uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Mijn man heeft ook geen moeite met sex : voor, tijdens of na de zwangerschap. Volgens mij heb ik alleen rust van hem tijdens de bevalling.. ik moet nu echt niet aan sex denken.. heel veel behoefte aan knuffelen , dat weer wel.
Kim, boeren hier ook! Dit was zelfs een van de eerste symptomen die ik kreeg. Mijn man zei al voor de positieve test, jeetje wat loop je toch de hele tijd te boeren (doe ik anders nooit zo) maar ik kan er niets aan doen en het is er nog steeds
quote:ana_isabel schreef op 06 december 2015 @ 11:56:

Mijn man heeft ook geen moeite met sex : voor, tijdens of na de zwangerschap. Volgens mij heb ik alleen rust van hem tijdens de bevalling.. ik moet nu echt niet aan sex denken.. heel veel behoefte aan knuffelen , dat weer wel.Hahaha ana hier net zo. Vanmorgen zij hij nog met een gein; nu hoef je natuurlik niet meer zo vaak arme vent hahahaha
Live, Love, Laugh
quote:mama2507 schreef op 06 december 2015 @ 12:10:

[...]

Hahaha ana hier net zo. Vanmorgen zij hij nog met een gein; nu hoef je natuurlik niet meer zo vaak arme vent hahahaha

Zo herkenbaar...:" nou heb je je zin he?!"

Maar hij respecteert mij wel. Ik weet wel dat sex nu gewoon zou kunnen, maar het zit ff tussen mijn oren nav ons verlies.

Nu zegt hij bij voorbaat al "sorry" als hij mij met die vragende ogen aankijkt.

Arme mannen inderdaad
ana Hier precies zo, zij denken ook van ; eerst wilde je bijna elke dag nu niet meer

Komt vanzelf wel weer. Ik heb met onze 1e nog 3 dagen voor de bevalling sex gehad zolang het kan en ik er ook nog plezier in heb waarom niet?! Ik hoor wel eens verhalen dat sommige bijna de hele zwangerschap geen sex meer hebben ja dan denk ik echt arme mannen ( en iedereen ia natuurlijk niet hetzelfde hè, bij sommige is het echt pijnlijk en dan moet je het ook gewoon niet doen)
Live, Love, Laugh
Ik denk nu gewoon ,geheel ten onrechte, dat het "kwaad" kan. Complete onzin natuurlijk. Mijn brein weet dat. Maar mijn gevoel en mijn hersenen zitten nog niet op 1 lijn
Haha, gelukkig ben ik niet de enige die flink aan het boeren is!

Oh ja, en seks. Staat nu ook even tijdelijk op een laag pitje. Niet dat ik geen zin heb, maar ik val gewoon regelmatig al om 20.00 in slaap. Kortom: weinig tijd met z'n tweeën.

Heerlijk zo'n rustige zondag na Sinterklaas. Kindjes zijn heel relaxed met hun nieuwe speelgoed aan het spelen.
Ben ook benieuwd hoe het met noord is! Ze zou vandaag testen..spannend!
Hee meiden, ik zal even een tijdje op de achtergrond zijn. Gister is duidelijk geworden dat m'n schoonzus uitzaaiingen heeft van de borstkanker waarvan we allemaal dachten dat ze schoon was. Ze is niet meer te behandelen. Verschrikkelijk nieuws dus waar we helemaal stuk van zijn. Zwangerschap lijkt ook ineens veel minder belangrijk. Ze hebben twee kindjes van 4 en 7. Ik sta dus even in de meeleesstand en reageer als ik er puf voor heb.
quote:evelineh83 schreef op 06 december 2015 @ 14:10:

Hee meiden, ik zal even een tijdje op de achtergrond zijn. Gister is duidelijk geworden dat m'n schoonzus uitzaaiingen heeft van de borstkanker waarvan we allemaal dachten dat ze schoon was. Ze is niet meer te behandelen. Verschrikkelijk nieuws dus waar we helemaal stuk van zijn. Zwangerschap lijkt ook ineens veel minder belangrijk. Ze hebben twee kindjes van 4 en 7. Ik sta dus even in de meeleesstand en reageer als ik er puf voor heb.

Ach eveline, wat een vreselijk nieuws... ik zit gewoon met tranen te lezen. Heel veel sterkte in deze moeilijke, onzekere tijd.

Zorg goed voor jezelf
Eveline, wat een vreselijk nieuws, sterkte !
evelineh wat een vreselijk nieuws

Familie komt natuurlijk op de 1e plaats, heel logisch.. sterkte!
Live, Love, Laugh
@eveline: wat vreselijk nieuws, heel veel sterkte voor jou en je familie!
Oh @Evelineh verschrikkelijk Ik wens je heel veel liefde toe.
Heftige Evelineh voor sterkte toegewenst voor jou en je familie. 🌹
Eveline, wat afschuwelijk. Veel sterkte voor jullie en je familie. Echt zo verdrietig.
Eveline verschrikkelijk! Ik wens je hee veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Ik wil toch nog even een beetje een egopost doen omdat ik me ook zorgen maak (al zijn mijn zorgen dan weer relatief na het lezen van Eveline haar bericht)..

Vriendlief en ik hadden vanmorgen gemeenschap en tijdens de seks verloor ik best we wat helderrood bloed. Wij zijn gelijk gestopt want we hadden geen zin meer.. Daarna stopte het bloeden maar bij het afvegen zit er nog wel bloed aan het papier..

Ik maak me nu wel zorgen. Iemand van jullie hier ervaring mee? Pppffff
@tea je baarmoedermond is nu beter doorbloed. Een contactbloeding kan dan voorkomen. Helderrood bloed is bloed wat op dat moment plaats vindt.

Leg het even voor aan je vk. Niet teveel stressen hoor! (ik weet het makkelijk gezegd)
Tnx meiden!

En teagirl, ik snap je ongerustheid maar de kans dat je een miskraam krijgt tijdens t vrijen lijkt me een stuk kleiner dan dat er een vaatje is gesprongen. Alles is down under nu gewoon een stuk beter doorbloed. Helaas zit er niks anders op dan afwachten maar indenk dat t wel goed zit hoor!
Evelineh, heel veel sterkte voor jou en je familie!

Tea, ik kan me voorstellen dat je heel erg schrikt, maar je kan nu idd sneller een contactbloeding hebben.. Ga je de verloskundige bellen hierover?

Fog, je reactie over de neusspray klinkt heel logisch. Wel vraag ik me dan af waarom op sommige neussprays staat dat je ze ook veilig in de zwangerschap kan gebruiken.. Als het niet goed voelt vooral niet doen, groot gelijk! Hoop dat stomen een beetje verlichting geeft.
Thanks meiden.. Gelukkig heb ik een ontzettend nuchtere vriend die me redelijk "koel" houdt.

Ik denk eigenlijk dat ik de verloskundige niet bel tenzij ik morgen nog bloed verlies..

Ik had er gewoon een rotgevoel over ppppfff schrok me te pletter.. Was ook best veel..

Nu eigenlijk niets meer en ook geen kramp. Weerhoudt me zo wel om seks te hebben hoor..
quote:teagirl schreef op 06 december 2015 @ 15:41:

Thanks meiden.. Gelukkig heb ik een ontzettend nuchtere vriend die me redelijk "koel" houdt.

Ik denk eigenlijk dat ik de verloskundige niet bel tenzij ik morgen nog bloed verlies..

Ik had er gewoon een rotgevoel over ppppfff schrok me te pletter.. Was ook best veel..

Nu eigenlijk niets meer en ook geen kramp. Weerhoudt me zo wel om seks te hebben hoor..

Natuurlijk wil je nu geen seks meer. Hardstikke logisch. Is ook totaal niet belangrijk nu. Probeer eerst maar even rustig te worden in je hoofd en lijf en er zo langzaamaan weer vertrouwen in te krijgen.

Al het bloed lijkt al snel veel, omdat elke druppel al teveel is als je het niet verwacht. Seks kan zowieso geen miskraam veroorzaken.

Misschien helpt die gedachte een beetje .
Dank je ana_isabel dat geeft wel moed.. En idd seks is nu totaal onbelangrijk!

Ik zou echt blij zijn als we de eerste weken door zijn!
Ja...we zitten helaas in hetzelfde schuitje

Konden we maar ff binnengluren soms he..
teagirl geen zorgen hoor er is waarschijnlijk een vaatje gesprongen tijdens de sex, je baarmoeder is natuurlijk nu ook heel erg doorbloed... ik had het bij mijn 1e Zwangerschap ook wel eens gehad, het bloeden stopt vrijwel snel...
Live, Love, Laugh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven