Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 19 november 2015 om 16:51
quote:dadelduifje schreef op 19 november 2015 @ 16:45:
Ik noem haar ook weleens blijfgewoonlink.
Zo vond ik het altijd zo knap dat dr phill alles over zijn gasten , uit het niets, leek te weten. Ik vol verbazing en bewondering denken "hoe doet hij dat toch?" Tot ik erachter kwam dat achter de dokter een team van 86 man zit, dat alles uitpluist. (Ja, ik beken...ik ben een phill kijkster...) aub dit bericht niet quoten. Misschien haal ik het nog weg..
Ik noem haar ook weleens blijfgewoonlink.
Zo vond ik het altijd zo knap dat dr phill alles over zijn gasten , uit het niets, leek te weten. Ik vol verbazing en bewondering denken "hoe doet hij dat toch?" Tot ik erachter kwam dat achter de dokter een team van 86 man zit, dat alles uitpluist. (Ja, ik beken...ik ben een phill kijkster...) aub dit bericht niet quoten. Misschien haal ik het nog weg..
donderdag 19 november 2015 om 16:53
quote:ana_isabel schreef op 19 november 2015 @ 16:51:
[...]
Zo vond ik het altijd zo knap dat dr phill alles over zijn gasten , uit het niets, leek te weten. Ik vol verbazing en bewondering denken "hoe doet hij dat toch?" Tot ik erachter kwam dat achter de dokter een team van 86 man zit, dat alles uitpluist. (Ja, ik beken...ik ben een phill kijkster...) aub dit bericht niet quoten. Misschien haal ik het nog weg..Te laat...
[...]
Zo vond ik het altijd zo knap dat dr phill alles over zijn gasten , uit het niets, leek te weten. Ik vol verbazing en bewondering denken "hoe doet hij dat toch?" Tot ik erachter kwam dat achter de dokter een team van 86 man zit, dat alles uitpluist. (Ja, ik beken...ik ben een phill kijkster...) aub dit bericht niet quoten. Misschien haal ik het nog weg..Te laat...
donderdag 19 november 2015 om 17:00
quote:Corona67 schreef op 19 november 2015 @ 16:59:
[...]
[img]http://www.triathlonteamdeboks.nl/image ... eSmall.jpg[/img]
Boks sistah...
krijg m niet groter.
[...]
[img]http://www.triathlonteamdeboks.nl/image ... eSmall.jpg[/img]
Boks sistah...
donderdag 19 november 2015 om 17:04
donderdag 19 november 2015 om 17:06
quote:-RoseRed- schreef op 19 november 2015 @ 16:50:
[...]
ik pas, de hond begin spontaan te janken als ik ga zingen. Zo vals zing ik.Die zoeken ze nog; zo'n hond.
[...]
ik pas, de hond begin spontaan te janken als ik ga zingen. Zo vals zing ik.Die zoeken ze nog; zo'n hond.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)