2 katten en 1 hond veel?
donderdag 3 december 2015 om 14:44
donderdag 3 december 2015 om 14:47
donderdag 3 december 2015 om 15:11
Tijd hebben we. Mijn vriend werkt wel fulltime maar ik niet en ik werk in de zorg dus heb vaak andere tijden dan me vriend waardoor er bijna altijd iemand thuis is op 1 of 2 uur na. (Ik draai veel late diensten) mogelijk dat er soms 1 of 2 dagen langer niemand thuis is maar me moeder woont om de hoek en die is smiddags altijd thuis dus wil de hond dan uitlaten.
Leuke reacties bedankt! Doet me goed.
Leuke reacties bedankt! Doet me goed.
donderdag 3 december 2015 om 15:15
quote:nootje1 schreef op 03 december 2015 @ 15:11:
Tijd hebben we. Mijn vriend werkt wel fulltime maar ik niet en ik werk in de zorg dus heb vaak andere tijden dan me vriend waardoor er bijna altijd iemand thuis is op 1 of 2 uur na. (Ik draai veel late diensten) mogelijk dat er soms 1 of 2 dagen langer niemand thuis is maar me moeder woont om de hoek en die is smiddags altijd thuis dus wil de hond dan uitlaten.
Leuke reacties bedankt! Doet me goed.Nou, dan zou ik het lekker doen. Verdiep je wel even goed in welke hondensoort bij jullie past.
Leuke reacties bedankt! Doet me goed.Nou, dan zou ik het lekker doen. Verdiep je wel even goed in welke hondensoort bij jullie past.
donderdag 3 december 2015 om 15:33
Wij hebben twee honden en 1 kat. Ik vind dat niet heel veel. Er zou wat ruimte betreft prima nog een kat of hond (of beiden) bij kunnen. Wij wonen niet super groot verder. Ruimte in huis is ook niet zo belangrijk. Zeker als de katten naar buiten kunnen hebben ze geen groot huis nodig. Voor honden is het vooral belangrijk dat ze heel veel aandacht en beweging krijgen en dat kan je net zo goed doen in een kleine flat als in een villa.
donderdag 3 december 2015 om 16:35
donderdag 3 december 2015 om 16:41
Ik heb met een kleine hond en 2 katten op 32 m2 gewoond. Dat was wel een beetje klein ja. Gelukkig heeft dat maar 9 maanden geduurd, mijn nieuwe huis werd in de tijd gebouwd dat ik puppy in huis nam. Nu hebben we 110 m2 en dat bevalt een stuk beter. Nu zou er nog wel een hond bij kunnen, maar dat ga ik niet doen hoor, vind 3 dieren genoeg
.
donderdag 3 december 2015 om 17:44
quote:Eleonora-1 schreef op 03 december 2015 @ 16:05:
Hier nu vier katten.
Dat waren er ooit dertien.
En een hond en acht Vlaamse reuzen. Maar die wonen buiten. Die reuzen.
En de hond is een chihuahua.
Dus ok, eigenlijk gewoon vier katten en een soort cavia.
Dertien katten
Hier nu vier katten.
Dus ok, eigenlijk gewoon vier katten en een soort cavia.
Dertien katten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 3 december 2015 om 17:52
Of 2 katten en 1 hond teveel is ligt aan van alles. Als eerste moeten de dieren met elkaar overweg kunnen. Katten zijn solitaire dieren en honden juist roedeldieren. Als ze allemaal hun rust kunnen opzoeken als dat nodig is kan je een hoop stress vermijden. Je moet natuurlijk tijd hebben voor alle dieren en ze allemaal aandacht kunnen geven. Sommige hebben meer aandacht nodig dan andere, een pup heeft veel aandacht nodig (en veel geduld).
donderdag 3 december 2015 om 18:37
quote:Eleonora-1 schreef op 03 december 2015 @ 16:05:
Hier nu vier katten.
Dus ok, eigenlijk gewoon vier katten en een soort cavia.Jeetje, vier katten die er ooit dertien waren. Wat geef je ze precies te eten?
Hier nu vier katten.
Dus ok, eigenlijk gewoon vier katten en een soort cavia.Jeetje, vier katten die er ooit dertien waren. Wat geef je ze precies te eten?
donderdag 3 december 2015 om 18:48
Hier nu ook 1hond en twee katten.
Waren er eerst 2 honden en twee katten.
En wij wonen in een gewoon eengezinswoninkje (100 vierkante meter).
Katten slapen we veel boven en kunnen naar buiten.
Als ze de hele dag samen in de woonkamer zouden moeten vertoeven, zouden ze wel gaan motten samen
Maar teveel vind ik het zeker niet,mijn huisdiervrije familie en vrienden vinden het wel
Waren er eerst 2 honden en twee katten.
En wij wonen in een gewoon eengezinswoninkje (100 vierkante meter).
Katten slapen we veel boven en kunnen naar buiten.
Als ze de hele dag samen in de woonkamer zouden moeten vertoeven, zouden ze wel gaan motten samen
Maar teveel vind ik het zeker niet,mijn huisdiervrije familie en vrienden vinden het wel