Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 2 december 2015 om 02:30
quote:Dana schreef op 02 december 2015 @ 02:24:
[...]
Ik geloof niet dat je mij ooit eerder om steun hebt gevraagd, toch?
Ik weet ook niet of ik (of dit forum) je steun kan bieden, maar hey... give it a try.
Soms helpt het om gewoon te vertellen wat er aan de hand is en aan te geven wat je nodig denkt te hebben om je gesteund te voelen.
Voel je vrij, vraag het gerust, misschien kan ik of een ander je leed een heel klein beetje helpen verlichten.
[...]
Ik geloof niet dat je mij ooit eerder om steun hebt gevraagd, toch?
Ik weet ook niet of ik (of dit forum) je steun kan bieden, maar hey... give it a try.
Soms helpt het om gewoon te vertellen wat er aan de hand is en aan te geven wat je nodig denkt te hebben om je gesteund te voelen.
Voel je vrij, vraag het gerust, misschien kan ik of een ander je leed een heel klein beetje helpen verlichten.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-12-2015 11:07
Reden: schelden/ op de man
Reden: schelden/ op de man
% gewijzigd
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 2 december 2015 om 02:32
quote:Kia-Ora schreef op 02 december 2015 @ 02:12:
[...]
Dana haal je quote weg... dat mag niet, voordat iemand met zijn toverstaf gaat zwaaien....Bedankt voor de tip, Kia. Maar dan is het niet meer te volgen (ook voor mezelf niet) waar ik op reageerde. Dus ik laat het toch maar staan en riskeer de ban. Vette pech voor me als de mod van dienst dit reden vindt voor gepaste maatregelen, maar dat zie ik dan wel weer.
[...]
Dana haal je quote weg... dat mag niet, voordat iemand met zijn toverstaf gaat zwaaien....Bedankt voor de tip, Kia. Maar dan is het niet meer te volgen (ook voor mezelf niet) waar ik op reageerde. Dus ik laat het toch maar staan en riskeer de ban. Vette pech voor me als de mod van dienst dit reden vindt voor gepaste maatregelen, maar dat zie ik dan wel weer.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 2 december 2015 om 02:33
woensdag 2 december 2015 om 02:36
quote:Dana schreef op 02 december 2015 @ 02:32:
[...]
Bedankt voor de tip, Kia. Maar dan is het niet meer te volgen (ook voor mezelf niet) waar ik op reageerde. Dus ik laat het toch maar staan en riskeer de ban. Vette pech voor me als de mod van dienst dit reden vindt voor gepaste maatregelen, maar dat zie ik dan wel weer. ;)Graag gedaan .
[...]
Bedankt voor de tip, Kia. Maar dan is het niet meer te volgen (ook voor mezelf niet) waar ik op reageerde. Dus ik laat het toch maar staan en riskeer de ban. Vette pech voor me als de mod van dienst dit reden vindt voor gepaste maatregelen, maar dat zie ik dan wel weer. ;)Graag gedaan .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 2 december 2015 om 02:52
quote:Dana schreef op 02 december 2015 @ 02:32:
[...]
Bedankt voor de tip, Kia. Maar dan is het niet meer te volgen (ook voor mezelf niet) waar ik op reageerde. Dus ik laat het toch maar staan en riskeer de ban. Vette pech voor me als de mod van dienst dit reden vindt voor gepaste maatregelen, maar dat zie ik dan wel weer. ;)Vette pech voor jou??.r
[...]
Bedankt voor de tip, Kia. Maar dan is het niet meer te volgen (ook voor mezelf niet) waar ik op reageerde. Dus ik laat het toch maar staan en riskeer de ban. Vette pech voor me als de mod van dienst dit reden vindt voor gepaste maatregelen, maar dat zie ik dan wel weer. ;)Vette pech voor jou??.r
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 2 december 2015 om 03:00
Door, gecondoleerd met het overlijden van je oom.
Waarom echter is dat een reden/excuus om zo te zuigen op het topic van Ttass? Ik zat ook vol verbazing te lezen maar wilde daar niet reageren. En omdat jij steeds zegt dat mensen je direct moeten aanspreken als ze iets vinden, doe ik het maar hier. Door je emoties misschien wat onhandige postings maar je hoeft, vind ik, niet zo aanvallend/agressief te reageren als daar reactie op komt.
Verder hoop ik dat je op Wakker/elders wel kwijt kunt wat je wilt, want de postings over dat 'dat nu niet meer kan' snapte ik niet. Volgens mij zijn er veel mensen die je kunnen en willen steunen met wat dan ook!
Sterkte met de situatie
Waarom echter is dat een reden/excuus om zo te zuigen op het topic van Ttass? Ik zat ook vol verbazing te lezen maar wilde daar niet reageren. En omdat jij steeds zegt dat mensen je direct moeten aanspreken als ze iets vinden, doe ik het maar hier. Door je emoties misschien wat onhandige postings maar je hoeft, vind ik, niet zo aanvallend/agressief te reageren als daar reactie op komt.
Verder hoop ik dat je op Wakker/elders wel kwijt kunt wat je wilt, want de postings over dat 'dat nu niet meer kan' snapte ik niet. Volgens mij zijn er veel mensen die je kunnen en willen steunen met wat dan ook!
Sterkte met de situatie
woensdag 2 december 2015 om 03:05
quote:DorothyParker schreef op 02 december 2015 @ 02:52:
[...]
Vette pech voor jou??.r
Ja, want ik doe kennelijk iets wat officieel niet mag (jouw bericht uit een ander topic quoten) om hier even te vragen wat er met je aan de hand is. Ik kan daar een ban voor krijgen, kennelijk.
Mensen denken nu ook al dat wij een persoonlijke vete uitvechten, maar zoals jij ook al zei, kennen wij elkaar niet of nauwelijks...
Dus echt geen vete.
Maar ik heb je wel (hier) vaker gelezen en het valt me op dat je anders reageert dan voorheen. Kennelijk omdat je oom net overleden is.
Geen wonder dat je wereld nu op z'n kop staat dan. Wil je erover praten? Was het onverwachts, dat je oom overleed?
[...]
Vette pech voor jou??.r
Ja, want ik doe kennelijk iets wat officieel niet mag (jouw bericht uit een ander topic quoten) om hier even te vragen wat er met je aan de hand is. Ik kan daar een ban voor krijgen, kennelijk.
Mensen denken nu ook al dat wij een persoonlijke vete uitvechten, maar zoals jij ook al zei, kennen wij elkaar niet of nauwelijks...
Dus echt geen vete.
Maar ik heb je wel (hier) vaker gelezen en het valt me op dat je anders reageert dan voorheen. Kennelijk omdat je oom net overleden is.
Geen wonder dat je wereld nu op z'n kop staat dan. Wil je erover praten? Was het onverwachts, dat je oom overleed?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 2 december 2015 om 03:09
Okee, hier zitten jullie. Was ist loss? Vraagt ze verbaasd. Gecondoleerd, Door, maar ik begrijp echt niet waarom je je gekwetst voelt door anderen hier en ik denk anderen ook niet zo. Ik wil het wel begrijpen want ik vind je erg overstuur klinken terwijl ik niet zoveel reden daartoe zie in de reacties. Waarom ben je zo boos op Dana? En ben je boos op Tas? Maar het is wel laat. Kan zijn dat het beter is om lekker te gaan slapen.
Rot van je oom. Mijn lievelingsoom is 2 jaar geleden overleden en dat was ook een klap. Hij was meer een vader voor me dan mijn vader en stiefvader samen. Ik proost met mijn kopje thee op onvergetelijke ooms.
Rot van je oom. Mijn lievelingsoom is 2 jaar geleden overleden en dat was ook een klap. Hij was meer een vader voor me dan mijn vader en stiefvader samen. Ik proost met mijn kopje thee op onvergetelijke ooms.
woensdag 2 december 2015 om 06:01
woensdag 2 december 2015 om 06:12
Doe mij maar een gekookt eitje, lekker thee. En thee natuurlijk Ik drink groene thee van Lipton, ik vind andere merken groene thee allemaal niet lekker. Als iemand een ander merk groene thee weet die wel lekker is, graag. Die zoek ik al een tijdje. Pickwick vind ik iig niet lekker. Of kruidenthee. Ik drink het liefst thee met zo weinig mogelijk looizuur, vanwege mijn maagje.