Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:pomona-struik schreef op 30 november 2015 @ 09:10:

[...]

EMDR is ook pijnlijk maar wel goed. Maar sorry als ik er iets uit een ander topic bijhaal maar jij klokte toch ook aardig wat weg??

Ik heb ook EMDR gehad maar ik moest daarvoor wel droog zijn.Niet elke dag gewoon als ik wijn drink dan is de fles leeg. Ik ben gewoon nuchter nu.
Tegen mij zeiden ze dat de therapie anders niet zou werken. Kan ook zijn dat ze dat zeiden omdat het voor mij een flink probleem was.

Na elke sessie wilde ik mezelf het liefst vol laten lopen
Euh leukk, zie in het krantje van xenos dat ze nu ook glasmozaïek verkopen, straks even kijken.
quote:pomona-struik schreef op 30 november 2015 @ 09:20:

Tegen mij zeiden ze dat de therapie anders niet zou werken. Kan ook zijn dat ze dat zeiden omdat het voor mij een flink probleem was.

Na elke sessie wilde ik mezelf het liefst vol laten lopenNa 1 sessie ben ik moe en val ik in de stoel in slaap ik ga er met de bus heen en ik wordt dan weer opgehaald door mijn tante. Het is heel heftig maar op een gegeven moment neemt het wel af de heftigheid.
quote:yette schreef op 30 november 2015 @ 09:10:

[...]

Ik zal er zo naar vragen, we zitten nu in de wachtkamer.

Typisch 2015 hier. De krant van vandaag ligt nog dicht op de stapel oude tijdschriften, alle wachtenden klooien met hun foon.Haha, herkenbaar. Ik had pas al ergens in de wachtkamer 'gratis Wifi' met een inlogcode. Duurde langer om in te loggen dan dat het wachten duurde. Maar het gebaar is goed!
quote:Ttass28 schreef op 30 november 2015 @ 09:24:

[...]

Na 1 sessie ben ik moe en val ik in de stoel in slaap ik ga er met de bus heen en ik wordt dan weer opgehaald door mijn tante. Het is heel heftig maar op een gegeven moment neemt het wel af de heftigheid.Dat herken ik wel, ik was vooral moe van mijn eigen gejank.
Oeh herkenbaar Yette! Laatst ook tijdens controle, niemand kijkt elkaar aan en iedereen zit in z'n eigen wereld.
quote:pomona-struik schreef op 30 november 2015 @ 09:31:

[...]

Dat herken ik wel, ik was vooral moe van mijn eigen gejank.Ja hoofdpijn krijg je van het gehuil. Ik ga me klaarmaken en ga die kant op. Prettige dag verder.
Good meurning!
Goedemorgen! Ik zit te overwegen of ik een dagje naar Kasteel de Haar zal gaan, rondleiding enzo. Maar ga ik dan morgen of vandaag... eerst maar even ontbijten
quote:een dagje naar Kasteel de Haar

Dat had je gisteravond moeten zeggen.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Eleonora-1 schreef op 30 november 2015 @ 07:33:

[...]

Blij dat je dat gaat doen.

Oprecht.

Ik heb acht jaar pijn in mijn heupen gehad, zó veel pijn dat ik nauwelijks kon lopen. Het zou bekkeninstabiliteit zijn, het was een soort reuma, het was fibromyalgie, maar dat was het allemaal niet, mijn beide heupen waren een soort van afgebrokkeld, door een ziekte die in in mijn jeugd heb gehad en die mijn botten tijdens de zwangerschap verweekten.

Pas toen één slimmerd na acht jaar bedacht weer eens een foto te maken, kwam dat aan het licht. En kon er gewerkt worden aan herstel.

Leven met zo veel pijn is verschrikkelijk.

Het beheerst je.

Prima plan,die second opinion.

Mócht het over operaties etc. gaan:

Rosanna, van dit forum (ze post altijd in het lichtblauw) is ook nog jong maar heeft bijvoorbeeld ook een nieuwe heup. En ik ben ouder dan jij maar ook nog relatief jong en heb er twee.

Mocht je er meer over willen weten, ik weet zeker dat ook zij er met je over wil praten.

Laat je aub goed voorlichten of dat een optie is, of er alternatieven zijn en je zeker niet meer met een pot dyclofenac of andere herrie naar huis laten sturen.

Je moet écht van die pijn af meid. ja hoor, geen probleem, als je meer wil weten, stuur maar een pbtje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:simbalabimba schreef op 30 november 2015 @ 11:04:

[...]

Dat had je gisteravond moeten zeggen.

heb niet zoveel meegekregen van de rijm-gate ;) de laatste bladzijdes alleen haha.
Vanmiddag weer een wachtkamer: dochter is direct doorverwezen voor een neurologisch onderzoek.

Soms is het toch wel fijn dat ik niet werk.

Snel even lontong maken, de dag kon nog wel eens raar gaan lopen.
Lief hoor Leo en Rosanna .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:yette schreef op 30 november 2015 @ 11:15:

Vanmiddag weer een wachtkamer: dochter is direct doorverwezen voor een neurologisch onderzoek.

Snel even lontong maken, de dag kon nog wel eens raar gaan lopen.Waar denkt de ha aan?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Goedemorgen!

Man, wat een drama op de wegen rond Utrecht vanmorgen. Blij dat ik daar niet dagelijks in zit.
quote:rosanna08 schreef op 30 november 2015 @ 11:05:

[...]

ja hoor, geen probleem, als je meer wil weten, stuur maar een pbtje Thnx.
Yetje, veel sterks!

quote:rosanna08 schreef op 30 november 2015 @ 11:05:

[...]

ja hoor, geen probleem, als je meer wil weten, stuur maar een pbtje

Ik wist dat ik op je kon rekenen.

As usual.

quote:Eleonora-1 schreef op 30 november 2015 @ 11:58:

[...]

Ik wist dat ik op je kon rekenen.

As usual.

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:yette schreef op 30 november 2015 @ 11:15:

Snel even lontong maken, de dag kon nog wel eens raar gaan lopen.Pfff het lijkt bij jullie ook nooit op te houden. Sterkte!
quote:Kia-Ora schreef op 30 november 2015 @ 11:42:

[...]

Waar denkt de ha aan?

Ze had geen idee, was vooral bezorgd omdat Dochter erg traag praat en wat woordzoekproblemen heeft.

Gewoonlijk is het een bijdehante tweetalige kletskop.
Sterkte Yet!
quote:yette schreef op 30 november 2015 @ 12:08:

[...]

Ze had geen idee, was vooral bezorgd omdat Dochter erg traag praat en wat woordzoekproblemen heeft.

Gewoonlijk is het een bijdehante tweetalige kletskop.Jeetje, ik weet niet wat ik moet zeggen. Sterkte vanmiddag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven