Centraal Moderatortopic

09-11-2015 09:38 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dankjewel moderator.

Zal dat straks meteen even doen.
Klopt het dat embedded youtube niet kan op dit forum? Zou dat aan kunnen?
quote:nina1966 schreef op 27 november 2015 @ 17:37:

Klopt het dat embedded youtube niet kan op dit forum? Zou dat aan kunnen?

Dat is momenteel nog niet mogelijk, maar dat is zeker iets dat we voor gaan stellen aan de techniek.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 27 november 2015 @ 17:49:

[...]

Dat is momenteel nog niet mogelijk, maar dat is zeker iets dat we voor gaan stellen aan de techniek.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumOja, fijn voor het dataverbruik.
quote:Moiren_ schreef op 27 november 2015 @ 18:05:

[...]

Oja, fijn voor het dataverbruik.Je gaat het filmpje niet hier uploaden hoor, het staat al bij youtube. Het is een link met plaatje die je doorlinkt naar youtube. Kost dus geen extra data. Het is eigenlijk hetzelfde als de link posten alleen zie je dan meteen een afbeelding en zie je het in deze pagina ipv dat het in een nieuwe pagina opent.
quote:nina1966 schreef op 27 november 2015 @ 18:13:

[...]

Je gaat het filmpje niet hier uploaden hoor, het staat al bij youtube. Het is een link met plaatje die je doorlinkt naar youtube. Kost dus geen extra data. Het is eigenlijk hetzelfde als de link posten alleen zie je dan meteen een afbeelding en zie je het in deze pagina ipv dat het in een nieuwe pagina opent.Op fora waar ze het wel hebben vertraagt het iig flink de pagina-opbouw.
Topic Bruidszaken is verplaatst naar de pijler Mode.

mvg,

Junior.
Het topic 'vrienden' is verwijderd ivm de leeftijd van de TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Ik zou graag geanonimiseerd worden. Privacy geval. Alvast bedankt mods.
quote:himalaya schreef op 26 november 2015 @ 20:30:

De link in de OP verwijst nog naar deel 40 van de napraat en deel 2 van het bugtopic. Allebei oude links.Geven jullie dit door aan de TD of kunnen jullie dit zelf?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ModeratorViva schreef op 27 november 2015 @ 11:36:

[...]

Het is niet toegestaan om dan via ene ander account op het forum actief te zijn,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Waarschuwing heb ik te pakken

Beste Mod, ik weet niet precies hoe het bedoeld word....Maar als ik letterlijk lees wat je schrijft, dan klopt het niet. Want Kia is niet actief via mijn account, alleen ik=Lovestar. Snap je hem? Als het bedoelt word zoals het geschreven is in de pb aangaande mijn waarschuwing, dan klopt het wel.

Ik ga ervan uit dat zoals hoe het geschreven in de pb klopt, dan klopt het antwoord op de vraag van Elsa niet.
quote:Lovestar schreef op 27 november 2015 @ 21:35:

[...]

Waarschuwing heb ik te pakken

Beste Mod, ik weet niet precies hoe het bedoeld word....Maar als ik letterlijk lees wat je schrijft, dan klopt het niet. Want Kia is niet actief via mijn account, alleen ik=Lovestar. Snap je hem? Als het bedoelt word zoals het geschreven is in de pb aangaande mijn waarschuwing, dan klopt het wel.

Ik ga ervan uit dat zoals hoe het geschreven in de pb klopt, dan klopt het antwoord op de vraag van Elsa niet.

We hebben je hierover ook gemaild, maar het mailadres waarmee je geregistreerd bent werkt niet meer. Voor verdere vragen kun je ons mailen op het adres in de OP.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:himalaya schreef op 27 november 2015 @ 21:13:

[...]

Geven jullie dit door aan de TD of kunnen jullie dit zelf?

We hebben het aangepast. Bedankt voor het melden!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:ModeratorViva schreef op 27 november 2015 @ 22:15:

[...]

We hebben je hierover ook gemaild, maar het mailadres waarmee je geregistreerd bent werkt niet meer. Voor verdere vragen kun je ons mailen op het adres in de OP.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Thanks voor je reactie.

Ik stuur een mailtje vanaf het mailadres wat ik gebruik
Hi, ik wil graag mijn account laten anonimiseren. Thanx!
Ik wil graag mijn account laten anonimiseren.
Het topic 'Een reden om een briefje van 500 te wisselen bij GWK.' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 27 november 2015 @ 16:20:

[...]

Beste Zuipschuit,

wij zouden ook altijd je account kunnen anonimiseren. Als je hier even een verzoek plaatst met dat account dan komt het goed.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumGa dat nu meteen doen, thnx
Beste moderator

Dit is de laatste keer dat ik met dit account inlog, want het was tijd om de zuipschuit voorgoed te laten vergaan.

Jaren heeft ze gevaren op woelige baren.

Ze heeft eronder geleden, maar ze heeft ook geleerd om de golven te mijden en naar rustiger vaarwater te gaan.

Maar niets is voor eeuwig dus haar tijd om te zinken is vandaag aangebroken.

Lieve moderator, Wilt U dit account anonimiseren?
Hallo Mods, willen jullie ajb dit account anonimiseren? Dank!
Beste mod,

is het mogelijk dat de moderators de spelfouten uit diverse titels van topics halen? Of kan dat alleen als de TO hiervoor een verzoek indient?

Het lijkt wel een epidemie tegenwoordig. 5 van de 10 titels heeft tegenwoordig fouten erin.
never a failure, always a lesson
quote:fireandice schreef op 29 november 2015 @ 10:34:

Beste mod,

is het mogelijk dat de moderators de spelfouten uit diverse titels van topics halen? Of kan dat alleen als de TO hiervoor een verzoek indient?

Het lijkt wel een epidemie tegenwoordig. 5 van de 10 titels heeft tegenwoordig fouten erin.

Spelfouten passen wij wel aan. Als je ons aangeeft om welke topics het gaat (liefst met link) zullen wij deze aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 29 november 2015 @ 10:38:

[...]

Spelfouten passen wij wel aan. Als je ons aangeeft om welke topics het gaat (liefst met link) zullen wij deze aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva10000x dank
never a failure, always a lesson
Op het bantopic is iets niet goed gegaan geloof ik.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 29 november 2015 @ 12:14:

Op het bantopic is iets niet goed gegaan geloof ik.

Bedankt voor de melding. Het is aangepast.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven