M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk, leuk, leuk Q. Ben benieuwd. Ik ben gister mijn tekening gaan goedkeuren en passen.

Bij mij komt hij ook een klein beetje over mijn enkelbotje.

Succes met de lovers!!!

Hahaha Q, nee we hebben in Frankrijk gekampeerd. We zijn de voorgaande jaren "gewoon"op vakantie geweest op Bali, in een huis. Nu dus dichterbij lekker kamperen. Wat een gedoe met al die mannen';-) Ach er komt er vast wel eentje die wel tijd heeft en zich ook nog eens aan de afspraken houdt toch?

Ben benieuwd nar je tatoo

Indian, wat voor tatoo neem jij?

Het is hier rustig, net nu ik weer lekker bezig ben

Jullie doen het erom zeker??

Vriendlief is aan het surfen, brrrrr Ik ga maar eens wat in het huis doen, beetje stofzuigen enzo. Loop al 2 dagen niezend door het huis, dus wellicht wordt het daarna iets beter.

Grtz

Merel
En Merel....heeft het stofzuigen geholpen?

Had je een leuke camping in Belgie?

Mag ik ff klagen..........heb helemaal geen zin meer in mijn werk. Een hoop gezeur en gezeik daar. Ik schijn op het moment ook weinig tot niks goed te kunnen doen in de ogen van bepaalde mensen. Dus heb er helemaal geen zin meer in.

Ga snel weer even vacatures snuffelen!!

einde klaag!

Kermis gister was erg gezellig. Nog even trubbels met Yuma gehad, die wilde in de draaimoelen in een auto, maar die was bezet, dus ik zet hem ergens anders in...nou toen werd hij kwaad!!!!

Merel, ik zet ongeveer hetzelfde als op mijn rug.

gezellige dag gehad vandaag!!! ondanks het slechte weer.

Kom later weer terug, doei
GM, ff telefoon
pffff, gaat lekker vandaag!!! ging ik vanmorgen zwemmen, kon ik weer terug, zwemtas vergeten.

Nou wij lekker zwemmen daarna, afdrogen, aankleden. en jahoor, kleding van yuma vergeten en mijn ondergoed.

Nou ga ff was wassen

KKOm alleen even melden dat Pipsie vorige week behoorlijk ziek was. Nu weer beter, vandaag voor het eerst weer naar de psz geweest en dat ging goed :-).

Menomen, twee kleine kinders waarvan eentje ziek, das niet best voor mams. Het goede nieuws: ben vast wel twee kilo afgevallen van al het geren en de doorwaakte nachten

Hoop morgen even tijd te hebben om bij te lezen, post nu alleen maar even om te laten horen dat we allemaal nog leven
oh Pips, fijn dat ze weer beter is!! En nu maar hopen dat popsie niet ziek wordt!!

Hey super goed zeg.....2 kilo afgevallen!!! (steekt duim omhoog)
ik ben wel een goede topic up houder!! Schrijf hier bijna alleen!!

Hebben jullie het allemaal zo druk???
Hoi,

Sorry, maar ik ben inderdaad best druk. Veel weg in het weekend of bezoel gehad. Vandaag gewerkt en nu ben ik echt moe. Poeh, die kinderen kosten echt een enorme berg energie en daar heb ik even niet zoveel van .

Milena is vandaag op de foto gegaan op het kdv. Ik had haar in haar mooiste kleertjes en met schattige staarten en speldjes enzo afgeleverd. Nu was de fotograaf wat later (hij zou sochtends meteenkomen), dus ik ben benieuwd hoeveel er van haar nette kleertjes en staarten over was

Morgen hebben ze opa en oma middag op het kdv en gaan ze de musical nog een keer opvoeren. Ik ben benieuwd!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ben inderdaad beredruk. Solly!

Ooohh, is zo leuk, die KDV-foto's. EN eenmusical!! Helemaal topKDV, zeg!

Pips; beterschap voor u allen!

Pfoe, ik ga weer verder........
Zo, ben bijgelezen! MOet eigenlijk nu werken maar papsie is twee dagen weg dus ik werk vanavond en vannacht wel :-)

Ik ga niet op iedereen reageren van afgelopen week hoor. Grijnz, ik hou van jullie allemaal

Heerlijk dat Papsie weer eens weg is! Ik ga samen met de kids lekker muiten: vandaag eten we patat (en die laten we tuuk bezorgen-grijnz-). Vanavond ga ik sporten en dan Skypen met mijn vrienden in Amerika en dan heel hard met ze lachen en praten (dat harde praten en lachen daar ergert Papsie zich altijd aan). Vervolgens ga ik in bad, reep chocolade en boek mee (kan nooit s avonds laat in bad want dan kan Papsie niet slapen) en dan lekker werken onder het genot van meer zoetigheid en de stilte van de nacht. Menomen wat een

feest :-)

Morgenochtend ga ik met de kiddies op bezoek bij familie (leuk, maar wel veel gedoe, slaapspul/eetspul/speelgoed alles moet mee want we gaan naar een vrijgezel zonder kids).

Sterkte Xop met de drukte.

Frans, een vraagje: wat is de gedachte achter wel/niet een kind bij de naam noemen als er iets niet goed gaat? (je noemde dat als voorvalletje met een stagiar).

Tot later!

Muitende Pips

NB

Ik ga dit weekend weg naar Amsterdam. Iemand nog leuke ideeen?
Alvast veel plezier Pips, bij het uitje/bezoek!! Ennuh geniet ze, deze dagen zonder Pipsman!!

Is af en toe best lekker, denk ik!!

Frans, oh leuk foto's!!! Ik hoop dat ze dat hier op de psz ook doen!!

Xop, succes met de drukte.

Nou vanmorgen spelletjes ochtend gehad, errug leuk!!! Net weer ff drama toen ik weg ging, maar ik mag hem al weer bijna halen!!

Nu effe met de hond eruit!!

Grijnz, even voor de duidelijkheid: ik heb een prima huwelijk hoor, ben alleen gewend dat Papsie zo nu en dan een paar daagjes weg is en daar ben ik dan ook hard aan toe LOL.
zo bedoel ik het ook Pips, af en toe lijkt het mij best lekker als man eens een nachtje van huis was. (hihi maar weet niet of ik dat nog zeg als het ook echt een keer voorkomt!)

Toen ik nog 1 a 2 slaapdiensten in de week deed, vond man het heerlijk als ik van huis was, en dan kon hij lekker met Yuma spelen!

leef ook nog maar errug druk.

Bankstel wordt as zaterdag geleverd en huidige bankstel en fauteuils staan nu op mp.

Dus mocht iemand nog aan een interieurswitch willen ha ha ha

Ow pips, herkenbaar hoor. Als man van huis was had ik ook die week helemaal volgepland. Man kwam onverwachts een dag eerder thuis. Had vrouwenfilms gehuurd. Ik:shit!!! Nou ja, verplicht meekijken en je mond houden!

Jasper is ziek geweest. Urineweginfectie en ooronsteking. Best beroerd geweest dus. En op t werk worden nu logs bijgehouden dus op t werk forummen gaat niet meer zo makkelijk.

En Frans, wij hebben ook de fotograaf langsgehad. Foto;s zijn errug leuk geworden. Zn haar zat maf maar ja, foto werd pas na een paar uur genomen en met zijn weerbarstig haar, ach...

Ow en ik heb een achillespees ontsteking dus heb ook auw auw auw

Ik ga afsluiten, House begint zo.Tjuusssss
koffie, zwart graag...
Oh Syl, beetje ziekenboeg dus bij jullie.

Nou heel veel beterschap!!!!

Hier alles goed, kom straks nog ff
Hello

Net bij een van mn beste vriendinnen op kraam visite geweest, beeb een paar uurtjes oud. Wat een schatje! Vriendin had een vlotte bevalling, met ruggeprik, bijna geen centje pijn. Om zeer jaloers op te worden.';-)

Valantijn is ook al een paar dagen aan het kwakkelen. Zo balen. Overdag gaat het prima, maar s nachts over de 40 graden koorts. Nu dus een beetje brak gevoel. Van mijn fijne uitgeruste vakantiegevoel is weinig over..morgen laatste dagje vrij en dan vrijdag weer aan de bak op school.

Op dit moment wordt er glas in lood geplaatst bij ons voorportaal, het wordt echt prachtig. Zo fijn dat ons huis iedere keer iets mooier wordt....nu nog die deuren aflakken.

Syl ,leuk je huis in de restyling!

Pips dat harde praten doe ik ook altijd met mn vriendinnen aan de telefoon en skype, hahaha tot grote ergernis van vriendlief. Geniet van je dagen vrij met kids!

Nah sterkte iedereen met alles.

Daaaag

Merel
Beterschap met Valentijn Merel!!
Grr,

ik had net een heel bericht getypt, komt Milena aanstampen en drukt ze op de uitknop van de laptop. Laptop gaat uit en bericht is weg. Milena zit nu te brullen in de hoek. Ik kan daar echt zo kwaad om worden. Ik heb nu niet zo'n zin om weer opnieuw hetzelfde verhaal te typen. Mischien kom ik strax nog even langs en dan *zwaai* ik nu even!

Doeidoei
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
*zwaait terug* Ik kan daar ook nooit zo blij van worden als Yuma van die niet leuke grapjes uit haalt.
Fijne avond allemaal!!! (gelijk ff uppen hihi)
Goeiemorgen!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
GM,

Vind het vervelend dat Yuma huilt als ik hem achter laat op de psz. hopelijk is dat snel over!!

Hij doet het er verder heel goed, speelt leuk mee, mengt zich echt tussen de groep!

Volgende week herfstvakantie.

hello

Nog steeds stil hier.

Indian, das balen inderdaad als Yuma moet huilen bij het afscheid...meestal wel een fase, dus gaat vanzelf weer over.

HA kon niets vinden, ze dacht aan een virus. Vannacht had Valentijn odertemepratuur. heel bizar, 34, 3. Heb de HAP gebeld en die gaf de tip om m af entoe even te wekken en te kijken of hij allert reageerde. Dat deed hij gelukkig.

Nou ik ga mijn zoon weer entertainen....

Grtz

Merel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven