nieuws.

Heel veel sterkte meid, vrijdag en de tijd erna.
Sterkte Klaber! Alle kracht toegewenst!!
Klaber ook via dit topic veel sterkte gewenst vreselijk !

Ik heb weinig meegeschreven maar dat komt omdat ik drie weken op vakantie ben en niet overal internet heb maar ik wil graag nog mee blijven doen.

vrijdag komen we thuis en dan hebben we in de middag gelijk de termijnecho en gaan als alles goed is het daarna bekend maken aan familie en vrienden.

Wat betreft de syptomen eigenlijk niets te klagen alleen dat je het nu wel goed begint te zien aan mijn buik.
Jeetje klaber wat rot! Heeel veel sterkte vrijdag en de rest van de tijd! heftig om te horen dat het toch nu ook nog mis gaat.

Ik heb ik gister mn 12weken echo gehad. Alles was goed! Ze checken al een heleboel en wat was het kindje al groot ineens! Super mooi om voor het eerst het hartje te horen. Heb een hele lange echo gehad want het kindje bleef gedraaid liggen waardoor de meeting niet lukte. Gelukkig na wat rondjes lopen en bewegen konden ze toch meten. Ik ben weer een dag vooruit gezet en de officiele uitgerekende datum is nu 31 mei!! Dus hoor eigenlijk niet in deze groep haha.

Nu 1 dec uitslag bloedtest en hartslag luisteren.

Merk dat ik nu wel opgelucht ben en het het liefst aan iedereen vertel!!
June

Wat lekker vakantie, heb je het leuk gehad? Fijn om vrijdag meteen de termijnecho te hebben.

Sunssshine

Haha, we kicken je eruit . Wat fijn, een goede echo! Ik heb ook zo'n zin om het straks aan de hele wereld te vertellen. Het gekste vind ik wel dat mijn ouders het nog niet weten (zijn op een lange reis en komen volgende week woensdag weer terug). Het voelt niet goed om het al wereldkundig te maken voordat zij het weten. Dus zal blij zijn als we donderdag bij hen op de koffie zijn geweest.

Hoe gaat het nu Klaber?

Ik ben door jouw verhaal een beetje onzekerder geworden voor onze echo morgen. Het doet me beseffen dat het niet vanzelfsprekend is dat het goed gaat. Dat worden weer klamme handjes morgen...
Klaber, heel veel sterkte meis, zo oneerlijk allemaal, heel heftig ook, dat is en blijft mijn angst ook nog steeds!!

Alle anderen heel veel succes met de echo's en testen!

Ik mag vrijdag weer naar de gynaecoloog en maandag voor de combinatietest.

Ik blijf het ook nog zo spannend vinden en durf nog steeds niet te blij te zijn, hoop dat ze me een beetje geruststellen vrijdag.

Kan iemand mijn uitgerekende datum nog aanpassen naar 03-06-2016 misschien?

Dankjewel meiden!

xxx
Klaber, wat verschrikkelijk om te horen. Het laat me weer even stilstaan bij het feit dat het allemaal niet vanzelfsprekend is en gaat. Ik hoop dat je genoeg steun om je heen hebt in deze moeilijke tijd.. Moeilijk om te denken dat ik vrijdag mijn echo heb en jij curretage, heel dubbel.

T geeft me eerlijk gezegd angst, maar dat laat ik niet de overhand nemen.. Ik ga ervan uit dat vrijdag alles goed is en ik zal het door dit soort nieuws ook weer extra waarderen als dat zo is.
Hoi allemaal,

Het is heel lang geleden dat ik wat geschreven heb, maar wil toch graag m'n best doen om wat meer van me te laten horen.

Ten eerste: wat ontzettend naar Klaber, alvast heel veel sterkte voor vrijdag. Hopelijk kunnen jullie er samen goed over praten.

Ik heb vandaag de termijnecho gehad, en we zagen een klein mensje! Zo mooi! En ben al iets verder, 11 weken en 5 dagen (uitgerekende datum 3 juni). Nu maar gaan genieten!
Klaber, wat een rot nieuws :( Kreeg er tranen van in mijn ogen. Heel veel sterkte vrijdag!

Het is een beetje waardoor ik zo zenuwachtig ben voor vanmiddag (termijnecho, nekplooimeting + meteen uitslag), goed nieuws gaat deze keer ook echt goed nieuws betekenen. We hebben echt vandaag afgewacht voordat we het echt aan iedereen gaan vertellen. Pff.. nog tot half 4 wachten.

En we gaan helemaal gelijk op dan zonnetje!

Wat fijn Sunnnshine dat je zo'n goede echo had

Geniet nog even van jullie vakantie June & Frutje!

Wij zijn aan het kijken of we half januari niet nog even lekker op vakantie kunnen met z'n 2tjes, maar ik vind het zo lastig om te bepalen waar naar toe. Zijn jullie nog van plan om zwanger op vakantie te gaan?

Wij zijn normaal van het backpacken door verre landen, maar denk niet dat dat deze keer handig is.

Ik wil het liefst wel ergens waar het lekker weer is en wat te zien is, maar wil ook geen risico's lopen.. lastig!
Ik zie dat je ook vandaag de termijn echo hebt Frutje, maar denk daarna.. was ze niet op vakantie?

Maar je ouders zijn op vakantie, even verkeerd gelezen ;)
De termijnecho was helemaal goed vanmorgen. Ben 10.4 nu, dus uitgerekend op 12 juni. Superblij dat het er goed uitzag. Hij/zij zwaaide .

Wij gaan begin april nog een weekje naar Landal, dikke prima met twee kleine kinderen.
Frutje dat lijkt me inderdaad gek als je ouders het nog niet weten! Dat vond ik zo leuk om te vertellen Gefeliii met de goede echoo!!

Imjustagirl hoe was jou echo?

Vakantie.. ik wil eigenlijk ook nog wel maar ga ook meestal ver met backpack haha. Geen goed plan meer nu. Benieuwd waar mensen heen gaan. Wil wel naar de zon maar ook idd niet al te ver. Achhh luxe probleem ;)

Vandaag op mn werk verteld. Allemaal leuke reacties!
Frutje, gefeliciteerd met de goede echo! Vast en zeker een opluchting.

Sunsshine, ook gefeliciteerd! Wat fijn, voorbij de 12 weken grens.

Imjustagirl, succes vandaag!

Wij gaan begin feb 2 weken met ons zoontje naar 1 van de canarische eilanden. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Vliegen met 15 maanden, ik hoop dat hij zich gedraagt

Ik ben dan 21 weken als alles goed gaat.
Gefeliciteerd met de goede echo's!!

Zelf heb ik iedereen vh weekend en deze week ingelicht. Wat veel en wat een leuke reacties!!😆

Toch een fijn gevoel en ook omdat ik nu niet meer met n geheim hoef rond te lopen.

Helaas ben ik verder 's avonds nog wel misselijk en moe. Hoe is dat bij jullie?

Leuk! De geplande vakanties😊 Idd misschien goed idee om dat nog in te plannen😉
P.s. kan iemand mij in de tabel nog aanpassen?

Ipv 8 juni ben ik nu 5 juni uitgerekend ..

Alvast super bedankt!!😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven