Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 3 december 2015 om 17:52
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 03 december 2015 @ 17:43:
Bedankt voor het meeleven allemaal.
Mijn lieverd heeft geen pijn meer nu.
Maar ik ga haar zo missen na 15 knuffeljaren
14 jaar haar naam hier als nick gehad.
Wat een verdriet he. Ik heb ook zo gejankt toen ik mijn eerste eigen poes moest laten inslapen. Maar je poes is al vijftien jaar lang in de poezenhemel geweest, bij jou thuis dus. En nu is ze er vast weer
Wat een verdriet he. Ik heb ook zo gejankt toen ik mijn eerste eigen poes moest laten inslapen. Maar je poes is al vijftien jaar lang in de poezenhemel geweest, bij jou thuis dus. En nu is ze er vast weer
quote:Poltergeist2016 schreef op 03 december 2015 @ 17:47:
@fietsie,
Gefeliciteerd met 25 jaar !
[img]http://www.bloemenlatenbezorgen.nl/down ... t=800&zc=1[/img]Oh wat prachtig! Kennen wij elkaar? Dit zou ik namelijk zelf ook uitgezocht kunnen hebben.
@fietsie,
Gefeliciteerd met 25 jaar !
[img]http://www.bloemenlatenbezorgen.nl/down ... t=800&zc=1[/img]Oh wat prachtig! Kennen wij elkaar? Dit zou ik namelijk zelf ook uitgezocht kunnen hebben.
donderdag 3 december 2015 om 17:54
donderdag 3 december 2015 om 17:54
donderdag 3 december 2015 om 17:56
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 03 december 2015 @ 17:43:
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
donderdag 3 december 2015 om 17:56
quote:simbalabimba schreef op 03 december 2015 @ 16:50:
@SuzanneSuuus, hoe is het met de lekkage boven je en heb je al een kleur verf?
Lief dat je het vraagt.
Lekoorzaak bij de bovenburen gevonden en is opgelost, wbv moet nu mijn plafond fixen en wellicht wat aan de lagen tussen hun vloer en mijn plafond doen.
Vd marmoleummeetmeneer mocht ik het pas laten leggen als ik zelf ook klaar ben, zit wat in. Da's eind januari. Ik haal morgen of zaterdag opnieuw de kleurstaal op om verf uit te zoeken voor op de muur. Maar de keuken verven gaat mee met de woonkamer opknappen dus.
Mocht iemand in de buurt van A'dam zin hebben in muren schoonmaken, wat gaten plamuren, afplakken en verven vanaf ongeveer 1/1/2016 dan graag pb
Maar: de steigerdoeken zijn weg dus we hebben weer daglicht!!!, balkonhek is terug, ook fijn etc. Uitvoerder dacht lief mee met wat zaken maar de klus van de woonkamer is nog een flinke drempel merk ik.
@SuzanneSuuus, hoe is het met de lekkage boven je en heb je al een kleur verf?
Lief dat je het vraagt.
Lekoorzaak bij de bovenburen gevonden en is opgelost, wbv moet nu mijn plafond fixen en wellicht wat aan de lagen tussen hun vloer en mijn plafond doen.
Vd marmoleummeetmeneer mocht ik het pas laten leggen als ik zelf ook klaar ben, zit wat in. Da's eind januari. Ik haal morgen of zaterdag opnieuw de kleurstaal op om verf uit te zoeken voor op de muur. Maar de keuken verven gaat mee met de woonkamer opknappen dus.
Mocht iemand in de buurt van A'dam zin hebben in muren schoonmaken, wat gaten plamuren, afplakken en verven vanaf ongeveer 1/1/2016 dan graag pb
Maar: de steigerdoeken zijn weg dus we hebben weer daglicht!!!, balkonhek is terug, ook fijn etc. Uitvoerder dacht lief mee met wat zaken maar de klus van de woonkamer is nog een flinke drempel merk ik.
Je bent zelf een theepot
donderdag 3 december 2015 om 17:58
donderdag 3 december 2015 om 18:06
quote:Poltergeist2016 schreef op 03 december 2015 @ 17:45:
[...]
Het kanaal stroomde over van de mannen, ze had bijna het kanaal gedempt, er was geen doorstroming meer van water. Ja dan moet je wat he..
Ze leert slecht, om nu voor steeds hetzekfde een ban te krijgen.
Enneh... Kennen wij elkaar Geist?
[...]
Het kanaal stroomde over van de mannen, ze had bijna het kanaal gedempt, er was geen doorstroming meer van water. Ja dan moet je wat he..
Ze leert slecht, om nu voor steeds hetzekfde een ban te krijgen.
Enneh... Kennen wij elkaar Geist?
Je bent zelf een theepot
donderdag 3 december 2015 om 18:10
donderdag 3 december 2015 om 18:10
Zo ik ga de hut niet meer uit. Wat een kutdag. Eerst verneukt één teamlid mn cijfers voor de hele week, dan een meeting die helemaal nergens over ging en dan ga ik boodschapen doen vergeet ik mn portemonnee, sta een kwartier in de koubte wachten op man en piept er 1 of andere kut voor bij de kassa.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 3 december 2015 om 18:12
quote:hatsetats schreef op 03 december 2015 @ 18:10:
Zo ik ga de hut niet meer uit. Wat een kutdag. Eerst verneukt één teamlid mn cijfers voor de hele week, dan een meeting die helemaal nergens over ging en dan ga ik boodschapen doen vergeet ik mn portemonnee, sta een kwartier in de koubte wachten op man en piept er 1 of andere kut voor bij de kassa.Goed zo Hats, gooi het er maar uit allemaal .
Zo ik ga de hut niet meer uit. Wat een kutdag. Eerst verneukt één teamlid mn cijfers voor de hele week, dan een meeting die helemaal nergens over ging en dan ga ik boodschapen doen vergeet ik mn portemonnee, sta een kwartier in de koubte wachten op man en piept er 1 of andere kut voor bij de kassa.Goed zo Hats, gooi het er maar uit allemaal .
donderdag 3 december 2015 om 18:13
donderdag 3 december 2015 om 18:15
quote:hatsetats schreef op 03 december 2015 @ 18:10:
Zo ik ga de hut niet meer uit. Wat een kutdag. Eerst verneukt één teamlid mn cijfers voor de hele week, dan een meeting die helemaal nergens over ging en dan ga ik boodschapen doen vergeet ik mn portemonnee, sta een kwartier in de koubte wachten op man en piept er 1 of andere kut voor bij de kassa.Het leven is ook zwaar
Zo ik ga de hut niet meer uit. Wat een kutdag. Eerst verneukt één teamlid mn cijfers voor de hele week, dan een meeting die helemaal nergens over ging en dan ga ik boodschapen doen vergeet ik mn portemonnee, sta een kwartier in de koubte wachten op man en piept er 1 of andere kut voor bij de kassa.Het leven is ook zwaar