Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik je op sommige momenten niet meer begreep. Ik herkende je forumgedrag niet meer. Snauwen en katten op anderen en onverklaarbare uitvallen zoals zojuist hierboven. Maar een paria zou ik je niet noemen.
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 03:36:

Ik had medicatie gekregen om te stoppen met roken. Medicatie wat bekend staat dat er mogelijk een psychose zou kunnen optreden, wat dus bij mij gebeurde. Ik ging op de Napraat los over dingen die ik gehoord had over Kia. Dat ze niet ziek zou zijn en wat haar beroep is. W.s. ben ik nogal zuigend doorgegaan. Daarna opgenomen geweest en verder weet ik er niet zoveel meer van.

Wist je dat ik ook opgenomen was?

Nee, wist je niet. Omdat jij hier mij zwart maakte zonder dat ik iets gezegd had.

Je zegt nu iets over kia, en je excuses over haar.

Je hebt ook heel rot over mij gepost. Wat was daar de reden voor?

Ik heb jou altijd gesteund! Ruzie gemaakt met posters als ze lelijk deden tegen jou.

Ik krijg nog steeds PB's over jouw beschuldigingen
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Pada, weet je waar ik heel boos voor ben?

Omdat ik je altijd steunde, en je mij in dit gezeik meesleurde. Omdat je niet eerlijk zegt wat er scheelt.

En omdat ik door jouw aanhanger nu laf genoemd word.

Ik zag dit topic als mijn basis, en jij hebt dat nu afgenomen van mij!
Sorry, dit is wat ik nog weet van die avond. Als ik je aangevallen/geprovoceerd of wat dan ook hebt dan bied ik hierbij uiteraard mijn excuses aan.

Mag ik vragen waarom je opgenomen bent geweest?
quote:DorothyParker schreef op 28 november 2015 @ 03:37:

Sorry Choco!

Waar gaan die nachtmerries over?Maakt niet uit. Ze gaan over van alles, maar het terugkerende thema is wel problemen met mijn ouders. Gelukkig heb ik nu afleiding door het geweldige topic: Het lief en leed dat 'weggeefhoek' heet...
Ik heb verder geen aanhangers hoor.
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 03:38:

Omdat ik je op sommige momenten niet meer begreep. Ik herkende je forumgedrag niet meer. Snauwen en katten op anderen en onverklaarbare uitvallen zoals zojuist hierboven. Maar een paria zou ik je niet noemen.

Ik wilde het hier vertellen en jij hebt dat verpest!

Heb jij enig idee wat ik nu meemaak?

Ik kan hier niets meer vertellen dankzij jou! En ja, misschien was ik niet altijd even lief. Je kunt je niet inbeelden wat ik de laatste weken heb moeten verduren.

Grappig genoeg heb je door jouw gedrag ervoor gezorgd dat ik het hier niet durfde te vertellen, en weet kia alles.
Nee, ik weet inderdaad niet wat je doormaakt. Ik wens je toch een goede nacht en veel sterkte.
Prada, jij hebt door jouw idioot gedoe ervoor gezorgd dat ik niets meet kon zeggen.

jij denkt dat je zo lief bent, maar dat is niet.

Ja, ik ben niet meer lief. Kia zag dat, en begreep dat er iets was. Jij zag dat, en ging me slecht praten.

Jouw idioot gedoe krijg ik in andere topics.

En je bent dan zelfs zo laf dat jij mij blockt op facebook zodat ik jou niet kan weren.
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 03:52:

Nee, ik weet inderdaad niet wat je doormaakt. Ik wens je toch een goede nacht en veel sterkte.

Doe niet zo laf, je hebt ervoor gezorgd dat ik hier niets meer kan zeggen.

En doe niet simpel. Ik was "laf" en dan kwam jij.

Je bent niet de enige met meer dan 5 hersencellen.
Huhh ik kan me niet herinneren dat ik jou geblockt heb hoor. En ja ik ben lief, alleen op dat moment is er iets in mijn hoofd geknald. Anders was ik ook niet opgenomen geweest hey.
En je snapt het nog steeds niet.

"Sorry, ik was echt dom. Kia, hoop dat je het mij kunt vergeven. "

Drie weken en iedereen is alles vergeten. Maar nee, het is "niet mijn fout want ..."
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 03:47:

Sorry, dit is wat ik nog weet van die avond. Als ik je aangevallen/geprovoceerd of wat dan ook hebt dan bied ik hierbij uiteraard mijn excuses aan.

Mag ik vragen waarom je opgenomen bent geweest?Ik heb ook heel duidelijk mijn excuses aangeboden Door
quote:chocolol schreef op 28 november 2015 @ 03:48:

[...]

Maakt niet uit. Ze gaan over van alles, maar het terugkerende thema is wel problemen met mijn ouders. Gelukkig heb ik nu afleiding door het geweldige topic: Het lief en leed dat 'weggeefhoek' heet...

Sorry lieve schat. Is weer zo iets wat al maanden aan de gang is.

Met je ouders? Heel dom gaan al mijn nachtmerries over mijn ex (en verder vertel ik niet )
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 04:01:

[...]

Ik heb ook heel duidelijk mijn excuses aangeboden Door

"Als je"

Je bent slimmer dan dit
Je post begrijp ik niet helemaal, sorry.
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 04:01:

[...]

Ik heb ook heel duidelijk mijn excuses aangeboden DoorHeel duidelijk? Waar? Want je geeft niet eens toe dat je iets verkeerd gedaan hebt.
Ik hoop wel dat jullie morgen allebei niet vroeg op moeten, want het is al 4 uur geweest. Maar soms is het wel fijn om iets uit te praten. Succes ermee en weltruste.
Omdat ik niet helemaal duidelijk heb wat er die avond allemaal gebeurd is Door en er veel gewist is. Ik had al begrepen dat ik je provoceerde/aanviel/beledigde en daar heb ik mijn excuses voor aangeboden. Meer kan ik er niet van maken.
Ik vind kia een moordgriet. Leuk mens is dat!

Maar heb jou en Kia nooit veel zien praten. Dus zou nog geloven dat je dacht dat zij een trut was.

Ik heb je altijd gesteund. Je altijd beschermd. Ik stond altijd voor jou klaar.

Dat je roddels over Kia geloofde, ok.

Dat "roddels van X die al meerdere malen zegt dat ze dat helemaal niet gezegd heeft" ervoor zorgen dat jij mij nu niet leuk vindt, vind ik al héél rot.

Dat je dan nog eens andere mensen opsteekt, vind ik ronduit laf!

(En verder zou ik jullie aanraden om te leren lezen, want jullie hebben enkel jezelf belachelijk gemaakt )
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 04:09:

Omdat ik niet helemaal duidelijk heb wat er die avond allemaal gebeurd is Door en er veel gewist is. Ik had al begrepen dat ik je provoceerde/aanviel/beledigde en daar heb ik mijn excuses voor aangeboden. Meer kan ik er niet van maken.

Je vorige verhaal was dat iemand anders zei dat ik een trut was. Wel consequent blijven.

En al reageerde ik als een trut, was ik niet lief tegen jou? Heb ik niet een jaar lang jou gesteund?

Dus 1 avond vernietigd dat hele jaar?
Nee hoor, dat dacht en denk ik zeker niet van Kia. Ik had haar zelfs op FB waar we ook wel eens chatten.

Dat ik jou niet leuk vind heb ik denk ik niet gezegd, maar shoot me. Wat me allen opviel was soms je onverklaarbare uitvallen.

Tja en als X zegt dat het niet zo is, so be it. Ik ga geen welles nietes spelletje met haar doen.

Wie is jullie en wat moet er nog gelezen worden?
Meisjes, ik ben even terug van beneden en lees dit alles.

Als jullie op Fb ''vrienden" zijn, kunnen jullie via de chat-mogelijkheid met elkaar communiceren en dingen uit praten of duidelijkheid scheppen naar elkaar. Zonder dat anderen zich hier en daardoor ongewild in voor hen zo voelende vervelende posities belanden.

Als ik even voor mezelf spreek, ik kom hier om gewoon even lekker te forummen, tinto te drinken, beetje (on)gein te maken zonder in een soort ''wespennest'' te belanden.
Ik wil niet voor iedereen spreken. Maar ik denk dat ik 1 van de weinige ben die nog benieuwd is naar jouw antwoord.

Ik wil eigenlijk ook een eerlijk gesprek met jou en de andere partijen

Ik wil hier geen gezeik meer.

Niet meer laf en een trol genoemd worden.

Dus, wat is jouw antwoord?
quote:MocyMoos schreef op 28 november 2015 @ 04:20:

Meisjes, ik ben even terug van beneden en lees dit alles.

Als jullie op Fb ''vrienden" zijn, kunnen jullie via de chat-mogelijkheid met elkaar communiceren en dingen uit praten of duidelijkheid scheppen naar elkaar. Zonder dat anderen zich hier en daardoor ongewild in voor hen zo voelende vervelende posities belanden.

Als ik even voor mezelf spreek, ik kom hier om gewoon even lekker te forummen, tinto te drinken, beetje (on)gein te maken zonder in een soort ''wespennest'' te belanden.

Nee, ik ben geblokt.

Raar maar waar.

Ik wil dit gezeik ook weg.

(Fuck man, heb hier zelfs avonden lang ruzie zitten maken voor prada.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven