HERFSTVAKANTIE; gaan jullie nog iets bijzonders doen?

09-10-2008 10:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna herfstvakantie.............gaan jullie nog iets bijzonders doen met de kinderen?

Of schiet het er bij in ivm werk en andere verplichtingen??

Ik heb een dagje vrij kunnen nemen, mijn man wat met tijden gewisseld, dus geen oppas nodig gelukkig. Maar dit lukt niet tijdens iedere vakantie hoor.

We willen maandag ergens naar toe met de kids (4 en 7), iemand nog een leuke tip??
http://www.kabouterland.nl/ maar is voor de oudste misschien net iets te "kinderachtig"
nee, kabouterland is echt heel leuk!

is helemaal niet kinderachtig. bijna dierentuin erbij en speeltuintje en de kaboutergrot is echt prachtig!

is dus helemaal niet kinderachtig
Kabouterland is echt heel leuk.

maar als je meer naar het westen (lees Noordholland) toe woont kan je ook

Sprookjeswonderland (enkhuizen) off Holle Bolle Boom (Tuitjenhorn) bezoeken.

Zeeland: heel leuk Miniwalcheren in Middelburg.

Verder kan je altijd nog naar een dierenpark gaan.

Veel plezier
quote:potsiedikkie schreef op 09 oktober 2008 @ 11:45:

Sprookjeswonderland (enkhuizen) off Holle Bolle Boom (Tuitjenhorn) bezoeken.

Allebei heel erg leuk en niet duur. Bij de Hollebolleboom kun je een kiezen; binnen spelen, buiten spelen, zwemmen of je kunt kiezen uit verschillende combinaties wat dan weer aantrekkelijk geprijst is.

Sprookjeswonderland is super maar als het regent toch iets minder leuk, het meeste is nl buiten.
madurodam
Ik ga naar Floddertje in het theater met zoontje. We zullen ook naar een museum gaan en als het mooi weer is speeltuin/park.

Misschien ergens een mooie herfstwandeling en kastanjes zoeken. Ik vind Lage Vuursche altijd leuk en dan na de wandeling een pannenkoek eten.

Ik heb vrij genomen in de herfstvakantie. Ik werk 3 dagen in de week en had nog erg veel vrije dagen, dus die 3 dagen konden er makkelijk van af. Mijn man heeft 1 dag vrij genomen.
Wij gaan een weekje op vakantie in Duitsland. Lekker boswandelingen maken, zwemmen, naar een dierenpark, bij opa op bezoek, heerlijk. Laatste kans voordat we nieuwe gezinsuitbreiding krijgen, dus ik ga er van genieten.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven