Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 4 december 2015 om 07:07
Morning all *wuif*
Kan iemand even meedenken?
Ik ga zondag vliegen en ik ben stik zenuwachtig.
Vliegen vind ik niet erg fijn maar ik ben dan ook weer nerveus dat ik verkeerde dingen meeneem of ze fout verpak of zo.
De laatste keer dat ik vloog, vorig jaar februari, naar Portugal, had ik illegale contabande bij me (deodorant, shampoo, conditioner, showergel in te grote verpakkingen), dat moest ik dus allemaal achterlaten bij de douane.
Gaat me niet meer gebeuren natuurlijk.
Ik heb nu kleine flesjes haar en bodyherrie en een ziplock zakje om het in te doen.
Ik zit nog met tandpasta, dat moet ik nog in het klein hebben. En iets van mousse en haarlak voor in mijn haar want ik ga een evenement hebben daaro.
Als het maar allemaal in mijn ziplockzak past!
Maar goed, nu make up.
Mag dat in een toilettas?
Of gewoon in het zijvak van mijn handbagage? Want ik neem geen koffer mee, alleen dus een tas.
En mijn krulborstel?
Dat wordt toch niet voor moodwapen aangezien?
Vanwege mijn afgaande nieuwe heup wordt ik ferm gefouilleerd, dat weet ik al, no problem maar dat weg moeten gooien van die spullen vond ik ruk.
Toen was ik net een maand gescheiden, ik had niet eens nágedacht over wat ik wel en niet mee mocht nemen, ik wilde alleen maar naar mijn moeder, die een paar maanden in Portugal zat.
Nu ben ik gewoon mezelf en doet mijn verstand het weer maar ben ik nerveus en bezorgd ovef of ik het wel goed doe.
Kan iemand me even een meedenksteuntje geven?
Kan iemand even meedenken?
Ik ga zondag vliegen en ik ben stik zenuwachtig.
Vliegen vind ik niet erg fijn maar ik ben dan ook weer nerveus dat ik verkeerde dingen meeneem of ze fout verpak of zo.
De laatste keer dat ik vloog, vorig jaar februari, naar Portugal, had ik illegale contabande bij me (deodorant, shampoo, conditioner, showergel in te grote verpakkingen), dat moest ik dus allemaal achterlaten bij de douane.
Gaat me niet meer gebeuren natuurlijk.
Ik heb nu kleine flesjes haar en bodyherrie en een ziplock zakje om het in te doen.
Ik zit nog met tandpasta, dat moet ik nog in het klein hebben. En iets van mousse en haarlak voor in mijn haar want ik ga een evenement hebben daaro.
Als het maar allemaal in mijn ziplockzak past!
Maar goed, nu make up.
Mag dat in een toilettas?
Of gewoon in het zijvak van mijn handbagage? Want ik neem geen koffer mee, alleen dus een tas.
En mijn krulborstel?
Dat wordt toch niet voor moodwapen aangezien?
Vanwege mijn afgaande nieuwe heup wordt ik ferm gefouilleerd, dat weet ik al, no problem maar dat weg moeten gooien van die spullen vond ik ruk.
Toen was ik net een maand gescheiden, ik had niet eens nágedacht over wat ik wel en niet mee mocht nemen, ik wilde alleen maar naar mijn moeder, die een paar maanden in Portugal zat.
Nu ben ik gewoon mezelf en doet mijn verstand het weer maar ben ik nerveus en bezorgd ovef of ik het wel goed doe.
Kan iemand me even een meedenksteuntje geven?
vrijdag 4 december 2015 om 07:12
Je kan meerdere plastic zakjes meenemen hoor, het hoeft niet per se in één. Het gaat er alleen maar om dat je ze apart door de bagagescan laat gaan. Dus waar in je tas je je make-up wil proppen maakt ook niet uit. Maar je haalt het er voor de scan even uit en doet de zakjes in een apart plastic bakje.
vrijdag 4 december 2015 om 07:17
vrijdag 4 december 2015 om 07:19
vrijdag 4 december 2015 om 07:24
quote:MarindaH schreef op 04 december 2015 @ 06:51:
Man man man. Hoe komt het toch dat je zelf antibiotica kan bestellen online? Wie is daar in vredesnaam mee geholpen. Deze TO is zo vastberaden over haar chlamydia dat ik het bijna niet meer geloof. Maar dit is ook weer te gek om te verzinnen.
Ik had het ook gelezen. Dit kan niet serieus zijn hoor. Dan blijf je niet zo bij je standpunt dat je toch de ab in gaat nemen als je je zorgen maakt.
Daarbij klinkt het mij vooral als een blaasontsteking in de oren, zoals daar ook al werd geopperd, maar daar reageerde ze ook niet op.
Man man man. Hoe komt het toch dat je zelf antibiotica kan bestellen online? Wie is daar in vredesnaam mee geholpen. Deze TO is zo vastberaden over haar chlamydia dat ik het bijna niet meer geloof. Maar dit is ook weer te gek om te verzinnen.
Ik had het ook gelezen. Dit kan niet serieus zijn hoor. Dan blijf je niet zo bij je standpunt dat je toch de ab in gaat nemen als je je zorgen maakt.
Daarbij klinkt het mij vooral als een blaasontsteking in de oren, zoals daar ook al werd geopperd, maar daar reageerde ze ook niet op.
vrijdag 4 december 2015 om 07:26
http://www.nctv.nl/onderw ... eistoffenregelreging.aspx
Hier staat het Leo. En goeie reis, geniet ervan.
vrijdag 4 december 2015 om 07:51
Ik heb natuurlijk op de site gekeken, als eerste, ik wil alleen even zeker weten, van geoefende vliegers misschien, dat ik het goed doe allemaal.
C'est tout.
Yet, wat jij schrijft, zo heb ik het ook begrepen. Één ziplock met in totaal één liter vloeistof.
Ik heb alléén handbagage.
Ben dus vooral benieuw inderdaad of mascara daar bij moet of dat ik dat los bij mijn andere make-up mag vervoeren.
Voor de zekerheid doe ik het in mijn ziplockie. Dan kunnen de edelachtbaren van de douane er geen punt van maken.
C'est tout.
Yet, wat jij schrijft, zo heb ik het ook begrepen. Één ziplock met in totaal één liter vloeistof.
Ik heb alléén handbagage.
Ben dus vooral benieuw inderdaad of mascara daar bij moet of dat ik dat los bij mijn andere make-up mag vervoeren.
Voor de zekerheid doe ik het in mijn ziplockie. Dan kunnen de edelachtbaren van de douane er geen punt van maken.
vrijdag 4 december 2015 om 07:53
quote:sandra1905 schreef op 04 december 2015 @ 07:26:
Ja precies San, dan begrijp ik het goed.
Thanks!
Thanks!
vrijdag 4 december 2015 om 07:55
quote:yasmijn schreef op 04 december 2015 @ 01:15:
[...]
Don't worry.
Alleen was iedereen vanavond wel lief.Wat heb ik toch een goede invloed: een avondje vroeg naar bed en iedereen doet lief.
[...]
Don't worry.
Alleen was iedereen vanavond wel lief.Wat heb ik toch een goede invloed: een avondje vroeg naar bed en iedereen doet lief.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 4 december 2015 om 08:33
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2015 @ 07:53:
[...]
Thanks!
Ik zou als t past gewoon alles waarover je twijfelt in de zip lock pleuren.
Op een gegeven moment vloog ik veel, was de zip lock m'n toilettas (want lui en dan had ik alles gewoon bij elkaar) dus ook pleisters, een kleine haarborstel en een tampon zaten er in. Niet vloeibaar maar nooit problemen mee gehad.
[...]
Thanks!
Op een gegeven moment vloog ik veel, was de zip lock m'n toilettas (want lui en dan had ik alles gewoon bij elkaar) dus ook pleisters, een kleine haarborstel en een tampon zaten er in. Niet vloeibaar maar nooit problemen mee gehad.
vrijdag 4 december 2015 om 09:41
quote:linjmh schreef op 04 december 2015 @ 08:33:
[...]
Je lijkt mij wel.
Na Portugal vorig jaar hebben mijn make upspullen maanden in het ziplockje gezeten.
Makkelijk.
Kon zo zien waar wat zat!
[...]
Je lijkt mij wel.
Na Portugal vorig jaar hebben mijn make upspullen maanden in het ziplockje gezeten.
Makkelijk.
Kon zo zien waar wat zat!
vrijdag 4 december 2015 om 09:44
quote:LadyL0101 schreef op 04 december 2015 @ 08:49:
@eleonora, tandpasta standaardverpakking is 75 ml en mag dus gewoon mee in die ziplock. Maar de drogist heeft ook altijd van die fijne mini-verpakkingen van van alles. Doe je verrassend lang mee.
Ga ik kopen zo.
Bij de Op = Op Shop.
Ken je die?
Echt een superwinkel.
Alles kost een scheet en drie knikkers.
Straks mijn dochter halen en dan ga ik.
Best zin in even toch wel, beetje voorbereiden en zo.
@eleonora, tandpasta standaardverpakking is 75 ml en mag dus gewoon mee in die ziplock. Maar de drogist heeft ook altijd van die fijne mini-verpakkingen van van alles. Doe je verrassend lang mee.
Ga ik kopen zo.
Bij de Op = Op Shop.
Ken je die?
Echt een superwinkel.
Alles kost een scheet en drie knikkers.
Straks mijn dochter halen en dan ga ik.
Best zin in even toch wel, beetje voorbereiden en zo.