Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bridges6 schreef op 08 oktober 2008 @ 20:46:

6 jaar verloofd, haha! Dat is waar ook! Wordt het niet eens wat dan? Ik vond het wel leuk, maar wel beetje vaag zo nu en dan. En het is in bridgesstad niet zo groot hoor, dus met anderhalf uur waren we echt klaar, inclusief koffie/thee. Maar goed, we hebben een goedkope auto gevonden en een mooie ring dus ach! En mooie waarschijnlijk niet betaalbare jurken gezien! (maar heb zo'n mooie gezien op het net... daar kwijl ik nog steeds bij weg! Die moet ik gewoon passen, betaalbaar of niet! )

We weten nog steeds niet wat we precies willen qua locatie en dingen enzo, dus schiet niet op.

Ik wil iig een jurk van Maggie Sottero http://www.maggiesottero.com/ maar dan moet ik eerst een size zero worden
quote:Maleficent schreef op 08 oktober 2008 @ 20:47:

Star, ik heb je genomineerd als forummer vd maand

ik dacht het wordt tijd dat een januarimama eens een keer wint en Star maakt de meeste kans. Als we nou allemaal mee doen! Wint Star een vibrator

Jinny, aaah wat verdrietig dat je vrienden weg gaan! Mafkees. Zat jij er de vorige keer ook al achter?
[quote]Maleficent schreef op 08 oktober 2008 @ 20:47:

Star, ik heb je genomineerd als forummer vd maand

ik dacht het wordt tijd dat een januarimama eens een keer wint en Star maakt de meeste kans. Als we nou allemaal mee doen! Wint Star een vibrator

quote]

kan ze daar als Stardust mee masturberen (weet je nog, dat topic dat onder haar naam was geopend )
Nee, de vorige keer zat ik er niet achter. Ik heb toen wel gestemd op jou. Ik heb ook al eens Bam genomineerd.

helpt allemaal niks, we zitten niet bij HET kliekje
Stressed is just desserts spelled backwards
Proest! gaat lekker hier!

Star: ik "kende" maggie sottero nbog van jou van vroegah (toen we nog size zero met dikke buik waren volgens mij...) en kwam er toen eens op en zag toen DE jurk... Het is de ophelia! Maar geen idee of het staat of zo, maar dat meisje die hem aanheeft staat hem zo goed!!!
Amalia maakt ook wel kans, want iedereen denkt dat zijn Amaal Anaal heet

Jinny, wat een taal op de woensdagavond

Nou, kom op allemaal even Star nomineren
Het kliekje

Star heeft meer aanhang, hele theehuis doet ook vast mee dan dus dat scheelt weer wat!
quote:bridges6 schreef op 08 oktober 2008 @ 20:47:

Meteen even geld verdienen?Zal eens vragen of ze nog wat loopse teven heeft
quote:Maleficent schreef op 08 oktober 2008 @ 20:51:

Nee, de vorige keer zat ik er niet achter. Ik heb toen wel gestemd op jou. Ik heb ook al eens Bam genomineerd.

helpt allemaal niks, we zitten niet bij HET kliekje Ik ga maar even snel lid worden van de Nietjes dan
O, dan ga ik ook even naar het theehuis!

Bridge, mooie jurk hoor!

Sorry Bridge dat ik je er weer aan heb helpen herinneren. Gaat je geld kosten

Anaal
quote:Maleficent schreef op 08 oktober 2008 @ 20:53:

Jinny, wat een taal op de woensdagavond

Nou, kom op allemaal even Star nominerenDone!
He, ik had de ophelia gepost voor Bridge en nu zie ik hem niet!
Ik zal zeker op Star stemmen! Heb ik vorige keer ook gedaan. Beginnen we een topic, help Star Forumster-van-de-maand-worden . Star heeft echt wel een kans denk ik hoor.
quote:Star schreef op 08 oktober 2008 @ 20:57:

Sorry Bridge dat ik je er weer aan heb helpen herinneren. Gaat je geld kosten Ach ik leef van de liefde hè, dus maakt niks uit!

Anaal (en hierbij moet ik steeds aan Patrieske denken die toen nogal vaak verhulde dat sex en zwangerschap ook op andere manier kon...)
(hmmm in de quote dus ook nog een reactie...)

Mal: shirt of ondergoed met naam als kraamcadeau? (simplycolors)
quote:Jinny schreef op 08 oktober 2008 @ 20:57:

Ik zal zeker op Star stemmen! Heb ik vorige keer ook gedaan. Beginnen we een topic, help Star Forumster-van-de-maand-worden . Star heeft echt wel een kans denk ik hoor.Mag geen topic over een andere forummer openen. Pfieuw, gelukkig
Jaaahaaa dat weet ik nog. De eerste keer na de bevalling en dan anaal gaan. Dat vind ik ook wel eeehm wat is het goede woord...? bijzonder!
quote:bridges6 schreef op 08 oktober 2008 @ 20:58:

[...]

(en hierbij moet ik steeds aan Patrieske denken die toen nogal vaak verhulde dat sex en zwangerschap ook op andere manier kon...)

Heeft wel indruk op je gemaakt

Niet bij Drek aan denken dit soort dingen. We zijn zwaar de lul dan denk ik
*proest* zie opeens een vieb die je kunt aansluiten op je ipod hiernaast Star, misschien win je die wel!
Bridge, shirt met naam en leuke afbeelding! Zou ik leuker vinden.
quote:bridges6 schreef op 08 oktober 2008 @ 20:58:

[...]

(en hierbij moet ik steeds aan Patrieske denken die toen nogal vaak verhulde dat sex en zwangerschap ook op andere manier kon...)Ze verhulde het trouwens juist niet, onthulde wel
Gelukkig ben ik niet de enige die het zich herinnert!
quote:bridges6 schreef op 08 oktober 2008 @ 21:00:

*proest* zie opeens een vieb die je kunt aansluiten op je ipod hiernaast Star, misschien win je die wel!Zingt je vieb dan voor je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven