Entertainment alle pijlers

Kaarten Adele

02-12-2015 10:33 505 berichten
Ik wil zo gruwelijk graag kaarten bemachtigen voor haar optreden dat ik er vrijdag álles aan wil doen om kaarten te kunnen kopen. Ik heb echter geen idee hoe dat in zijn werk gaat. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik de kans zo groot mogelijk maak om aan kaarten te komen?

Niet f5en had ik al gelezen, maar verder? Iemand hier dé tip? Of kunnen we samen doen? Ik wil sws de grootste hoeveelheid kaarten in 1 x bestellen. Raak ze toch wel kwijt. Wie wil er ook maar Adele en wie heeft de tip om aan kaarten te komen vrijdag?
quote:depster schreef op 04 december 2015 @ 09:53:

[...]

Dat betekent dat het bijna 10 uur is :POh, haha. Iets té optimistisch gedacht dus. Nog 4 minuten...
Alle reacties Link kopieren
succes !!
er gebeurd bij mij nog helemaal niets
Enn here we go! Succes dames!
Ik ga zelf niet maar vrienden wel en die zijn er door. 8 kaarten.
Op mn telefoon nog een sessie geopend, ik sta nog een halfuur in de wacht
Geinig topic

Veel succes allemaal!
quote:Razmatatz schreef op 04 december 2015 @ 09:56:

[...]

Oh, haha. Iets té optimistisch gedacht dus. Nog 4 minuten...Ik denk toch dat jij gelijk had :P
Nou, vooralsnog zonder resultaat. Wachtrij bedraagt nu nog 30 tot 60 minuten. Ik vrees ervoor dat het niet gaat lukken.
quote:depster schreef op 04 december 2015 @ 10:04:

Op mn telefoon nog een sessie geopend, ik sta nog een halfuur in de wacht

Dat kan niet?

Het heeft geen zin om voor 10 uur in de wacht te staan. Om 10 uur (bij het begin van de verkoop) is de hele wachtrij vervest om iedereen gelijke kansen te geven. Dus iemand die om 1 voor 10 inlogt heeft dezelfde kansen als iemand die om 9 uur al zit te wachten.

Hier is mijn witte cirkel bijna rond, ik ben benieuwd.
In België ligt het plat, niks wachtrij (lukt zelfs niet!) Daar kan je dus wat later nog proberen misschien
Uitverkocht, jammer!
Er staat nu dat alle tickets gereserveerd zijn..fuck
zijn altijd mensen die niet op tijd betalen ofzo, nog niet opgeven!
Shit. Blijven jullie nu toch nog hangen? Weet niet zo goed of dat nog echt zin heeft...
Yggdrasil, is het je gelukt?
Ik blijf gewoon hangen..je weet maar nooit
Wauw, ik heb ze!
Moet wel toegeven dat de kans mini is ja ...

'Hello from the outside' wordt het

TO is het jou gelukt?
Jeeeej wij gaan naar Adele!!

Iedereen hier nog succes! Heb geduld en dan komt alles goed.
Er staat nu dat er helemaal niets meer is.. en toch die wachtrij nog..
quote:Faranya schreef op 04 december 2015 @ 10:27:

Jeeeej wij gaan naar Adele!!

Iedereen hier nog succes! Heb geduld en dan komt alles goed.Het is uitverkocht
Op de twitter van Ticketmaster staat dat er geen kaarten meer zijn..

@Faranya, op de browsers die ik vanaf 9u had open staan was ik toch echt eerder binnen dan degene die gerefreshed hadden.
quote:Faranya schreef op 04 december 2015 @ 10:19:

[...]

Dat kan niet?

Het heeft geen zin om voor 10 uur in de wacht te staan. Om 10 uur (bij het begin van de verkoop) is de hele wachtrij vervest om iedereen gelijke kansen te geven. Dus iemand die om 1 voor 10 inlogt heeft dezelfde kansen als iemand die om 9 uur al zit te wachten.

Hier is mijn witte cirkel bijna rond, ik ben benieuwd. Wat totaal niet eerlijk is overigens.. mensen die dus kei lang in de wachtrij staan kunnen het 'verliezen' van iemand die lekker lui een minuut van te voren aan komt kakken.. Mja jij in ieder geval veel plezier
Ik kwam er doorheen, precies op het moment dat alles weg was! Hoe frustrerend...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven