Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:pomona-struik schreef op 30 november 2015 @ 17:21:

Sterkte met je dochter idd.

Second opinion was niet nodig, ik mag nog zelf kiezen. En ik kies voor een mooie nieuwe heup.

Je mag het heel raar vinden.

Dat is het misschien ook, maar de tranen staan in mijn ogen na het lezen van je bericht.

Ik ben ontzettend blij voor je en ook ergens trots dat je deze beslissing neemt.

Ik gun je van harte een pijnvrij leven!

Kun je hem je teennagels laten zien
Maar niet getreurd. Ik heb zaden besteld! Dus ik ben blij.

Heeft iemand de kerstspullen al gepakt?

Ik wil dat deze week nog doen.

Ik leef vast vooruit zeg maar
Joh.. Ik heb de paastak al staan..

(maar mee.. Eerst sinterklaas. Dan kerstspullen)
quote:Eleonora-1 schreef op 30 november 2015 @ 18:29:

[...]

Je mag het heel raar vinden.

Dat is het misschien ook, maar de tranen staan in mijn ogen na het lezen van je bericht.

Ik ben ontzettend blij voor je en ook ergens trots dat je deze beslissing neemt.

Ik gun je van harte een pijnvrij leven!

Dankjewel, ik ben wel bang. Vooral voor narcose.
quote:pomona-struik schreef op 30 november 2015 @ 18:38:

[...]

Dankjewel, ik ben wel bang. Vooral voor narcose.Lekker slapen, merk je niets van .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Wat een vreselijk weer nu weer. Zo hier thuis vergadering, ingelast overleg omdat sommige dingen niet tot na de feestdagen kunnen wachten. Staan er straks vier van de regen druipende mannen in mijn keuken. Ze hebben of geen auto of zelfs nog geen rijbewijs, komen allemaal op de fiets. Vergaderen mocht ook elders van mij, maar van die jongens wonen er ook nog twee bij pa en moe, dus die kunnen niet adhoc zomaar de huiskamer claimen.

Ze doen ook allemaal straks hun schoenen uit, is het dan gek als ik er iets in doe?
quote:Peacy schreef op 30 november 2015 @ 17:56:

Wauw! Fijn Pomona! Naproxen is wonder!Naproxen is goed, wel verstandig om een maagbeschermer erbij te nemen als je Naproxen vaker gebruikt.
LOEP ME MAAR aub.

[...]

Dankjewel, ik ben wel bang. Vooral voor narcose.Viel mij alle vijf de keren reuze mee hoor! Sterkte!
@Fietsie: nee leuk juist! En ik zou ze een kop dampende kippensoep aanbieden haha!

[...]

Dankjewel, ik ben wel bang. Vooral voor narcose.

Dat begrijp ik volkomen.

Ga je helemaal onder narcose of wil je een ruggenprik?

Het kan allebei maar misschien is dat afhankelijk van het ziekenhuis, of ze het aanbieden.

Met drie dagen ben je weer thuis en de dag na je operatie ga je al lopen.

Je wandelt zelf het ziekenhuis uit. Met krukken, maar toch.

Mocht je willen praten of vragen hebben, pb me gerust.
quote:Aemateur schreef op 30 november 2015 @ 18:45:

@Fietsie: nee leuk juist! En ik zou ze een kop dampende kippensoep aanbieden haha!Dan moet ik eerst een dooie kip gaan kopen, moet ik ook door de storm, en ze zijn er over een uur, dus die soep is dan nooit klaar. Dampende koffie ook goed?
quote:fietsie schreef op 30 november 2015 @ 18:48:

[...]

Dan moet ik eerst een dooie kip gaan kopen, moet ik ook door de storm, en ze zijn er over een uur, dus die soep is dan nooit klaar. Dampende koffie ook goed?Prima :P zolang ik het niet hoef op te drinken. En een stapel handdoeken gok ik zo, keek net naar de weersvoorspelling maar ik ga de deur niet uit voor morgen einde van de ochtend
quote:Eleonora-1 schreef op 30 november 2015 @ 18:47:

[...]

Dat begrijp ik volkomen.

Ga je helemaal onder narcose of wil je een ruggenprik?

Het kan allebei maar misschien is dat afhankelijk van het ziekenhuis, of ze het aanbieden.

Met drie dagen ben je weer thuis en de dag na je operatie ga je al lopen.

Je wandelt zelf het ziekenhuis uit. Met krukken, maar toch.

Mocht je willen praten of vragen hebben, pb me gerust.Ze krijgt toch een nieuwe heup? Ik kan me niet voorstellen dat zo'n operatie met een ruggeprik word gedaan.
LOEP ME MAAR aub.
Ik blijf ook lekker binnen! Warme choco kan ook nog Fietsie!
Pomona-Struik: na je berichtjes van een paar dagen terug waarin je zo onredelijk hard voor jezelf was, vind ik het ontroerend om te lezen wat je nu schrijft. Succes met alles en je verdient het, hoor!
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 30 november 2015 @ 19:01:

Pomona-Struik: na je berichtjes van een paar dagen terug waarin je zo onredelijk hard voor jezelf was, vind ik het ontroerend om te lezen wat je nu schrijft. Succes met alles en je verdient het, hoor!

Dit.

Zet 'm op; je kan het en je hebt hier steun!
quote:Peacy schreef op 30 november 2015 @ 18:56:

Ik blijf ook lekker binnen! Warme choco kan ook nog Fietsie!Niet in huis, wel cacao maar niet genoeg melk.
Ponoma
quote:Aemateur schreef op 30 november 2015 @ 18:50:

[...]

Prima :P zolang ik het niet hoef op te drinken. En een stapel handdoeken gok ik zo, keek net naar de weersvoorspelling maar ik ga de deur niet uit voor morgen einde van de ochtend Stapel handdoeken? Check!
Het is ijskoud openhaard is hier aan warme choco heerlijk is er nog wat boeiends op tv?
Ik had zondag een chocoladeletter in mijn schoen en ik heb de helft nog over voor straks
Morgen heb ik functioneringsgesprek. Dus nu moet ik een achterlijk formulier invullen, met ontwikkeldoelen, smart geformuleerd, op korte, middellange, lange termijn. Blablabla. En dan nog gelinkt aan mijn vorige popformulier, het beleidsplan, het meerjarenplan, het "hoe zet ik mijn personeel aan tot wanhoop en zelfdestructie"zeikHR plan, het "Even de tijd van mijn medewerkers verspillen met domme, zinloze ontwikkelBS" plan.

Man, man, man wat heb ik er toch een hekel aan. Zo'n dom, onnodig, irritant gezwets. Maar ja, nieuwe leidinggevende is iemand die makkelijker klaarkomt als de formuliertjes netjes zijn ingevuld en de spreadsheetjes kloppen. Dus helaas komen we er niet meer mee weg, zoals voorheen, om gezellig een uurtje te babbelen en vervolgens weer heel hard aan het werk te gaan om goed onderwijs te verzorgen.

Zo.

Waar is de kotssmiley als je hem nodig hebt.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 november 2015 @ 19:20:

Morgen heb ik functioneringsgesprek. Dus nu moet ik een achterlijk formulier invullen, met ontwikkeldoelen, smart geformuleerd, op korte, middellange, lange termijn. Blablabla. En dan nog gelinkt aan mijn vorige popformulier, het beleidsplan, het meerjarenplan, het "hoe zet ik mijn personeel aan tot wanhoop en zelfdestructie"zeikHR plan, het "Even de tijd van mijn medewerkers verspillen met domme, zinloze ontwikkelBS" plan.

Man, man, man wat heb ik er toch een hekel aan. Zo'n dom, onnodig, irritant gezwets. Maar ja, nieuwe leidinggevende is iemand die makkelijker klaarkomt als de formuliertjes netjes zijn ingevuld en de spreadsheetjes kloppen. Dus helaas komen we er niet meer mee weg, zoals voorheen, om gezellig een uurtje te babbelen en vervolgens weer heel hard aan het werk te gaan om goed onderwijs te verzorgen.

Zo.

Waar is de kotssmiley als je hem nodig hebt.

Sterkte Wollstone!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven