Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het lijkt wel een soap. Dat begint ook altijd met een samenvatting van gisteren. Vervolgens krijg je het voorspelbare vervolg en tot slot komt er dan iemand applaudiseren en grijnzen.
Achjoh wat maakt het uit. Ik vind het alleen maar leuk om erover te vertellen, en Kia vind het leuk on te weten.
quote:Aemateur schreef op 25 november 2015 @ 19:15:

Achjoh wat maakt het uit. Ik vind het alleen maar leuk om erover te vertellen, en Kia vind het leuk on te weten.Ja, ik vind het echt een leuk idee! Ik hoop dat je er morgen bij bent. Zelf ook een zakje pakken hè dan valt het niet op dat het van jou komt .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Star schreef op 25 november 2015 @ 19:13:

[...]

Ik ga 'm eens proberen Als je het één keer wil proberen moet je met deze hoeveelheden minstens 30 mensen uitnodigen en gigantisch veel dressing over hun salades gieten
quote:missie_m schreef op 25 november 2015 @ 18:59:

[...]

O mijn kleurgebruik is reden genoeg om te klieren? Ik maak de letters donkerblauw omdat één forumster last had van haar ogen bij de lichtere blauwe kleur. Heb haar gevraagd of de donkere kleur goed was. Waarom zouden jouw zwarte letters beter zijn dan mijn donkerblauwe?

Met blauw op Kitlers topic posten is niet zo erg geloof ik.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:yette schreef op 25 november 2015 @ 19:14:

Het lijkt wel een soap. Dat begint ook altijd met een samenvatting van gisteren. Vervolgens krijg je het voorspelbare vervolg en tot slot komt er dan iemand applaudiseren en grijnzen.Nou inderdaad. Je vraagt je toch af wat er in iemands hoofd omgaat de hele dag, dat ie thuiskomt van zijn werk en het eerste wat ie doet is de Napraat openen om te zien of daar nog irritante berichten zijn geplaatst. En dat ie dan al die berichten kopieert en plakt, er een vage reactie onder zet en dan de rest van de avond gaat zitten wachten op de lovende reacties van zijn drie lieve forummers vriendjes. En dat dan elke avond weer.

Ikke nie snap.
Als ik thuis kom van mijn werk open ik ook altijd eerst napraat. Want die staat bovenaan en dan kan ik gelijk inspiratie opdoen voor mijn avondeten.
Ik heb alleen geen lovende vriendjes. Maar ik quote jullie slechte menu's dan ook niet, want daar ben ik te lui voor.
quote:yette schreef op 25 november 2015 @ 19:19:

[...]

Als je het één keer wil proberen moet je met deze hoeveelheden minstens 30 mensen uitnodigen en gigantisch veel dressing over hun salades gieten O dan pas ik het wel aan, 30 man is wel heel veel
quote:viennas schreef op 25 november 2015 @ 19:31:

Als ik thuis kom van mijn werk open ik ook altijd eerst napraat. Want die staat bovenaan en dan kan ik gelijk inspiratie opdoen voor mijn avondeten.Wij hadden vette bek vanavond. Kan je daar wat mee?
Niet alles snappen is één van mijn goeie eigenschappen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Fenrir-Greyback schreef op 25 november 2015 @ 19:36:

[...]

Wij hadden vette bek vanavond. Kan je daar wat mee?Ik pannenkoeken .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Fenrir-Greyback schreef op 25 november 2015 @ 19:36:

[...]

Wij hadden vette bek vanavond. Kan je daar wat mee?Wij hadden nog spareribs in de vriezer liggen, dat lekker in de oven gedaan, met gebakken aardappels
Waardeloos menu topic is dit. Niemand kookt fatsoenlijk hier.
quote:yette schreef op 25 november 2015 @ 19:14:

Het lijkt wel een soap. Dat begint ook altijd met een samenvatting van gisteren. Vervolgens krijg je het voorspelbare vervolg en tot slot komt er dan iemand applaudiseren en grijnzen.En toch blijft iedereen intunen op datzelfde vreselijke programma
quote:viennas schreef op 25 november 2015 @ 19:40:

Waardeloos menu topic is dit. Niemand kookt fatsoenlijk hier.Hoho ik at heerlijke spaghetti hoor!
quote:ana_isabel schreef op 25 november 2015 @ 19:41:

[...]

Hoho ik at heerlijke spaghetti hoor!Koolhydraten. Rotzooi.
quote:Moiren_ schreef op 25 november 2015 @ 19:12:

Zwart is altijd beter dan blauw.Behalve als er groen voor handen is, dan is groen altijd beter dan zwart
quote:missie_m schreef op 25 november 2015 @ 19:04:

Kia, Je leest maar half of slecht. En als het duidelijk is dat je d'r naast zat heb je niet het fatsoen om sorry te zeggen. Het was grappig bedoeld en jij maakt het ervan dat het een zure reactie was.

Eeeuh, ik lees nergens, en kan ook niet uit de context opmaken, dat ze verwijst naar jouw grapje.

Je zit ietwat snel op de kast, vind ik.
quote:viennas schreef op 25 november 2015 @ 19:40:

Waardeloos menu topic is dit. Niemand kookt fatsoenlijk hier.Klopt, ik heb zelden een schort voor en ook geen muts op.

quote:viennas schreef op 25 november 2015 @ 19:43:

[...]

Koolhydraten. Rotzooi.Nou zeg...Ben jij de Redbulletje van de koolhydraten?
quote:fietsie schreef op 25 november 2015 @ 19:44:

[...]

Behalve als er groen voor handen is, dan is groen altijd beter dan zwartGroen rules.
quote:ThunderassMan schreef op 25 november 2015 @ 19:45:

[...]

Eeeuh, ik lees nergens, en kan ook niet uit de context opmaken, dat ze verwijst naar jouw grapje.

Het was misschien een waarschuwing vooraf voor evt zure reacties die zouden kunnen komen...............

quote:simbalabimba schreef op 25 november 2015 @ 19:52:

[...]

Het was misschien een waarschuwing vooraf voor evt zure reacties die zouden kunnen komen...............Een gevalletje 'better safe than sorry' dus?
quote:ThunderassMan schreef op 25 november 2015 @ 19:55:

[...]

Een gevalletje 'better safe than sorry' dus?Wie wil, kan dat er van maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven