uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Oké hoe erg is dit?! Ik lig al een uur wakker en kan de slaap niet vatten, want manlief naast mij zaagt een heel regenwoud om volgens mij

Dat word tellen... vreselijk dit! Morgen ben ik weer brak!
Live, Love, Laugh
quote:mama2507 schreef op 05 december 2015 @ 00:12:

Oké hoe erg is dit?! Ik lig al een uur wakker en kan de slaap niet vatten, want manlief naast mij zaagt een heel regenwoud om volgens mij

Dat word tellen... vreselijk dit! Morgen ben ik weer brak!Hahahahaha 😂😂 ik lig ook in bed nog wakker. Kon me lach niet inhouden door jou mama, hij zaagt een heel regenwoud om ??
Ja echt het is vreselijk...Zou m het liefst uit bed schoppen
Live, Love, Laugh
Goedemorgen dames

Wakker gemiauwd door onze kat...pfff...die moet dan perse naar buiten. Gevolg; jongste wakker en automatisch dan ook mama natuurlijk dus nu samen ontbijten op de bank met nickelodeon op de achtergrond..

Vanmiddag sinterklaas vieren bij mijn ouders. Die zie ik weer voor het eerst sinds "de bekendmaking" Mijn vader kennende trekt hij weer een fles champagne open (voor de rest natuurlijk) Gisteren al om 8 uur gaan slapen. Wel onrustig met veel rare dromen. Deze keer werd ik achterna gezeten door reuzekteeften...(?!)

Verder ga ik nu wel meer ontspannen naar het toilet. Niet meer angstvallig kjjken of ik bloed bespeur.
Hoi allemaal!

Ondanks dat ie vol is, mag ik nog schrijven???

Gefeliciteerd allemaal! Leuk is het he?! 😊
Hoi ukkie, gefeliciteerd! Wanneer ben jij uitgerekend?
Geen idee! 1 november is mijn spiraal verwijderd... Geen cyclus gehad, en test gaf donderdag 2-3 weken aan.. (Hoeveel geluk kun je hebben he dat t zo snel 'raak' is)

Dus denk begin augustus? Het is mijn eerste dus heb nog geen idee hoe het allemaal werkt met die testen enzo haha.

Ik heb echter op de dag dat ik er achter ben gekomen dat ik zwanger ben ook te horen gekregen dat ik een erfelijke stollingsziekte heb, hierdoor verhoogd de kans op een miskraam dus ik moet aanstaande maandag al naar de gynaecoloog voor een echo (is er dan wat te zien?? Ik betwijfel het..). En zal hoogstwaarschijnlijk met fraxeparine moeten gaan spuiten om mijn bloed dunner te houden.

Bij jou de 5de zie ik! Gefeliciteerd! Wauw wat mooi, hoor je niet vaak meer zo'n groot gezin!
Ik wil er ook wel 5

Maar vannacht ben ik 14x naar de wc geweest. Ik snap dat mijn nachtrust naar de knoppen is zodra ik een baby krijg maar om nou al te beginnen?.. Daarnaast heb ik nog steeds griep. Volgens de huisarts duurt het gewoon veel langer voordat die weg is omdat je weerstand achteruit gaat als je zwanger bent. Dus het omzagen van een tropisch regenwoud gebeurt bij ons aan mijn kant van het bed

@Ukkie zijn er meer vrouwen in je familie met de stollingsziekte en kinderen? Wellicht kan je navragen hoe goed/slecht zwangerschappen bij hun verliepen.
Ik ben de eerste, de rest zijn mannen...

Wat vervelend dat je griep hebt, helemaal nu. Beterschap
Ik merk nu ook dat ik slecht slaap, rare dromen en ik word vaak wakker. Heb nu ook wel zin om weer naar bed te gaan eigenlijk :p

Haha tochtborstels! Daar hou ik wel van hoor, maar t liefst een beetje kort
Hier ook een slechte slaper

Heb de raarste dromen en moet steeds plassen. Dit had ik bij de 1e absoluut niet toen kon ik zoveel en zo lekker slapen!! Kan je zien hoe anders elke zwangerschap is...
Live, Love, Laugh
Pff hier ook echt slecht geslapen. En ook heel raar gedroomd 😅

Ik kan vandaag alleen niet luieren want ik moet werken. Ik werk in een hotel ik ben van de housekeeping. Ik ben benieuwd hoe dat straks moet met z'n buik mja dat zien we dan wel weer.

Verder kan ik niet wachten tot vanavond dan het eindelijk aan m'n vader en zus en broer vertellen. Ik ben zooooo benieuwd!
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
Goedemorgen!

Wat vervelend dat je te horen hebt gekregen dat je een erfelijke stollingsziekte hebt ukkie! Ik hoop dat het niks ernstigs oplevert uiteindelijk.

En beterschap Fog! Ik was 2 weken geleden ook ziek en dat hield ook langer aan dan normaal, best vervelend!

En dames, een Action test kan zeker knaller! Ik deed er vanochtend weer een (laatste was een week geleden dus het mocht weer van mezelf ) maar die knalde al voordat ik klaar was met plassen en de teststreep is donkerder en dikker dan de controle streep.

Ik ga ook niet echt angstvallig naar het toilet maar gister had ik wel heel licht gekleurde afscheiding dus ik schrok wel. Maar het was zo licht en ook maar een klein beetje en later niet meer dat ik nu alweer rustig ben. En zo'n knaltest helpt me daar ook wel bij.

Vanavond Sinterklaas vieren!! Ik vind dat zo leuk! Vanavond waarschijnlijk de laatste keer bij mijn ouders zonder kinderen Leuke gedachte is dat.
@Ukkie wat vervelend. Ik hoop dat het geen effect heeft op je zwangerschap.

Ik dacht dat mijn rare dromen en geslaap kwam door mijn griep maar nu lees ik dat jullie het ook hebben. Het zijn ook niet echt concrete dromen maar heel rommelig en vaag negatief. Alsof ik me ergens enorm druk over maak. Dat doe ik ook.. Ik ben van een weldenkende zelfstandige ondernemer verandert in een googelende en elke pijntje registrerende muts gegaan..

Ik hoop dat ik toch weer snel fatsoenlijk kan nadenken.

@Cantate Dankjewel Ik heb de griep overgenomen van manlief tijdens ons geklus rond de eisprong.. Wat ik er allemaal wel niet voor over heb.
Goedemorgen allen!

Fog, beterschap. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Spannend Ukkie. Benieuwd wat de gyn je erover gaat vertellen.. Fijn zeg dat je zo snel zwanger bent geraakt! Was het een verrassing? Misschien zelfs een beetje een schok of louter happiness

Aan alle slechte slapers, mss vanmiddag even een powernapje?

Behalve jij dan Tinus, werkse!

Cantate, ook ik wordt steeds iets minder bang voor bloed als ik naar de wc moet.

Ik weet morgen een week dat ik zwanger ben, maar blijf het zo onwerkelijk vinden! Ik ben vandaag 5 weken, m'n eerste mijlpaal Heb vanochtend nog een test van de Kruidvat gedaan. Donkerder kan niet... Toch blijft het onwerkelijk ... Nog kleine drie week tot de echo. Spannend!
Ik heb ook de mijlpaal 5 weken vandaag. Dit kreeg ik op mijn pregnancy+ app

http://postimg.org/image/l5yxl6dy9/

Zo leuk!
Live, Love, Laugh
Leuk mama, ik heb dezelfde app!

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen. Nog een paar dagen tot de volgende mijlpaal: Verder komen dan waar mijn vorige zwangerschap eindigde, dat was bij 5 weken en 5 dagen. Dus als ik woensdag haal, ben ik heel blij! En vervolgens nog een stuk of 35 weken halen

De misselijkheid begint trouwens op te spelen nu... Echt geen lekker gevoel.

Hebben meer mensen daar al last van?
Spannend cantate dit moeten voor jullie zenuwslopende dagen zijn! Ik zal voor je duimen meis! Komt goed heb vertrouwen!

Nee ik heb daar nog geen last van, nergens eigenlijk op het moment vraag me wel eens af of ik wel zwanger ben maar de test zegt genoeg hahaha...
Live, Love, Laugh
ukkie dat lijkt me best moeilijk als je net weet dat je zwanger bent je er ook achter komt dat je een stofwisselingsziekte hebt. Hopelijk is er al een vruchtzakje te zien op de echo, maar het is allemaal nog zo klein dat het ook "gemist" kan worden.

Mama en cantate welke app is dat?

Cantate ik heb afgelopen week ook nog een test van action gedaan en deze was nu inderdaad knal positief, toch leuk om te zien hoe dat verandert.

Misselijk ben ik niet maar naast het slechte slapen begint nu wel weer de obstipatie.. Dit had ik in mijn eerste zwangerschap ook en ik vind het echt vervelend hopelijk gaat het snel weer over.
Ik herinner mij ineens een rare droom van vannacht

Ik lag thuis in bed met een baby en de kraamzorg kwam voor het eerst langs. Ze ging haar ding doen (niet dat ik weet wat een kraamzorg doet, maar goed) en na een paar uur kwam ze met haar jas aan, aan mijn bed staan en zei: "Ik kan hier niet werken, jullie huis is te klein: ik heb hier geen privacy." En toen vertrok ze..

Nou is onze studio idd klein maar ik riep haar nog na: "Het is maar 55m2, zo veel hoef je hier niet te doen!" maar ze was al de deur uit.

Jullie al gekke dromen gehad?
fog hou op hoor hahaha echt waar? Ik heb wel een hele rare droom gehad dat is een paar dagen terug... en was ivm mijn "liefhebbende" ( ) schoonzus! Pffff het was eerder een nachtmerrie.
Live, Love, Laugh
@Cantate: Spannend hopelijk ben je snel daar voorbij. Die afscheiding heb ik ook en elke hoop je dat het niet doorzet. Maar merk dat ik nu al wat rustiger erin word.

@zonzonon: Ipl weet ik niet, maar laseren mag niet. Ik ga het na die tijd doen was altijd aan het waxen maar dat kost me meer geld dan dat het goed wegblijft.

@mama2507: Volgens elke kalender via google staat er bij mij 11 augustus laten we dat maar aanhouden en mocht het veranderen in januari geef ik het door.

@ukkie: Gefeliciteerd en balen hopelijk kunnen ze het zo goed bijhouden.
Nou wel leuk hier te lezen dat we allemaal zo gek dromen.. Ik dacht al dat het aan mij lag. Ik kan me er alleen direct na t wakker worden nog wat van herinneren, later op de dag niks meer.

Vertellen jullie het makkelijk aan anderen of wachten jullie de komende tijd nog ff af?

Wij hebben het aan ouders broers en zussen verteld, ook omdat er dus een grotere kans is op een miskraam en we dat verdriet dan ook willen delen. Maar goed, we gaan er vanuit dat het allemaal goed komt!

En het was louter geluk twijfelkontje 😊

Ik heb niet zo'n last van misselijkheid, wel van mijn pijn borsten. Herkenbaar??
@ukkie dit is mijn 5e zwangerschap, maar mijn 4e (hopelijk) levende kindje. Voor mijn gevoel heb ik gewoon vier kinderen. Drie op aarde en eentje in de hemel

Ik merk wel dat ik het lastig vind om te enthousiast mee te schrijven. Toch bang voor een teleurstelling denk ik. Heb jij dat ook cantate?

Oh en ukkie, wat naar van die stollingsziekte
quote:Fog schreef op 05 december 2015 @ 12:10:

Ik herinner mij ineens een rare droom van vannacht

Ik lag thuis in bed met een baby en de kraamzorg kwam voor het eerst langs. Ze ging haar ding doen (niet dat ik weet wat een kraamzorg doet, maar goed) en na een paar uur kwam ze met haar jas aan, aan mijn bed staan en zei: "Ik kan hier niet werken, jullie huis is te klein: ik heb hier geen privacy." En toen vertrok ze..

Nou is onze studio idd klein maar ik riep haar nog na: "Het is maar 55m2, zo veel hoef je hier niet te doen!" maar ze was al de deur uit.

Jullie al gekke dromen gehad? die droom van jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven