Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Corona67 schreef op 03 december 2015 @ 14:27:

[...]

Elle. En die andere weet ik ff nietDorothy Parker.
Oh mosterd ben ik.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 03 december 2015 @ 14:34:

[...]

Gaat steeds beter. Ik had alleen gehoopt dat ze nog wat langer van hun oude tante konden leren.Dat is wel jammer
Sterkte Yette en Puss
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Puss, sterkte
quote:fietsie schreef op 03 december 2015 @ 13:28:

[...]

Nee, zondag 25 jaar getrouwd.

25 jaar getrouwd Proficiat!

en een mooie dag gewenst.

namens missie

LOEP ME MAAR aub.
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 12:10:

Het is al 10 jaar geleden hoor.

Maar ik heb dus ook heel lang cadeautjes op haar graf gelegd met Sinterklaas. Vreemde was dat die dingen altijd weg waren na een paar dagen.

Ik hoop dat een levend kindje plezier ervan heeft gehad.Struik Ik ben ervaringsdeskundige en ook al is het bijna 20 jaar geleden het kan me met tijden nog flink aangrijpen. Sint cadeautjes hebben wij nooit voor haar gekocht, wel steunen we een organisatie die cadeautjes verzorgen voor kinderen wiens ouders dat niet kunnen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sterkte Yette.

En sterkte aan de mensen die een kind zijn verloren. Ik heb geen kinderen dus ik kan me er niet in verplaatsen maar het lijkt me vreselijk.

Ik had wel twee topics geopend vandaag en er is nauwelijks op gereageerd. Snif. Ik ben beter in topics volgen dan ze leiden, geloof ik.

Maandag ga ik naar de tandarts. Is een hele overwinning op mezelf dus hopelijk krijg ik geen koude voeten. Vriendlief gaat gelukkig mee, die moet ook en is ook bang. En dan krijg ik plastic tandjes, nou ja, uiteindelijk, dit is de eerste keer dat ik naar een afspraak ga. Om 14:00 dus dat wordt de hele dag nagelbijten. Maar ik ga! Ik ben geinspireerd door het topic over de kaakoperatie. Gewoon doen dus. Stel het al 5 jaar uit dus dan mag het wel he. Dus net ff alvast taart gegeten om mezelf te belonen. Nou moet ik wel.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 december 2015 @ 14:29:

Yette en Boots, wat een vervelende dingen toch. Sterkte voor jullie vandaag.

Puss, hoe gaat het met de nieuwelingen? Al wat meer gewend?

Fietsie, fijn weekend gewenst.Dankje!
quote:missie_m schreef op 03 december 2015 @ 15:05:

[...]

25 jaar getrouwd Proficiat!

en een mooie dag gewenst.

namens missie

Dank je wel!
quote:Oudblond schreef op 03 december 2015 @ 15:15:

[...]

Struik Ik ben ervaringsdeskundige en ook al is het bijna 20 jaar geleden het kan me met tijden nog flink aangrijpen. Sint cadeautjes hebben wij nooit voor haar gekocht, wel steunen we een organisatie die cadeautjes verzorgen voor kinderen wiens ouders dat niet kunnen.Dat is ook een mooi initiatief! Ik heb vandaag wat geld over gemaakt aan het Ronald McDonald's fonds. Ook in de gedachte dat ouders bij hun kinderen moeten zijn. Dus ook voor jou een
Toch maar boodschappen gaan doen op de fiets. Briefje op de deur of de bezorgen van het een of ander dit in mijn auto wil leggen en dan de auto wil afsluiten. Kan nog, want 19 jaar en nog mechanisch. Kom ik thuis, zit de auto op slot en ligt de postnl post er in
quote:fietsie schreef op 03 december 2015 @ 15:43:

Toch maar boodschappen gaan doen op de fiets. Briefje op de deur of de bezorgen van het een of ander dit in mijn auto wil leggen en dan de auto wil afsluiten. Kan nog, want 19 jaar en nog mechanisch. Kom ik thuis, zit de auto op slot en ligt de postnl post er in
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Yette, hopelijk is het dan idd Lyme

Puss, sterkte straks, altijd kl*te zoiets

Fietsie, gefeliciteerd!
quote:Grobbekuiken schreef op 03 december 2015 @ 16:08:

Yette, hopelijk is het dan idd Lyme

Puss, sterkte straks, altijd kl*te zoiets

Fietsie, gefeliciteerd! Dank je!
Puss, sterkte met je beesie!

Toch maar boodschappen gaan doen op de fiets. Briefje op de deur of de bezorgen van het een of ander dit in mijn auto wil leggen en dan de auto wil afsluiten. Kan nog, want 19 jaar en nog mechanisch. Kom ik thuis, zit de auto op slot en ligt de postnl post er in Whahhahaha schattige postbode
Wat kut zeg Yette dat ze hopen op Lyme.
I like being a mess. It's who I am.
Fietsie alvast gefeliciteerd met je 25 jarig huwelijk en vel plezier dit weekend.
Puss
Sterkte Yette en Puss
Och Puss, wat snel. Sterkte.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Yet, nog steeds in het zh?

Puss, ook sterkte

Fiets, gefeliciteerd.

Poltergeist is blijkbaar een oude bekende.

Eten staat al op voor het bijbaantjeskind, op school net goed en nuttig gesprek over kind 2. Jonge mentor met een frisse blik.
Je bent zelf een theepot

Prettig 25 jarig huwelijksweekend.

Ik wacht op een topic van een post.nl bezorger die vandaag iets geks meegemaakt heeft.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven