Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 23 november 2015 om 22:58
maandag 23 november 2015 om 23:07
maandag 23 november 2015 om 23:10
Die stadsprofeet, is die er nog steeds?
Ik heb een poosje in Eindhoven gewoond, ergens eind jaren negentig. Ik kan me bijna het riedeltje over Jezus-en-Maria nog herinneren, dat hij altijd voor de V&D stond te zingen.
Leuke stad, Bella.
Hoe is 't met je vader?
Ik heb een poosje in Eindhoven gewoond, ergens eind jaren negentig. Ik kan me bijna het riedeltje over Jezus-en-Maria nog herinneren, dat hij altijd voor de V&D stond te zingen.
Leuke stad, Bella.
Hoe is 't met je vader?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 23 november 2015 om 23:12
maandag 23 november 2015 om 23:15
quote:Dana schreef op 23 november 2015 @ 23:10:
Leuke stad, Bella.
Hoe is 't met je vader?
Oh ja hoor.
Still going strong!
Hij heeft wel wat aandoenlijks.
Met Pa alles prima.
Zolang die zijn koffie, zijn kuukske en zijn muziek heeft is hij altijd blij.
Leuke stad, Bella.
Hoe is 't met je vader?
Oh ja hoor.
Still going strong!
Hij heeft wel wat aandoenlijks.
Met Pa alles prima.
Zolang die zijn koffie, zijn kuukske en zijn muziek heeft is hij altijd blij.
Huts!
maandag 23 november 2015 om 23:18
quote:SuzanneSuus schreef op 23 november 2015 @ 23:08:
[...]
Was de uitvaart mooi?Geen idee. De door de uitvaartverzorger ludiek geplaatste reuze-joints aan weerszijden van de kist waren nat geworden en rookten als een gek. Je kon amper een hand voor ogen zien. Ik neem gevoegelijk aan dat de kist de grond in is gegaan, maar gezien heb ik het niet
[...]
Was de uitvaart mooi?Geen idee. De door de uitvaartverzorger ludiek geplaatste reuze-joints aan weerszijden van de kist waren nat geworden en rookten als een gek. Je kon amper een hand voor ogen zien. Ik neem gevoegelijk aan dat de kist de grond in is gegaan, maar gezien heb ik het niet
maandag 23 november 2015 om 23:23
Fijn Bella, ik ben nog steeds fan van je pa.
Tjonge, die Arnol (nooit geweten hoe hij heette trouwens) still going strong.
Ik krijg ineens zin om weer eens naar Eindhoven te gaan. Nooit meer geweest al die jaren, maar heb er goede herinneringen aan.
Dan ga ik zwaaien naar elk leuk stel dat ik tegenkom en waarvan ik vermoed dat het vader en dochter is.
Ik krijg ineens zin om weer eens naar Eindhoven te gaan. Nooit meer geweest al die jaren, maar heb er goede herinneringen aan.
Dan ga ik zwaaien naar elk leuk stel dat ik tegenkom en waarvan ik vermoed dat het vader en dochter is.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 23 november 2015 om 23:30
quote:Dana schreef op 23 november 2015 @ 23:23:
Als er ineens een onbekend stel terug zwaait (waarvan één met petje)
Dan heb je de goede te pakken!
Als er ineens een onbekend stel terug zwaait (waarvan één met petje)
Dan heb je de goede te pakken!
Huts!
maandag 23 november 2015 om 23:31
maandag 23 november 2015 om 23:32