Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,

Ik heb echt last van dweildagen, wil het liefst mijn bed niet uit heb gisteravond met tegenzin een gezonde maaltijd gekookt en blijf het liefste binnen. Ben me nu al 45 aan het voorbereiden om even wat boodschappen te halen. Zo stom. Maarja, denk een combinatie van de nachtdienst en een dipje.

Gewoon bij stap 1 beginnen zeggen ze dan toch? : sokken zoeken!
Sokken zoeken is hier in huis meestal de uitdaging van de dag.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Haha dat viel mee gelukkig, ik had mijn was nog niet opgeruimd dus ze meosten daar ergens tussen zitten ;)
Sokken zoeken is bij mij altijd een uitdaging. Vanochtend maar even geen sokken aangedaan want zat in tijdsnood.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Daar heb ik iets briljants op gevonden aangezien ook ik geen zin heb om mn solken netjes 'in mekaar' te doen: ik heb mandjes in mijn ladekasten. Ok in die mandjes is het zo'n zooitje dat ik soms nog een kwartier aan het zoeken ben maar ik hoef niet het halve huis door te zoeken...
quote:Zelatrice schreef op 01 december 2015 @ 13:48:

Daar heb ik iets briljants op gevonden aangezien ook ik geen zin heb om mn solken netjes 'in mekaar' te doen: ik heb mandjes in mijn ladekasten. Ok in die mandjes is het zo'm zooitje dat ik soms nog een kwartieraam het zoeken ben maar ik hoef niet het halve huis door te zoeken...

Dat heb ik ook :D eentje voor onderbroekjes, eentje voor sokken en eentje met kousen.

En een lade voor alle shirt die niet hoeven te hangen, en een lade voor broeken en rokken die niet hoeven te hangen. Zo beperk ik de schade ietwat :P
Heb je ze inmiddels gevonden Aemateur?

Ik ken dat wel; dipjes door nachtdiensten. Gewoon blijven ademen, even een frisse neus halen en goed blijven drinken. De dag gaat vanzelf voorbij en misschien knap je er zelfs een beetje van op!

Hier zelden een sokkenprobleem. Ben nogal geordend volgens mij.

Sowiso nu in mijn verlof; ik heb alle was zo goed bijgewerkt dat het niet meer in de kast past....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja gewoon goed vissen :D

Ja klopt, ben net weggeweest, nu thuis bedenk ik me dat ik nog wat vergeten ben... zucht... gelukkig heb ik mijn schoenen nog aan dus dat is een horde minder! Maar denk dat ik eerst even een broodje ga eten en dan nog eens naar buiten ga, hebben we het maar gehad.

Ijverig hoor, liever nog veel kunnen doen in je verlof dat lamlendig en beroerd op de bank hangen
quote:Aemateur schreef op 01 december 2015 @ 12:41:

Hey dames,

Ik heb echt last van dweildagen, wil het liefst mijn bed niet uit heb gisteravond met tegenzin een gezonde maaltijd gekookt en blijf het liefste binnen. Ben me nu al 45 aan het voorbereiden om even wat boodschappen te halen. Zo stom. Maarja, denk een combinatie van de nachtdienst en een dipje.

Gewoon bij stap 1 beginnen zeggen ze dan toch? : sokken zoeken!

herkenbaar, heb ik ook wel eens. Meestal toevallig tegelijk met mijn BFF, heel gezellig,

gaan we aan de telefoon ruzie maken wie voor wie boodschappen moet halen...

Vorige week vrijdag had ik smorgens meteen door dat ik een pyama-dag wilde houden,

niet omdat ik zwaar deprie was maar gewoon omdat ik daar zin in had.

Mjah, er moesten boodschappen gehaald worden, ik heb mn katten helaas nog niet zo ver

dat zij dat voor me doen (rotbeesten ook) dus ik moest wel, in joggingbroek, dat wel.

Zat met iemand te appen die zei 'joh ga lekker in je pyama, kan jou het schelen, laarzen eronder,

jas aan, klaar'. Mjah dan moest ik zonder BH op mn fiets , leek me niet zo'n goed idee.

Maar goed ik heb jaren niet in jogging gedurfd, dat doe ik nu met gemak. In pyama is nog ff

een brug te ver maar ik vind het wel een leuk streven om dat ooit eens te doen...

Haha, ik heb een kat gehad die ietwat kleptomanisch was, die had

een tijdje een sokkenfetisch.

Hoorde ik mn ex mopperen dat Jeroentje zn sok gejat had... .

(Serieus, waar dat beest allemaal mee thuis is gekomen, het meest maffe is dat hij in de zomer tijdens het EK toen

hier boven bij de balkons wat deuren open stonden een x thuis kwam met een grote oranje AH- Wuppie..

die die ergens uit een huis gejat had... Gelukkig konden we zien waar hij dat vandaan had aangezien er maar een paar deuren openstonden.

Die mensen hadden gelukkig humor, die vrouw lag helemaal dubbel...)
Haha die kat, geweldig!

Ik word zo moe van mezelf he, zit ik nu op de bank, bedenk ik dat ik zin heb in soep. Ik eet NOOIT soep, en denk maar niet dat ik nu nog naar buiten ga voor nog meer boodschappen. En ik heb ook niet genoeg ingrediënten om een lekkere soep zelf te maken :( *gaat ergens in een hoekje huilen*
quote:Crazycatlady schreef op 01 december 2015 @ 09:11:

[...]

Hee die winterslaap was ik ook al aan het overwegen . Met mijn nieuwe baan zou ik thuis kunnen werken dus ik speel al met het idee om een fort in mijn bed te bouwen met dikke fluffy dekens, warme chocolademelk, katten, dikke sokken en chocoladekoekjes en daar dan de rest van de winter in te bivakkeren

Zo'n ik-kan-thuiswerken-baan moet ik nog eens vinden......

(daarvoor of daarna nog de kat 'regelen' )
quote:Aemateur schreef op 01 december 2015 @ 18:31:

Haha die kat, geweldig!

Ik word zo moe van mezelf he, zit ik nu op de bank, bedenk ik dat ik zin heb in soep. Ik eet NOOIT soep, en denk maar niet dat ik nu nog naar buiten ga voor nog meer boodschappen. En ik heb ook niet genoeg ingrediënten om een lekkere soep zelf te maken :( *gaat ergens in een hoekje huilen*Thuisbezorgd.nl
Kia, een leuke avatar voor je op dat ene topic bij Digi.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik wil me even verontschuldigen.

Mijn gedrag vrijdagnacht was niet leuk voor jullie. Ik gedroeg me als een stier die een rode lap zag en ik heb geen excuses.

Aan allen: sorry!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 december 2015 @ 21:20:

Kia, een leuke avatar voor je op dat ene topic bij Digi.

Ik zag het . Hij ís leuk . Nou eigenlijk zij ís leuk .

Leuk en lief van Enn .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 01 december 2015 @ 21:36:

[...]

Leuk en lief van Enn .Ja ze heeft vorig jaar eentje voor mij gemaakt met knipperende sterretjes, zoals je ziet bij Dreamer. Als je een glittertje hebt in het bolletje van je muts is ook leuk, doet ze zo hoor, ze is er heel goed in.
quote:DorothyParker schreef op 01 december 2015 @ 21:32:

Mijn gedrag vrijdagnacht was niet leuk voor jullie. Ik gedroeg me als een stier die een rode lap zag en ik heb geen excuses.

Aan allen: sorry!Ok, ja was een beetje erg ongemakkelijk maar zand erover.
quote:Kia-Ora schreef op 01 december 2015 @ 21:36:

[...]

Leuk en lief van Enn .Gelukkig kun je de keuzestress nog een dag of 5 uitstellen Ik zou het nog niet weten in ieder geval.....
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 december 2015 @ 21:49:

[...]

Ok, ja was een beetje erg ongemakkelijk maar zand erover.

Je mag eigenlijk moeilijker doen. Was irritant.

Heb hier anders nog een jaar oude Macarons uit Parijs liggen. Stuur je ze gratis op

*ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele voedselvergiftiging. *
Ik vind Macarons echt niet lekker
quote:DorothyParker schreef op 01 december 2015 @ 21:32:

Aan allen: sorry!

Wijntje erover? ;) ik had het helemaal gemist, maar ving iets op omdat een andere forumster het tegen me zei.

Oh, ik wist trouwens niet dat je macarons zo lang kon bewaren
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:Watervrouw2 schreef op 01 december 2015 @ 22:01:

[...]

Gelukkig kun je de keuzestress nog een dag of 5 uitstellen Ik zou het nog niet weten in ieder geval.....Ik dacht zelf de eerste 4 dagen de ene en de andere 4 dagen de ander en de kerstdagen weer wisselen . De eerste kerstdag de ene en de tweede de ander .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Crazycatlady schreef op 01 december 2015 @ 22:11:

[...]

Wijntje erover? ;) ik had het helemaal gemist, maar ving iets op omdat een andere forumster het tegen me zei.

Oh, ik wist trouwens niet dat je macarons zo lang kon bewaren Denk niet dat je zo lang kunt bewaren
Hoi allemaal

Even globaal teruggelezen, ben inderdaad weggebleven vanwege de sfeer die hier al een tijdje hangt.

Je excuses zijn zeker op zijn plaats Dorothy.

Er zijn meer mensen die hier door wegblijven of minder komen.

Je excuses maken aan Lime zou je zeker sieren.

Wat een geweldige lieve mama heb jij Mylene.

Wat een mooie televisie!

Is ie inmiddels goed aangesloten?

Ik wens je heel veel kijkplezier
quote:Marjo41 schreef op 01 december 2015 @ 22:24:

Hoi allemaal

Even globaal teruggelezen, ben inderdaad weggebleven vanwege de sfeer die hier al een tijdje hangt.

Je excuses zijn zeker op zijn plaats Dorothy.

Er zijn meer mensen die hier door wegblijven of minder komen.

Je excuses maken aan Lime zou je zeker sieren.

Wat een geweldige lieve mama heb jij Mylene.

Wat een mooie televisie!

Is ie inmiddels goed aangesloten?

Ik wens je heel veel kijkplezier

Excuseren aan Lime omdat?

Omdat zij mij laagt vindt of omdat ze een smiley niet kan lezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven