Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 19 november 2015 om 10:16
donderdag 19 november 2015 om 10:46
Ik ben echt slecht volgens mij over nieuwe vs. oude forummers
(Maar zal er ws ook mee te maken hebben dat het me ook helemaal niks interesseert )
Als je als oude forummer irritant of stom bent, dan ben je dat vast met je nieuwe nick ook binnen de korste keren. Ik geloof niet dat iemand ineens een ander persoon wordt op het forum. Vroeg of laat verval je weer in je eigen gewoontes
(Maar zal er ws ook mee te maken hebben dat het me ook helemaal niks interesseert )
Als je als oude forummer irritant of stom bent, dan ben je dat vast met je nieuwe nick ook binnen de korste keren. Ik geloof niet dat iemand ineens een ander persoon wordt op het forum. Vroeg of laat verval je weer in je eigen gewoontes
donderdag 19 november 2015 om 11:03
Kort: bericht voor Enn zoek ik.
Daarin zegt ze iets en dat suggereert weer wat anders.
Ik weet ook niet wat ze nu bedoeld. Warrig is het allemaal. Het lijkt alsof ze me kent, maar dat is niet zo.
Aantal PB van @Enn = nul.
Of ze posten een prachtig plaatje! Leuk dat drinkontbijt en die onderzetters. Die wil ik ook wel. Geen plek in kast.
Voor hoi zie een eindje terug.
Daarin zegt ze iets en dat suggereert weer wat anders.
Ik weet ook niet wat ze nu bedoeld. Warrig is het allemaal. Het lijkt alsof ze me kent, maar dat is niet zo.
Aantal PB van @Enn = nul.
Of ze posten een prachtig plaatje! Leuk dat drinkontbijt en die onderzetters. Die wil ik ook wel. Geen plek in kast.
Voor hoi zie een eindje terug.
donderdag 19 november 2015 om 11:31
donderdag 19 november 2015 om 11:55
quote:snorharen schreef op 19 november 2015 @ 11:51:
Pumps, verwijt jij Enn nu dat ze niet goed leest en geen 'menselijke' reacties geeft? Nou ja zeg, dat zeg je dan over iemand die zo zorgvuldig en behulpzaam adviezen geeft. Doe eens even niet.
Ja, mijn reactie is al bijgesteld.
Maar jullie hebben een - ik moet op mijn tenen lopen om NIET getrolld te worden. (* EDIT: moet zijn Getriggerd *)
Ik ben moe. Is al uitgelegd. Over eieren lopen, lijkt het.
Pumps, verwijt jij Enn nu dat ze niet goed leest en geen 'menselijke' reacties geeft? Nou ja zeg, dat zeg je dan over iemand die zo zorgvuldig en behulpzaam adviezen geeft. Doe eens even niet.
Maar jullie hebben een - ik moet op mijn tenen lopen om NIET getrolld te worden. (* EDIT: moet zijn Getriggerd *)
Ik ben moe. Is al uitgelegd. Over eieren lopen, lijkt het.
donderdag 19 november 2015 om 11:57
donderdag 19 november 2015 om 11:58
quote:Pumps_italiaans schreef op 19 november 2015 @ 11:55:
[...]
Maar jullie hebben een - ik moet op mijn tenen lopen om NIET getrolld te worden.
Ik ben moe. Is al uitgelegd. Over eieren lopen, lijkt het.Dat is onzin, ik heb nog nooit eerder op jou gereageerd. Dat trollen zit dan in jouw hoofd en het zou je sieren als je dat niet aan anderen verwijt.
[...]
Maar jullie hebben een - ik moet op mijn tenen lopen om NIET getrolld te worden.
Ik ben moe. Is al uitgelegd. Over eieren lopen, lijkt het.Dat is onzin, ik heb nog nooit eerder op jou gereageerd. Dat trollen zit dan in jouw hoofd en het zou je sieren als je dat niet aan anderen verwijt.