Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik weet niet meer wie de opmerking maakte ( in de trant van) dat iedereen op het Viva forum kan komen, dus ook minder bedeelden zoals Marga.

Het is makkelijk om Marga de zondebok te laten zijn (checken kan niet meer) maar een beetje zitten janken omdat Marga op de man zou hebben gespeeld, lijkt me niet terecht. Als je zelf zoiets doet, moet je niet verbaasd zijn, als je 's een keer een tikje terug krijgt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 december 2015 @ 19:17:

[...]

De democratie nog wel. Ik zou er de nazi's ook nog bij halen als ik jou was, en dat dan dus allemaal vanwege Sabia. Ik zal wel een gen missen hoor, maar waarom maken jullie je in godsnaam zo druk over een zwanger(?) voetbal (?) vrouwtje?

Dat deden de meeste posters daar ook niet.

En dat was heel lastig duidelijk te maken.

Dat of die vrouw nou wel of niet gaat bevallen niet zo interessant en/of belangrijk is.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 december 2015 @ 19:27:

[...]

Dat deden de meeste posters daar ook niet.

En dat was heel lastig duidelijk te maken.

Dat of die vrouw nou wel of niet gaat bevallen niet zo interessant en/of belangrijk is.Maar waarom postten ze daar dan? Ik snap het oprecht niet.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 december 2015 @ 19:22:

[...]

Oh was het weer eens zo ver? Wat een malloten heb je toch op de wereld.

Overigens: een forum is geen democratie. Ik weet het verder natuurlijk allemaal ook niet want ik heb er niet gelezen, maar ik schat in dat Dubbeltje niet gestaft heeft en Marga wel.Ziet dik in. Ja, ik weet dat regels zijn, maar dan moeten die regels keurig nageleefd worden en toegepast. Meestal is de 'accuser' (kan ff niet bij de juiste word komen) degene vals en fout is.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 december 2015 @ 19:25:

[...]

Ja, dat. En als het nou nog bleef bij een beetje gezellig gekeuvel in de Story- en Privésfeer, dan kon ik het ook nog wel snappen ergens. Maar dat mensen echt zo ver gaan dat ze een perma willen oplopen vanwege zo'n non-onderwerp, nee dan gaat bij mij het lichtje uit.

En Dubbeltje wist dat ze aan een perma toe was hoor. Ze was al zo vaak geband, en ze is niet stom.Op een enkeling na was het daar best gezellig gekeuvel..
Hoe kan er eencomplotheorie over een zwangerschap ontstaan dan? Als in ze is niet zwanger maar doet alsof🤔
quote:dadelduifje schreef op 01 december 2015 @ 19:29:

Hoe kan er eencomplotheorie over een zwangerschap ontstaan dan? Als in ze is niet zwanger maar doet alsof🤔Je kunt het eerste deel nog nalezen. Daar ging het ook al zo op een gegeven moment.
quote:dadelduifje schreef op 01 december 2015 @ 19:27:

[...]

Het is een hij.

Ah. Nog beter.

Bedankt voor de info.
quote:simbalabimba schreef op 01 december 2015 @ 19:27:

Ik weet niet meer wie de opmerking maakte ( in de trant van) dat iedereen op het Viva forum kan komen, dus ook minder bedeelden zoals Marga.

Het is makkelijk om Marga de zondebok te laten zijn (checken kan niet meer) maar een beetje zitten janken omdat Marga op de man zou hebben gespeeld, lijkt me niet terecht. Als je zelf zoiets doet, moet je niet verbaasd zijn, als je 's een keer een tikje terug krijgt.

Kom op zeg.

Iedereen die niet in haar complottheorieën geloofde kreeg een veeg uit de pan.

Het ging absoluut over en weer maar Marga was geen slachtoffer zo hoor.

Zelfs een normale reactie kreeg een sneer terug.

En die opmerkingen over minder bedeelden sloegen nergens op.

Van de andere kant kwam echter ook een hoop rottigheid.

Dus om nou te stellen dat Marga de zondebok wordt gemaakt is net zo onterecht.
quote:simbalabimba schreef op 01 december 2015 @ 19:27:

Het is makkelijk om Marga de zondebok te laten zijn (checken kan niet meer) maar een beetje zitten janken omdat Marga op de man zou hebben gespeeld, lijkt me niet terecht. Als je zelf zoiets doet, moet je niet verbaasd zijn, als je 's een keer een tikje terug krijgt.Janken? Lees het eerste deel na en kom dan weer gezellig meekeuvelen, meid.
Eindelijk gelukt om het topic weg te krijgen?Het duurde nog al lang .
quote:-RoseRed- schreef op 01 december 2015 @ 19:32:

Eindelijk gelukt om het topic weg te krijgen?Het duurde nog al lang .Ik ben ook blij dat z'n topic weg is.
Ik heb op deel 2 wel eens mee gelezen. Vandaag ook nog wat gezien. Niemand op dat topic is op haar mondje gevallen.

En iedereen komt daar voor zichzelf.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Ikhierhuh schreef op 01 december 2015 @ 19:36:

[...]

Ik ben ook blij dat z'n topic weg is. Dat ben je dan in elk geval met @Marga eens.

quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 december 2015 @ 19:28:

[...]

Maar waarom postten ze daar dan? Ik snap het oprecht niet.

Eh omdat ík het bijvoorbeeld gewoon echt fascinerend vond, dat fanatisme. Over zoiets marginaals als een zwangerschap van een vrouw die alleen maar met een paar iemanden getrouwd was of zo.

Ik o.a. werd gewaarschuwd door de mod (in het topic) omdat ik had gezegd dat ik alleen nog maar kwam om de nieuwste theorieën van deze Marga te lezen en dat was ook echt zo.

Nog nooit eerder zoiets gezien hier.

En het liep vandaag weer uit de hand.

Na twee waarschuwingen.

Dus weg topic.

Prima beslissing.
O is het Sabiatopic weg?
quote:Ikhierhuh schreef op 01 december 2015 @ 19:36:

[...]

Ik ben ook blij dat z'n topic weg is.Ik heb niets tegen zo'n topic, wel als het wordt overgenomen om puur te rellen.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 december 2015 @ 19:32:

[...]

Kom op zeg.

Iedereen die niet in haar complottheorieën geloofde kreeg een veeg uit de pan.

Het ging absoluut over en weer maar Marga was geen slachtoffer zo hoor.

Zelfs een normale reactie kreeg een sneer terug.

En die opmerkingen over minder bedeelden sloegen nergens op.

Van de andere kant kwam echter ook een hoop rottigheid.

Dus om nou te stellen dat Marga de zondebok wordt gemaakt is net zo onterecht.

Ze krijgt nu wel de Zwarte Piet toegespeeld.

En sneren konden er wel meer.

quote:simbalabimba schreef op 01 december 2015 @ 19:37:

Ik heb op deel 2 wel eens mee gelezen. Vandaag ook nog wat gezien. Niemand op dat topic is op haar mondje gevallen.

En iedereen komt daar voor zichzelf.Ja dus?
quote:Honeymoonquiz schreef op 01 december 2015 @ 19:39:

[...]

Ja dus?

Dus blijf ik gewoon bij wat ik eerder schreef.

quote:simbalabimba schreef op 01 december 2015 @ 19:39:

[...]

En sneren konden er wel meer.Nee, nee, niks zwarte piet, ze kreeg wat ze gaf.
quote:simbalabimba schreef op 01 december 2015 @ 19:39:

[...]

En sneren konden er wel meer.Ze was niet de enige. Er was al eerder wat gedoe omdat iemand Sabia een miskraam had toegewenst. En je overdrijft wel een beetje hoor. Marga viel echt wel op vanwege haar buitenissige posts. Maar prima als jij dat normaal vindt.
Echt waar een mens een discussie van kan maken om iemand die jullie waarschijnlijk niet eens kennen die sabia ook.
voor vandaag had ik niets mee gelezen bij dat topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven