Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Laat maar steigeren, gaaf beest dier, maar bedankt voor het aanbod, zeker fijn dat het mag, dat alvast wel.
quote:Ja die zijn er wel, maar als tegenwicht zijn er ook vrouwen die zich als man voordoen. Mij maakt dat trouwens niet uit hoor, het zal mij een worst zijn wat iemand in zijn of haar boxer heeft zitten als ie maar gezellig post.

Volledig mee eens best wel!

Het is maar een achterwerk..
Ik blaat alleen op internet over mijn ongewilde kleinkinderloos zijn
Ik vind je wat apart posten als ik eerlijk ben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 december 2015 @ 16:58:

Ik vind je wat apart posten als ik eerlijk ben.Ik ben gewoon mezelf. Wel heel moe. Dekentje op de bank, beker chai en chocoladeletter.
Hoe lang ken jij mij nou, Nous 😱😂
quote:Nouschi schreef op 05 december 2015 @ 16:28:

Beginnen met 'appelazijn om af te vallen' als eerste topic?? Ze las al jaren mee en post nu?
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 16:59:

[...]

Ik ben gewoon mezelf. Wel heel moe. Dekentje op de bank, beker chai en chocoladeletter.Ga jij inderdaad maar gauw maffen Yas. Noes had het niet tegen jou.
quote:SuzanneSuus schreef op 05 december 2015 @ 17:01:

[...]

Ze las al jaren mee en post nu?En dat is raar omdat?
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 16:59:

[...]

Ik ben gewoon mezelf. Wel heel moe. Dekentje op de bank, beker chai en chocoladeletter. jij niet, gek.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 december 2015 @ 17:02:

[...]

jij niet, gek.O god. Dat krijg je als je zo moe bent
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 december 2015 @ 17:01:

[...]

Ga jij inderdaad maar gauw maffen Yas. Noes had het niet tegen jou.Nee . Lekker tv kijken. Vanavond weer Downton!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 december 2015 @ 17:02:

[...]

En dat is raar omdat?

Niet, helemaal niets. Juist daarom

Ik verbaas me dat dat gemeld moet worden door TO's. War maakt mij het nou uit of je al jaren meeleest?

Geen idee of de appeazijnjuf dat schrijft hoor, blijkbaar moest ik dat ff kwijt
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 16:48:

[...]

Je denkt toch niet dat ik wat van zeg, of wel De mooi ingepakte babysokjes onder de kerstboom doen het woord wel vóór je
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 17:05:

[...]

Nee . Lekker tv kijken. Vanavond weer Downton!Nou veel plezier dan maar. Ik ga lekker nachtbraken. Hier op het forum. Dus als iemand zich nog geroepen voelt een fatsoenlijke rel op te starten dan graag.
Bedoelde je mij Nouschi?
quote:hatsetats schreef op 05 december 2015 @ 07:37:

O en ff naar mijn pa, die is gister 97 geworden.Wauw. Ga me wel gelijk van alles afvragen; ben je de jongste van veel kinderen of was je vader zo oud toen hij met kindjes krijgen begon of ben je gewoon veel ouder dan ik denk?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 05 december 2015 @ 17:07:

[...]

De mooi ingepakte babysokjes onder de kerstboom doen het woord wel vóór je
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 december 2015 @ 17:07:

[...]

Nou veel plezier dan maar. Ik ga lekker nachtbraken. Hier op het forum. Dus als iemand zich nog geroepen voelt een fatsoenlijke rel op te starten dan graag.Ik doe mee. Geen zin om een rel te starten Anders gooi je er weer eens een battle in.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 december 2015 @ 17:07:

[...]

Nou veel plezier dan maar. Ik ga lekker nachtbraken. Hier op het forum. Dus als iemand zich nog geroepen voelt een fatsoenlijke rel op te starten dan graag.Nou. Misschien kom ik wel meedoen na Downton. Ik zie de app wel verschijnen.
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 17:11:

[...]

Ik doe mee. Geen zin om een rel te starten Anders gooi je er weer eens een battle in.Dat moet je niet te vaak doen, zo'n battle. Maar hij was wel leuk .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 december 2015 @ 17:13:

[...]

Dat moet je niet te vaak doen, zo'n battle. Maar hij was wel leuk .Is alweer een maand geleden toch?
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 17:08:

Bedoelde je mij Nouschi?Ja.
Dat rijmgebeuren was ook leuk.
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 17:14:

[...]

Is alweer een maand geleden toch?Was ook heel vermoeiend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven