Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 4 december 2015 om 18:43
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2015 @ 18:35:
[...]
Star voor op de man bij 'kinderen van beroemdheden' van Marga en Bia voor op de man 'opvang tweede kind' op de kinderpijler.
Bia is verbaasd. Ze had geen idee. Ze zat te eten.
Die vrouw is te direct voor sommige mensen. Terwijl ze zo praktisch meedenkt vind ik. Ze komt vaak met dingen waar een ander niet opkomt.
Niet altijd fijngevoelig maar ik vind haar een van de meest oplossingsgerichte mensen die ik ken.
Zeg dat. Zij een ban is onvoorstelbaar.
Er zijn hier mods die de context vaak niet snappen en de forummers niet kennen. Echt
[...]
Star voor op de man bij 'kinderen van beroemdheden' van Marga en Bia voor op de man 'opvang tweede kind' op de kinderpijler.
Bia is verbaasd. Ze had geen idee. Ze zat te eten.
Die vrouw is te direct voor sommige mensen. Terwijl ze zo praktisch meedenkt vind ik. Ze komt vaak met dingen waar een ander niet opkomt.
Niet altijd fijngevoelig maar ik vind haar een van de meest oplossingsgerichte mensen die ik ken.
Zeg dat. Zij een ban is onvoorstelbaar.
Er zijn hier mods die de context vaak niet snappen en de forummers niet kennen. Echt
vrijdag 4 december 2015 om 18:45
quote:ikeaverslaafde schreef op 04 december 2015 @ 16:04:
Of een liedje zingen:
Me gustan los aviones, me gustas tú.
Me gusta viajar, me gustas tú.
Me gusta la mañana, me gustas tú.
Me gusta el viento, me gustas tú.
Me gusta soñar, me gustas tú.
Me gusta la mar, me gustas tú.
Ola supermercado.
Telebanco es por aqui....
Of een liedje zingen:
Me gustan los aviones, me gustas tú.
Me gusta viajar, me gustas tú.
Me gusta la mañana, me gustas tú.
Me gusta el viento, me gustas tú.
Me gusta soñar, me gustas tú.
Me gusta la mar, me gustas tú.
Ola supermercado.
Telebanco es por aqui....
vrijdag 4 december 2015 om 18:49
quote:Poltergeist2016 schreef op 04 december 2015 @ 18:38:
[...]
pas je op, je kan zo een ban oplopen als je zo info doorgeeft van een forummer met een ban over een ban
Sorry, maar als je meegaat in zelfbedachte 'gohnuhetzouitkomtisditweleenleukeregel' dan worden ze waar.
En sommige gelegenheidsregels zijn nu eenmaal een beetje Niet zo leuk voor het forum.
Dus.
En ik heb niet gelezen wat BGB geschreven heeft, maar ben het met Eleonora eens wat betreft praktisch en direct.
[...]
pas je op, je kan zo een ban oplopen als je zo info doorgeeft van een forummer met een ban over een ban
Sorry, maar als je meegaat in zelfbedachte 'gohnuhetzouitkomtisditweleenleukeregel' dan worden ze waar.
En sommige gelegenheidsregels zijn nu eenmaal een beetje Niet zo leuk voor het forum.
Dus.
En ik heb niet gelezen wat BGB geschreven heeft, maar ben het met Eleonora eens wat betreft praktisch en direct.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 4 december 2015 om 18:53
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2015 @ 18:50:
Yas, haal je mijn quote even weg dan?
Was tegen de regels blijkbaar.
Ik protesteer.
Kia heeft onterecht een ban gekregen.
Die regel bestaat niet.
Je mag best zeggen dat onze googlekampioen verbaast is.
Yas, haal je mijn quote even weg dan?
Was tegen de regels blijkbaar.
Ik protesteer.
Die regel bestaat niet.
Je mag best zeggen dat onze googlekampioen verbaast is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 4 december 2015 om 18:53
vrijdag 4 december 2015 om 18:56
quote:feow schreef op 04 december 2015 @ 18:53:
[...]
Ik protesteer.
Die regel bestaat niet.
Je mag best zeggen dat onze googlekampioen verbaast is.Die regel bestaat, al dan niet ongeschreven, vanaf t Bannelingenbos. Vraag maar aan Yas
[...]
Ik protesteer.
Die regel bestaat niet.
Je mag best zeggen dat onze googlekampioen verbaast is.Die regel bestaat, al dan niet ongeschreven, vanaf t Bannelingenbos. Vraag maar aan Yas
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 4 december 2015 om 18:57
[...]
Ik protesteer.
Die regel bestaat niet.
Je mag best zeggen dat onze googlekampioen verbaast is.Ik snap ook niet wat er fout aan was maar goed, ik snap zo vaak niet waarom iets niet mag hier en andere dingen wel. Dingen die ik dan weer achterlijk of onterecht vind.
[...]
Ik protesteer.
Die regel bestaat niet.
Je mag best zeggen dat onze googlekampioen verbaast is.Ik snap ook niet wat er fout aan was maar goed, ik snap zo vaak niet waarom iets niet mag hier en andere dingen wel. Dingen die ik dan weer achterlijk of onterecht vind.
vrijdag 4 december 2015 om 18:59
[...]
Ik protesteer.
Die regel bestaat niet.
Je mag best zeggen dat onze googlekampioen verbaast is.Ik heb nieuws. Namelijk ik heb niets terug gelezen. Want ik was de laatste keer gistermiddag op dit forum en zou anders veel te veel moeten terug lezen. Maar ik zag nu niets op het ban-topic over een ban voor Kia.
ps.Offff bedoel je die ban die ze vorige week had gekregen nadat ze privacygegevens had geplaatst? Ik heb er destijds een ban voor gekregen voor bijna het zelfde, en die ban is nooit terug gedraaid terwijl ik me van geen kwaad bewust was als redelijk-nieuweling omdat ik nog nooit gehoord had van "anominiseren"en het nut daarvan.
[...]
Ik protesteer.
Die regel bestaat niet.
Je mag best zeggen dat onze googlekampioen verbaast is.Ik heb nieuws. Namelijk ik heb niets terug gelezen. Want ik was de laatste keer gistermiddag op dit forum en zou anders veel te veel moeten terug lezen. Maar ik zag nu niets op het ban-topic over een ban voor Kia.
ps.Offff bedoel je die ban die ze vorige week had gekregen nadat ze privacygegevens had geplaatst? Ik heb er destijds een ban voor gekregen voor bijna het zelfde, en die ban is nooit terug gedraaid terwijl ik me van geen kwaad bewust was als redelijk-nieuweling omdat ik nog nooit gehoord had van "anominiseren"en het nut daarvan.
missie_m wijzigde dit bericht op 04-12-2015 19:06
Reden: ps toegevoegd
Reden: ps toegevoegd
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 4 december 2015 om 19:00
vrijdag 4 december 2015 om 19:07