Purrfect Kitler - deel 11

30-11-2015 19:06 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wees welkom lieve Kitlers, nieuwelingen en stille genieters,

Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!

Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*

* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Meme (spreek uit als: miem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :

Mi-auw!

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.

De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.

deel 1

deel 2

deel 3

deel 4

deel 5

deel 6

deel 7

deel 8

deel 9

deel 10
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
1e
Een nieuw topic fijn dat vin diesel er in staat
ik was nog niet vol hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Happy new topic guys. Xx
quote:rosanna08 schreef op 30 november 2015 @ 19:35:

ik was nog niet vol hoor We maken jou echt nog vol hoor, maar de volgende moet wel alvast vindbaar zijn

ik was nog niet vol hoor hij staat enkel vast klaar
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
jeeejjj
Noor! Je bent er nog!
Ik even. Zodat ik jullie weer kan vinden.
Niemand die mij verteld dat er een nieuwe ís .

Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik zag het toevallig, maar heb ik nu niet iemands eerste post ingepikt? Zo ja, sorry. Ben ook geen vaste kitler, las ergens op site dat alleen iemand van een vaste topic een nieuwe topic mag maken/openen. En dat zal dan ook de 1e posts zijn die dan worden geplaatst. Iemand die bijna of weinig langskomt mag dat niet.
Ben je mal Kensi! We hebben geen afspraken over wie als eerste of als laatste in een topic post. Doen voor de grap wedstrijden daarom . Een Kitler topic openen doen we wel volgens een lijstje . De volgende ís Oldie.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Oh oke. ik hoef die eer niet.
leuke OP Roan
quote:Lovestar schreef op 30 november 2015 @ 22:16:

leuke OP Roan Wow Luvvie op pagina één !
Niks van te merken dat je niet kon slapen hoor Kia

Ik kan ook niet meer slapen maar ik wil het nog wel

Hoeft vinnie er eindelijk eens niet vroeg uit, liggen we alsnog niet samen.

Ik word gek in bed als ik toch niet slaap. Dus nu maar beneden op de bank.
Ik heb Google Chrome geinstalleerd omdat ik steeds de vraag kreeg in Explorer of ik de pagina échtéchtécht wilde verlaten, maar nu lukt het me niet meer op plaatjes te plakken
En ik had zo'n leuk plaatje

Maargoed, dan maar zonder plaatjes.

Even update: benedenburen zijn helemaal klaar met het steeds openbreken van de stoep. Ze hadden rioolproblemen dus stoep is vandeweek voor ik geloof de vierde keer opengegooid . En wij hebben er net zo veel last van als zij hoor, maar de manier waarop zij er op reageren, 't is echt hilarisch. Gaan ze die werkmannen uitkafferen als ze een kop koffie drinken (die ze van mij krijgen, extra heet zodat ze er zo lang mogelijk over doen , met een flink stuk speculaas erbij natuurlijk, want stel dat ze binnen tien minuten weer aan het werk kunnen ), ze vinden de lunch die de mannen nemen te lang duren (drie kwartier, nou, tjonge, poepoe). En dan nog waren ze gewoon dezelfde dag klaar, dus zo dramatisch was het niet eens.

Maar eens bedenken wat ik nu kan verzinnen om de stoep nóg een keer open te laten gooien

Dochter is met de IQ testen begonnen. Ze vind ze heerlijk (raar kind), want het zijn veel leukere toetsen dan op school. Ik ben benieuwd wat er uit komt, onderzoekster deed alsof ze zwaar onder de indruk was van de prestaties van dochter, maar daar stond dochter bij, dus of het nou gespeeld was of dat ze echt onder de indruk was? Ze vertelde dat vooral de talige kant van dochter er sterk uitkomt. Joh. Was mij nog niet opgevallen .

Vanochtend wilde ze niet uit bed komen. Ging ze een hele verhandeling houden dat kinderen zeker tien uur in bed horen te liggen, en dat ze pas om half tien ging slapen, en dus tot half acht mag blijven liggen (ik maak haar altijd om kwart over zeven wakker, bedenk me nu ook dat madam zogenaamd zo slecht in rekenen is, maar hier hoefde ze toch geen twee seconden over na te denken ). Dat het niet mijn fout is dat ze zo laat gaat slapen gaat ze voor het gemak helemaal aan voorbij. Heb maar gezegd dat ze om half negen in bed lag, en dat als ze al die tijd tot het slapen gaan ligt te lezen, haar eigen probleem is, en bovendien heeft ze die verplichte tien uur in bed gewoon doorgebracht, al dan niet slapend, dus húp, ERUIT, KRENG!!

Serieus, kwart over zeven 's ochtends is veel te vroeg voor dat soort discussies

Met die hele discussie was het trouwens evengoed al bijna half acht toen ze er uit kwam.

Zijn dit nou beginnende puberstreken? Ik vind het er verdacht op lijken
Ja lijkt verdacht veel op beginnende puberstreken Hooch!
Hooch, je hebt echt toffe kinderen, zo lekker bijdehand

ik was nog niet vol hoor

Wil jij graag gevuld worden?? Viespeuk! Daar zijn andere topics voor hoor...

En even on topic..

EERST !!!
quote:Kensi schreef op 30 november 2015 @ 21:17:

Oh oke. ik hoef die eer niet.Heel goed 1e!! Iedereen probeert dat namelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven