Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridges, ik vind het shirtje of een pyjama, vind ik ook leuk. De datum is al wel bekend dus! Waarom die datum? Of is dat zomaar? T weer aan de beterende hand. Nog wat bleekjes, en vandaag voor het eerst weer (wel korter dan anders) naar de kita geweest. Hoe gaat het met Fieke en Ties?
Bridge, geen idee wie er naar de wond kijkt. Ik heb beide keren een week in het ziekenhuis gelegen, dan doen ze dat daar. Ik zou voor het ondergoed gaan (ga meteen even kijken), voor nu krijgen ze toch vaak heel veel. 10-03-10 da's nog een aardig eindje weg!

Jin, ik heb ze er zelf ingeplonsd, maar m'n moeder voelde zich wel behoorlijk schuldig, komt wel goed dus... Naar dat je vrienden weer weg gaan. Nog geen mensen van daar leren kennen? Sam heeft het ook een aantal keer gehad dat hij weigerde. Nu drinkt hij nog 2 keer per dag.

Amalia, gelukkig had je Berend nog net op tijd!
Fieke en Ties hebben het ergste gehad en worden iets beter. Gelukkig. Snotterig nog, maar niet meer wakker ervan en overdag ook weer te pruimen... Ik lijk vandaag ietsje beter dan gisteren en op de medicijnkast red ik het ook prima!

Datum: nee gewoon... Wilde een mooie datum maar 09-09-09 is te vroeg en 10-10-10 is te laat en komt financiueel niet handig uit. (we willen meteen na trouwen op reisje naar iets warms of zo en dan dus in laagseizoen en dan vallen dus een aantal maandan af...) 19-01-2010 is de datum dat we elkaar 12 jaar kennen dus ook mooi, maar dan is ties net een ruime week naar school en dan vind ik het niet kunnen dat in zo'n spannende tijd er ook nog eens zo'n spannende dag is en dat papa en mama daarna ook nog eens op vakantie gaan en hij dus logeren! Dus dan... de tiende van een maand in 2010. Feb valt af (verjaardag Fieke vlak erna) dus dan in maart.... Jaja gepuzzel hè...
Stand is dus 1-1...
Mamax, ik ken al best veel mensen hoor, maar dat maakt het er niet minder op dat ik ze nu al mis.... Het wordt vast een duur geintje die nieuwe dingen. Ik hoop voor je dat het meevalt! Hebben ze die niet op Marktplaats? En dan eerst reinigen he...

Bridges, aha helemaal uitgedokterd die datum. Ik snappem haha. Waar willen jullie heen op vakantie? En dus zonder kindjes begrijp ik?
quote:amalia schreef op 08 oktober 2008 @ 13:02:

oh wat lief Hel, van het kdv!

Hmm, zus heeft 10.000 euro bij Icesave staan en dat is ws nu weg..... echt balen.

kokos, kan jij Tinkerbell wel zien? Ik zie nog steeds Grote Beer.. vreemd...Nee hoor, ze moet gewoon met een flinke zak bakstenen naar IJsland om haar geld te halen.
Ach, what the heck, t-shirt is ook leuk. Of rugby-shirt! Wilde je niet ook nog op een vrijdag (of is dit een vrijdag)
Jin, beterschap ook!
Ja wilden we eigenlijk wel, maar dan hadden we geen tiende van een maand in 2010, dus ach... mensen nemen maar lekker vrij voor ons de dag erna of gaan lekker brak naar hun werk...

Vind je het ondergoed niet leuk dan mamax?
Jin, buik van Cee weer helemaal in orde, maar nu vuurrode onderkant, dus morgen terug naar de dokter. Denk een schimmeltje. En nee, niet die van de Sint

Aanstaande maandag op vakantie, heb er zin an

Vriendin met dochter met zelfde naam als Ceetje maar dan anders? Dat is jammer!
Trouwbeurs in Alkmaar Bridge? Ben ik ook een keer geweest, erg leuk toen!

Enka, hooooooi! Hoest met Enkabeeb in wording?

Ondergoed met naam op elastiek vind ik beetje ordi, ik zou voor shirtje gaan.
Even gelezen op de groep, Mamax (weet niet wat het is, zeg nog steeds Kileo).
Star: ondergoed of shirt?

Maandag vakantie, lekker zeg! Hopelijk kunnen jullie zonder schimmel en met (Furreal) poes op vakantie! Ziggy ook mee of gaat die naar kennel? En de reis voert naar Jinnyland?
Ja die Star. He getsie, een schimmeltje. Dat kan heel goed door ab komen he? Dan is de weerstand minder en doodt het veel dingen en dus ook de goeie en dan kun je schimmeltjes krijgen, arm ding! Oh, zo snel al vakantie, wat heerlijk!
quote:Star schreef op 08 oktober 2008 @ 20:39:

Trouwbeurs in Alkmaar Bridge? Ben ik ook een keer geweest, erg leuk toen!

Enka, hooooooi! Hoest met Enkabeeb in wording?

Ondergoed met naam op elastiek vind ik beetje ordi, ik zou voor shirtje gaan.

Ah je was aan het clusteren natuurlijk! Dank!

Wat moest jij op de trouwbeurs?
Dat zeg ik Bridge, shirt!

Zeiden ze op kdv ook al idd Jin, schimmel komt vaak voor na AB kuur.

De reis voert idd naar Jinnyland. Weet nog niet welke knuffels er mee moeten, Artis de Partis is weer favoriet op het moment. Zucht, zal een hele volksverhuizing worden.

Ziggy gaat niet mee, kan ik hem niet aandoen zolang in de auto.
Trouwbeurs ben ik ooit geweest in Arnhem. Ik vond het echt vreselijk! Brrr, kreeg helemaal de kriebels.
quote:bridges6 schreef op 08 oktober 2008 @ 20:41:

[...]

Ah je was aan het clusteren natuurlijk! Dank!

Wat moest jij op de trouwbeurs?Ik ben al zes jaar verloofd
Waar gaat mijnheer Stardust (hond he) dan hene?
quote:Star schreef op 08 oktober 2008 @ 20:43:

[...]

Ik ben al zes jaar verloofd dan gaat Bridges dus heel snel trouwen na haar aanzoek .
6 jaar verloofd, haha! Dat is waar ook! Wordt het niet eens wat dan? Ik vond het wel leuk, maar wel beetje vaag zo nu en dan. En het is in bridgesstad niet zo groot hoor, dus met anderhalf uur waren we echt klaar, inclusief koffie/thee. Maar goed, we hebben een goedkope auto gevonden en een mooie ring dus ach! En mooie waarschijnlijk niet betaalbare jurken gezien! (maar heb zo'n mooie gezien op het net... daar kwijl ik nog steeds bij weg! Die moet ik gewoon passen, betaalbaar of niet! )
Ja precies, hier echt een tienjarenplan denk ik

Meneer Hond gaat naar de fokker.
Star, ik heb je genomineerd als forummer vd maand

ik dacht het wordt tijd dat een januarimama eens een keer wint en Star maakt de meeste kans. Als we nou allemaal mee doen! Wint Star een vibrator

Jinny, aaah wat verdrietig dat je vrienden weg gaan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Meteen even geld verdienen?
Heb liever dat ze een strandbankje wint of zo, daar hebbenw e allemaal wat aan dan! Kunnen we meeten!!! Maar ik stem straks hoor, leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven