Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 24 november 2015 om 10:56
quote:amarna schreef op 24 november 2015 @ 08:40:
Goedemorgen,
Even mijn ei kwijt hier. Ik baal soms van de negatievelingen op dit forum. Alle topics over vluchtelingen, terrorismedreiging etc. zijn overgenomen door de Moslimbashers. En gematigden zoals ik, worden keer op keer weggezet als Linksmensch, Gutmensch, knuffelaar. Alsof hún waarheid de enige echte is. Keer op keer trap ik er in en reageer weer. Ik houd er nu écht mee op!Velen gingen je voor. Helaas.
Goedemorgen,
Even mijn ei kwijt hier. Ik baal soms van de negatievelingen op dit forum. Alle topics over vluchtelingen, terrorismedreiging etc. zijn overgenomen door de Moslimbashers. En gematigden zoals ik, worden keer op keer weggezet als Linksmensch, Gutmensch, knuffelaar. Alsof hún waarheid de enige echte is. Keer op keer trap ik er in en reageer weer. Ik houd er nu écht mee op!Velen gingen je voor. Helaas.
IMHO
dinsdag 24 november 2015 om 12:30
Ik zie net een filmpje op facebook waar mannen een grote stalen kom omgekeerd op straat hebben gezet. Eén man houdt de kom vast en roept zijn vriend met de kreet, ik heb een vogeltje gevangen, kom er eens bij. De man komt er bij en ze spreken af dat als de man de kom optilt, de vriend snel het vogeltje pakt. Ze tellen tot drie, de man tilt de kom op, de vriend grijpt razendsnel, bleek het een grote hondendrol.
dinsdag 24 november 2015 om 13:38
quote:amarna schreef op 24 november 2015 @ 08:40:
Goedemorgen,
Even mijn ei kwijt hier. Ik baal soms van de negatievelingen op dit forum. Alle topics over vluchtelingen, terrorismedreiging etc. zijn overgenomen door de Moslimbashers. En gematigden zoals ik, worden keer op keer weggezet als Linksmensch, Gutmensch, knuffelaar. Alsof hún waarheid de enige echte is. Keer op keer trap ik er in en reageer weer. Ik houd er nu écht mee op!Heel verstandig
Goedemorgen,
Even mijn ei kwijt hier. Ik baal soms van de negatievelingen op dit forum. Alle topics over vluchtelingen, terrorismedreiging etc. zijn overgenomen door de Moslimbashers. En gematigden zoals ik, worden keer op keer weggezet als Linksmensch, Gutmensch, knuffelaar. Alsof hún waarheid de enige echte is. Keer op keer trap ik er in en reageer weer. Ik houd er nu écht mee op!Heel verstandig
dinsdag 24 november 2015 om 13:42
quote:Cateautje schreef op 24 november 2015 @ 12:30:
Ik zie net een filmpje op facebook waar mannen een grote stalen kom omgekeerd op straat hebben gezet. Eén man houdt de kom vast en roept zijn vriend met de kreet, ik heb een vogeltje gevangen, kom er eens bij. De man komt er bij en ze spreken af dat als de man de kom optilt, de vriend snel het vogeltje pakt. Ze tellen tot drie, de man tilt de kom op, de vriend grijpt razendsnel, bleek het een grote hondendrol. Gaffer!
Ik zie net een filmpje op facebook waar mannen een grote stalen kom omgekeerd op straat hebben gezet. Eén man houdt de kom vast en roept zijn vriend met de kreet, ik heb een vogeltje gevangen, kom er eens bij. De man komt er bij en ze spreken af dat als de man de kom optilt, de vriend snel het vogeltje pakt. Ze tellen tot drie, de man tilt de kom op, de vriend grijpt razendsnel, bleek het een grote hondendrol. Gaffer!
dinsdag 24 november 2015 om 17:09
dinsdag 24 november 2015 om 17:37