Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik forum vanaf nu om jullie heen bij dit soort gedoe. In de negeer dus. En ik hoop dat de andere wakkeren dat ook doen, zodat het gewoon weer als vanouds gezellig wordt.

Voor problemen etc. zijn er diverse andere topics..
Fantastisch hoe dat kind het voor elkaar krijgt!

Nu zou ik degene zijn die zaagt

(Wel jammer dat je Lime nu verraden hebt)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Door stop er nu mee. Je hebt gelijk maar je zal het nooit krijgen. Laat het gaan.
quote:MocyMoos schreef op 28 november 2015 @ 05:10:

Ik forum vanaf nu om jullie heen bij dit soort gedoe. In de negeer dus. En ik hoop dat de andere wakkeren dat ook doen, zodat het gewoon weer als vanouds gezellig wordt.

Voor problemen etc. zijn er diverse andere topics..

Ik wil niet zagen maar ik was altijd gezellig hier.

En ga nu hier ook weer gezellig doen (zonder privé gedoe, sorry)
Jezus Door, Lime verraden??? Kind waar haal je het vandaan. En waarmee dan volgens jou. Gaat het wel lekker met je?

Heb trouwens even teruggezocht en die clash met mij was op 5/11. Als je al twee maanden pb's krijgt over je gedrag dan zal het anderen ook opgevallen zijn.
quote:2-12 schreef op 28 november 2015 @ 05:17:

Door stop er nu mee. Je hebt gelijk maar je zal het nooit krijgen. Laat het gaan.Heb je wel goed gelezen? Heb ik ergens gezegd dat ik niet schuldig was die avond aan het neerhalen van Door? Of hobbel je er lekker achteraan?
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 05:19:

Jezus Door, Lime verraden??? Kind waar haal je het vandaan. En waarmee dan volgens jou. Gaat het wel lekker met je?

Heb trouwens even teruggezocht en die clash met mij was op 5/11. Als je al twee maanden pb's krijgt over je gedrag dan zal het anderen ook opgevallen zijn. lezen is blijkbaar te moeilijk voor je.
Nee hoor, maar soms wil ik even iets wat duidelijker hebben zodat ik ook een juist antwoord kan geven en om misverstanden te voorkomen. Dus als je het even wat duidelijker wilt maken, heel graag
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 05:24:

Nee hoor, maar soms wil ik even iets wat duidelijker hebben zodat ik ook een juist antwoord kan geven en om misverstanden te voorkomen. Dus als je het even wat duidelijker wilt maken, heel graagMaak jij maar eens duidelijker waarom jij opeens boos pop mij was voor X maar daarna niet meer en waarom X amper je fórumnaam kent
Dat heb ik je al uitgelegd en wie forummer X is moet je me even in een pb uitleggen want ik heb geen flauw idee.
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 05:29:

Dat heb ik je al uitgelegd en wie forummer X is moet je me even in een pb uileggen want ik heb geen flauw idee.Tuurlijk
Gezellig! 't lijkt hier wel een kleuterklasje
What have we done....
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 05:21:

[...]

Heb je wel goed gelezen? Heb ik ergens gezegd dat ik niet schuldig was die avond aan het neerhalen van Door? Of hobbel je er lekker achteraan?

Het enige wat je zou moeten doen is zeggen: Door het spijt me voor alle dingen die ik tegen je heb gezegd en het spijt me dat ik je heb aangesproken op je gedrag de laatste tijd hier op het forum. Dat had ik niet zo moeten doen. Ik had je beter via fb even kunnen vragen wat er aan de hand was, want het was wel duidelijk dat je niet goed in je vel zat.

Dat heb ik je inderdaad nog niet zien doen.

Dat heb ik je al uitgelegd en wie forummer X is moet je me even in een pb uitleggen want ik heb geen flauw idee.

Echt?

Ze is hier zelfs al langgeweest.
quote:2-12 schreef op 28 november 2015 @ 05:35:

[...]

Het enige wat je zou moeten doen is zeggen: Door het spijt me voor alle dingen die ik tegen je heb gezegd en het spijt me dat ik je heb aangesproken op je gedrag de laatste tijd hier op het forum. Dat had ik niet zo moeten doen. Ik had je beter via fb even kunnen vragen wat er aan de hand was, want het was wel duidelijk dat je niet goed in je vel zat.

Dat heb ik je inderdaad nog niet zien doen.
quote:2-12 schreef op 28 november 2015 @ 05:35:

[...]

Dat heb ik je inderdaad nog niet zien doen.Dan heb je niet goed gelezen want dat heb ik hier al meerdere keren gedaan en ook via PB al meerdere malen. En dat ik het niet had moeten doen is duidelijk, maar vertel dat maar eens aan iemand die psychotisch is. Ik heb zelfs tot aan mijn knieeen op de grond mijn excuses aangeboden.

Ik ben zo simpel

"Ik was verkeerd" en weer dikke vriendjes hier.

Ga je eigenlijk je eigen fouten toegeven?
Door, wil jij toch even een pb sturen met de naam want diegene die ik bedoel kent me door en door maar als ze mijn forumnaam niet kent dan moet het wel iemand anders wezen.
Jeetje Door, dat heb ik al honderd keer gedaan.
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 05:42:

Door, wil jij toch even een pb sturen met de naam want diegene die ik bedoel kent me door en door maar als ze mijn forumnaam niet kent dan moet het wel iemand anders wezen.Ben je zo dom? Ze heeft zichzelf al onthuld en gezegd niets met jou te maken hebben.
Zoals ik al eerder zei, ik kan me niet meer alles herinneren dus een pb met de naam zou fijn zijn.
Doe dan zo debiel. Veel plezier ermee.

Andere mensen zijn slim genoeg
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 05:53:

Zoals ik al eerder zei, ik kan me niet meer alles herinneren dus een pb met de naam zou fijn zijn.De persoon die jou (die jou een jaar beschermde) kun jij niet onthouden?
Heb je geen naam Door? Is dat de reden dat je zo moeilijk erover doet? Zowel dan zie ik hem graag via pb.
Mij beschermde?? Nu maak je het nog vager, tegen wie moest ik dan beschermd worden? Laten we hier niet ellenlange mails over neerzetten en pb die naam gewoon even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven