Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 19 november 2015 om 21:51
donderdag 19 november 2015 om 21:52
quote:ana_isabel schreef op 19 november 2015 @ 21:51:
[...]
Als je het vindt, kun je mij dan een pb sturen?
Ik ga weer even mijn huisband aandacht geven.
En morgen vind ik jouw post natuurlijk noooit meer terug...Is goed hoor! Ze is nu aan het zoeken, maar kon zich het artikel niet herinneren, dus ik denk weinig kans
[...]
Als je het vindt, kun je mij dan een pb sturen?
Ik ga weer even mijn huisband aandacht geven.
En morgen vind ik jouw post natuurlijk noooit meer terug...Is goed hoor! Ze is nu aan het zoeken, maar kon zich het artikel niet herinneren, dus ik denk weinig kans
donderdag 19 november 2015 om 21:57
donderdag 19 november 2015 om 22:06
quote:AllyMcBeal schreef op 19 november 2015 @ 22:01:
[...]
Een lege mand, heeft hij zelf alles opgereten? Hij was gestruikeld . Boven op het fruit, het was meer een smoothie geworden. Bij gebrek aan flessen om het in te stoppen heeft hij een hele mooie mand meegenomen .
[...]
Een lege mand, heeft hij zelf alles opgereten? Hij was gestruikeld . Boven op het fruit, het was meer een smoothie geworden. Bij gebrek aan flessen om het in te stoppen heeft hij een hele mooie mand meegenomen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
donderdag 19 november 2015 om 22:11
donderdag 19 november 2015 om 22:37
donderdag 19 november 2015 om 22:40
donderdag 19 november 2015 om 22:45
quote:Sid-returns schreef op 19 november 2015 @ 20:55:
Oh mensen, dat ding waar jullie voor moesten duimen maar dat toen niet doorging?
Dat ging toch door.
Bedankt voor het duimen!
Gefeliciteerd!!!!
Wanneer ga je beginnen?
Oh mensen, dat ding waar jullie voor moesten duimen maar dat toen niet doorging?
Dat ging toch door.
Bedankt voor het duimen!
Gefeliciteerd!!!!
Wanneer ga je beginnen?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
donderdag 19 november 2015 om 22:53
quote:SuzanneSuus schreef op 19 november 2015 @ 21:08:
[...]
Nee, ik ook niet maar dat gedoe met die posts is raarDe posts zullen wel raar zijn geweest maar waren ze echt banwaardig? Kan het me niet voorstellen. Er zijn de afgelopen twee dagen best echt vervelende dingen geschreven aan Pumps. Niemand die een ban of waarschuwing daarvoor kreeg. En Pumps bleef steeds netjes. Warrig, maar netjes.
Stel dat een van de vaste Napraters ineens warrig schrijft en jij of ik zou dan schrijven "laat je opnemen" of "bel je hulpverlener".
[...]
Nee, ik ook niet maar dat gedoe met die posts is raarDe posts zullen wel raar zijn geweest maar waren ze echt banwaardig? Kan het me niet voorstellen. Er zijn de afgelopen twee dagen best echt vervelende dingen geschreven aan Pumps. Niemand die een ban of waarschuwing daarvoor kreeg. En Pumps bleef steeds netjes. Warrig, maar netjes.
Stel dat een van de vaste Napraters ineens warrig schrijft en jij of ik zou dan schrijven "laat je opnemen" of "bel je hulpverlener".
LOEP ME MAAR aub.