Wat vind jij smerig?

21-11-2015 22:15 162 berichten
Wat vind jij echt ontzettend smerig? Kan dus van alles zijn.

- Naaktslakken

- Kinderen die met hun handen overal aanzitten en dan in de chipsbak/koekjestrommel/hapjesschaal graaien. En natuurlijk wat laten vallen in de schaal.

- Kinderen die een hapje ergens van nemen, het niet lusten en vervolgens weer teruggooien.

- Oud eten weg moeten gooien. Iets wat eigenlijk al te lang heeft gestaan. Gebeurt nu niet meer, gebeurde vroeger bij ex wel.
Alle reacties Link kopieren
Voeten.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Openbare wc's. Met op nr. 1 die langs franse snelwegen.
Lange nagels.
Fluimende en rochelende mensen.

Kinderen met snottebellen die blijven hangen.
Mind the gap
Mensen die naar oud zweet ruiken.
Mind the gap
Pijpen. Kon het niet laten. En hondenpoep aan mijn handen krijgen als ik het opruim. Dat gebeurt vaker dan je denkt helaas. Wel bij de berg die mijn hond produceert.
quote:Ellius schreef op 21 november 2015 @ 22:19:

Fluimende en rochelende mensen.

Kinderen met snottebellen die blijven hangen. helemaal eens en wilde dus exact hetzelfde typen.
Dit.
Het bedrijf waar ik nu een opdracht heb heeft een receptie waar deze tijd van het jaar een grote pot met pepernoten staat. Er komt daar van alles langs: personeel en klanten. En als ik er ben zie ik iedereen in die bak graaien. Erger nog: er zitten ook schuimpjes in. En dan zie je mensen dus hun best doen om net dat ene groene schuimpje onderin de pot te pakken te krijgen. Ik vraag me dan altijd af van hoeveel handen je bacterien binnenkrijgt als je daar pepernoten uitpakt.
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren
quote:Ellius schreef op 21 november 2015 @ 22:19:

Mensen die naar oud zweet ruiken.Sommige mensen hebben een aandoening die ervoor zorgt dat ze een bepaalde geur om zich heen hebben hangen. Diabeten bv ruiken als ze te hoog zitten naar aceton. Dan is het wel tijd voor wat insuline trouwens.
Zweetvoeten, neuspeuteren.
verba volant, scripta manent.
Dit topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Afgekloven nagels.
verba volant, scripta manent.
Hardlopers of wielrenners die hun neusinhoud legen door met 1 vinger een neusgat dicht te houden en dan hard te blazen
quote:Chiefseattle schreef op 21 november 2015 @ 22:20:

Pijpen. Kon het niet laten. En hondenpoep aan mijn handen krijgen als ik het opruim. Dat gebeurt vaker dan je denkt helaas. Wel bij de berg die mijn hond produceert.

De bruine poepzakjes van den action gebruiken Dan gebeurt het niet weer.

Ik pak er twee hopen tegelijk mee op.

En ik ben het met beide eens qua smerigst.
Als mijn collega vriendelijk een praatje komt maken net nadat ze buiten zware shag heeft staan roken. Brrrrrrr
Weinig. Ik heb me vandaag verbaasd over een moeder die compleet uit haar dak ging omdat haar dochter een drinkbeker deelde met een ander meisje. Dat noemde ze ranzig. Dan heb je toch bijna echt een soort smetvrees. Ik vond het beledigend naar het andere kind.

Hondenpoep vind ik wel echt vies. Kattenpoep ook, zeker als ze het door het huis smeren. Maar ja, dan maak je het schoon en is het weer weg.
Kun je niet gewoon zeggen wat je smerig vind, Amand? Ik ga echt niet blind in dit topic een link van jou openen hoor. Heb geen zin in een trauma.
quote:Nouschi schreef op 21 november 2015 @ 22:22:

Dit topic.Nou ik zit met een vies vertrokken gezicht te lezen. Brrr
I like being a mess. It's who I am.
quote:Amand schreef op 21 november 2015 @ 22:22:

Dit.Ja, dat is inderdaad wel goor...
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren
En sputumpotten
quote:dolfje schreef op 21 november 2015 @ 22:20:

[...]

helemaal eens en wilde dus exact hetzelfde typen.Ieuwww ik ook en zeker neus ophalen en neuspeuteren
quote:Chiefseattle schreef op 21 november 2015 @ 22:22:

[...]

Sommige mensen hebben een aandoening die ervoor zorgt dat ze een bepaalde geur om zich heen hebben hangen. Diabeten bv ruiken als ze te hoog zitten naar aceton. Dan is het wel tijd voor wat insuline trouwens.Ik bedoelde mensen die hun kleren en/of zichzelf niet vaak genoeg wassen. Ik ken wel zo iemand, bij diegene komt het niet door voeding, of een aandoening, maar gewoon door slechte hygiëne.
Mind the gap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven