Kaarten Adele
woensdag 2 december 2015 om 10:33
Ik wil zo gruwelijk graag kaarten bemachtigen voor haar optreden dat ik er vrijdag álles aan wil doen om kaarten te kunnen kopen. Ik heb echter geen idee hoe dat in zijn werk gaat. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik de kans zo groot mogelijk maak om aan kaarten te komen?
Niet f5en had ik al gelezen, maar verder? Iemand hier dé tip? Of kunnen we samen doen? Ik wil sws de grootste hoeveelheid kaarten in 1 x bestellen. Raak ze toch wel kwijt. Wie wil er ook maar Adele en wie heeft de tip om aan kaarten te komen vrijdag?
Niet f5en had ik al gelezen, maar verder? Iemand hier dé tip? Of kunnen we samen doen? Ik wil sws de grootste hoeveelheid kaarten in 1 x bestellen. Raak ze toch wel kwijt. Wie wil er ook maar Adele en wie heeft de tip om aan kaarten te komen vrijdag?
vrijdag 4 december 2015 om 10:19
quote:depster schreef op 04 december 2015 @ 10:04:
Op mn telefoon nog een sessie geopend, ik sta nog een halfuur in de wacht
Dat kan niet?
Het heeft geen zin om voor 10 uur in de wacht te staan. Om 10 uur (bij het begin van de verkoop) is de hele wachtrij vervest om iedereen gelijke kansen te geven. Dus iemand die om 1 voor 10 inlogt heeft dezelfde kansen als iemand die om 9 uur al zit te wachten.
Hier is mijn witte cirkel bijna rond, ik ben benieuwd.
Op mn telefoon nog een sessie geopend, ik sta nog een halfuur in de wacht
Dat kan niet?
Het heeft geen zin om voor 10 uur in de wacht te staan. Om 10 uur (bij het begin van de verkoop) is de hele wachtrij vervest om iedereen gelijke kansen te geven. Dus iemand die om 1 voor 10 inlogt heeft dezelfde kansen als iemand die om 9 uur al zit te wachten.
Hier is mijn witte cirkel bijna rond, ik ben benieuwd.
vrijdag 4 december 2015 om 10:32
quote:Faranya schreef op 04 december 2015 @ 10:19:
[...]
Dat kan niet?
Hier is mijn witte cirkel bijna rond, ik ben benieuwd. Wat totaal niet eerlijk is overigens.. mensen die dus kei lang in de wachtrij staan kunnen het 'verliezen' van iemand die lekker lui een minuut van te voren aan komt kakken.. Mja jij in ieder geval veel plezier
[...]
Dat kan niet?
Hier is mijn witte cirkel bijna rond, ik ben benieuwd. Wat totaal niet eerlijk is overigens.. mensen die dus kei lang in de wachtrij staan kunnen het 'verliezen' van iemand die lekker lui een minuut van te voren aan komt kakken.. Mja jij in ieder geval veel plezier