Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 05 december 2015 @ 18:58:

[...]

Ik mis de grap
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 18:59:

[...]

Krijg je er van als je als vrouw (te) interessant wilt doen, dat is niet interessant genoeg voor echte mannen, raak je automisch de belangstelling van de mannen weer kwijt, maar hoe sommigen die mannen op afstand moeten houden, dat weten die vrouwen wel.

Het welkom net was idd gewoon goed, maar de sfeer is voor mannen niet best hier, het was het proberen waard.

Veel plezier ermee verder!

Wat zei ik?

Misogynen en betweters, dat soort mannen zijn hier zo irritant.

Et voila.

[...]

Krijg je er van als je als vrouw (te) interessant wilt doen, dat is niet interessant genoeg voor echte mannen, raak je automisch de belangstelling van de mannen weer kwijt, maar hoe sommigen die mannen op afstand moeten houden, dat weten die vrouwen wel.

Het welkom net was idd gewoon goed, maar de sfeer is voor mannen niet best hier, het was het proberen waard.

Veel plezier ermee verder!Ah je bent gewoon een gefrustreerd afgewezen mannetje, open een topic en reageer dat niet hier af.
I like being a mess. It's who I am.
Vagina angst. Echt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 05 december 2015 @ 19:16:

Vagina angst. Echt.Girls Power
quote:hatsetats schreef op 05 december 2015 @ 19:16:

Vagina angst. Echt.Precies, sneu eigenlijk wel.
I like being a mess. It's who I am.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 december 2015 @ 18:27:

[...]

In het echt schaam je je er voor? Heb ik ook, hoor.

Ik denk dat we veel steun en tips kunnen krijgen van elkaar op een apart topic. Want wat doe je als het straks gaat sneeuwen en je dwang om sneeuwpoppen te maken, iemand voor te trekken op een sleetje wordt onhoudbaar? Dat zijn echt hele lastige kwesties, vind ik zelf.

O ja! Wij kunnen elkaar steunen!

5 dec. En ik hang op de bank zonder kleine blije koppies en manden vol cadeautjes.

Ik wil vroeger terug!

En als het me ooit gegeven wordt dan moet je zo ook nog delen met ik weet niet hoeveel andere opa's en oma's. Kan ik nu al kwaad om worden
Of kutnijd.
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 19:16:

[...]

5 dec. En ik hang op de bank zonder kleine blije koppies en manden vol cadeautjes.

Ik wil vroeger terug!

En als het me ooit gegeven wordt dan moet je zo ook nog delen met ik weet niet hoeveel andere opa's en oma's. Kan ik nu al kwaad om worden Wel meer moeders hoor.

[...]

Veel plezier ermee verder!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Ik wil vroeger terug!

En als het me ooit gegeven wordt dan moet je zo ook nog delen met ik weet niet hoeveel andere opa's en oma's. Kan ik nu al kwaad om worden
quote:hatsetats schreef op 05 december 2015 @ 19:22:

[...]

Ondertussen luisteren we naar Linda Ronstadt en de tranen blijven maar stromen. Wat is die vrouw allejesus waanzinnig goed zeg. Hoe kan je zo'n strot hebben zeg.
quote:hatsetats schreef op 05 december 2015 @ 19:25:

Ondertussen luisteren we naar Linda Ronstadt en de tranen blijven maar stromen. Wat is die vrouw allejesus waanzinnig goed zeg. Hoe kan je zo'n strot hebben zeg.

Die uitspraken hier, wat een wanhopige poging om sterk over te komen, hoezo penisnijd hierO!?

Maar goed, ander onderwerp, im lach me slap man.

quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 19:26:

Die uitspraken hier, wat een wanhopige poging om sterk over te komen, hoezo penisnijd hierO!?

Looser.

Maar goed, ander onderwerp, ik lach me slap man.

[...]

Ik wil vroeger terug!

En als het me ooit gegeven wordt dan moet je zo ook nog delen met ik weet niet hoeveel andere opa's en oma's. Kan ik nu al kwaad om worden Zal ik er morgen eens een topic over openen? En hoe heet het als je zelf geen klapperende eierstokken hebt maar wel de drang voelt om voort te planten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Overdrachtelijke voortplanting wellicht?
Dat zei ik, aparte manier van posten Jammer dat Star een ban heeft
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Je zet jezelf ongelooflijk voor schut.

Je hebt geen idee wat je nou zit te brallen en ook niet wie je voor je hebt.

De enige die wanhopig pogingen doet tot wat dan ook ben jij zelf.

Neem nog een fikse borrel, ga douchen en dan lekker slapen.

Niemand is geïnteresseerd.

Echt niet.

Bye.
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 18:26:

[...]

Jij gaf de enige die alleen maar negatief reageerde en als klapper ook nog een ongevraagde persoonlijke mening probeerde te geven een 'plus 1'?

Ik blockeer zo'n zeurkous gewoon, hoef ik die onvriendelijke nonsens ook niet meer te lezen!

Hatelijk sfeertje hier, ik heb het al wel weer gezien.
Je bent zelf een theepot
quote:Eleonora-1 schreef op 05 december 2015 @ 19:40:

[...]

Je zet jezelf ongelooflijk voor schut.

Je hebt geen idee wat je nou zit te brallen en ook niet wie je voor je hebt.

De enige die wanhopig pogingen doet tot wat dan ook ben jij zelf.

Neem nog een fikse borrel, ga douchen en dan lekker slapen.

Niemand is geïnteresseerd.

Echt niet.

Bye.Ik drink geen alcohol, zou je mischien zelf ook eens wat minder kunnen doen. Fijne avond!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 december 2015 @ 19:29:

[...]

Zal ik er morgen eens een topic over openen? En hoe heet het als je zelf geen klapperende eierstokken hebt maar wel de drang voelt om voort te planten?Enig! Ik zal je even een seintje geven als de boom staat. Die dient eerst gehaald, opgezet en versierd te worden. 😬
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 19:45:

[...]

Ik drink geen alcohol, zou je mischien zelf ook eens wat minder kunnen doen. Fijne avond!

O werkelijk? *gaap*

Wat een groep 3 gedrag man. Man up! Oh en grow up!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven