Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 3 december 2015 om 17:04
quote:fietsie schreef op 03 december 2015 @ 15:43:
Toch maar boodschappen gaan doen op de fiets. Briefje op de deur of de bezorgen van het een of ander dit in mijn auto wil leggen en dan de auto wil afsluiten. Kan nog, want 19 jaar en nog mechanisch. Kom ik thuis, zit de auto op slot en ligt de postnl post er in Echt geniaal.
Toch maar boodschappen gaan doen op de fiets. Briefje op de deur of de bezorgen van het een of ander dit in mijn auto wil leggen en dan de auto wil afsluiten. Kan nog, want 19 jaar en nog mechanisch. Kom ik thuis, zit de auto op slot en ligt de postnl post er in Echt geniaal.
donderdag 3 december 2015 om 17:09
quote:SuzanneSuus schreef op 03 december 2015 @ 16:40:
Yet, nog steeds in het zh?
Puss, ook sterkte
Fiets, gefeliciteerd.
Poltergeist is blijkbaar een oude bekende.
Eten staat al op voor het bijbaantjeskind, op school net goed en nuttig gesprek over kind 2. Jonge mentor met een frisse blik.Dank je wel! Eet smakelijk straks. Hier ook al bijna het eten klaar sporters moeten vroeg eten, man en dochter zijn laat. Met wie eet ik vandaag?
Yet, nog steeds in het zh?
Puss, ook sterkte
Fiets, gefeliciteerd.
Poltergeist is blijkbaar een oude bekende.
Eten staat al op voor het bijbaantjeskind, op school net goed en nuttig gesprek over kind 2. Jonge mentor met een frisse blik.Dank je wel! Eet smakelijk straks. Hier ook al bijna het eten klaar sporters moeten vroeg eten, man en dochter zijn laat. Met wie eet ik vandaag?
donderdag 3 december 2015 om 17:47
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 03 december 2015 @ 17:43:
Bedankt voor het meeleven allemaal.
Mijn lieverd heeft geen pijn meer nu.
Maar ik ga haar zo missen na 15 knuffeljaren
14 jaar haar naam hier als nick gehad.Sterkte Puss, gelukkig heb je er voor kunnen zorgen dat ze een goed leven had en nu zorg je ervoor dat ze niet onnodig hoeft te lijden. Dat is fijn
Bedankt voor het meeleven allemaal.
Mijn lieverd heeft geen pijn meer nu.
Maar ik ga haar zo missen na 15 knuffeljaren
14 jaar haar naam hier als nick gehad.Sterkte Puss, gelukkig heb je er voor kunnen zorgen dat ze een goed leven had en nu zorg je ervoor dat ze niet onnodig hoeft te lijden. Dat is fijn
I like being a mess. It's who I am.
donderdag 3 december 2015 om 17:47
donderdag 3 december 2015 om 17:49
quote:ana_isabel schreef op 03 december 2015 @ 17:30:
[...]
Graag gedaan! 25 jaar is echt een mijlpaal. Hoor je niet vaak meer.
Oh, man en ik zijn al een vies eind op weg. Alleen niet officieel getrouwd, ik weet niet of dat ook nog scheelt.
Desondanks: gefeliciteerd Fiets! Altijd goed om een reden te hebben tot feesten!
[...]
Graag gedaan! 25 jaar is echt een mijlpaal. Hoor je niet vaak meer.
Oh, man en ik zijn al een vies eind op weg. Alleen niet officieel getrouwd, ik weet niet of dat ook nog scheelt.
Desondanks: gefeliciteerd Fiets! Altijd goed om een reden te hebben tot feesten!
donderdag 3 december 2015 om 17:50
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 03 december 2015 @ 17:43:
Fiets gefeliciteerd met jullie 25 jaar! Hoop nog minstens 25 gelukkige jaren samen erbij.Ik hoop het wel, dat het ons gegund is. Dan is man 75 en ik 73, dat is nog wel te doen. Ken ook mensen die al 40 waren toen ze trouwden. Dan wordt een 50-jarig huwelijksfeest echt bijzonder. Dan ben je beiden 90+.
Fiets gefeliciteerd met jullie 25 jaar! Hoop nog minstens 25 gelukkige jaren samen erbij.Ik hoop het wel, dat het ons gegund is. Dan is man 75 en ik 73, dat is nog wel te doen. Ken ook mensen die al 40 waren toen ze trouwden. Dan wordt een 50-jarig huwelijksfeest echt bijzonder. Dan ben je beiden 90+.