Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 6 december 2015 om 22:13
quote:SuzanneSuus schreef op 06 december 2015 @ 22:03:
[...]
Nog nooit gehoord maar zal wellicht zijn tegen het doorverkopen zijn.
Ik hoorde op de radio dat er al ¤1000 geboden of gevraagd werd, dan heb je toch een probleem als je naam niet op het kaartje staat
Het is niet voor Adèle hoor.
Mensen zijn gek, zo veel betalen voor 1,5 uur muziek.
[...]
Nog nooit gehoord maar zal wellicht zijn tegen het doorverkopen zijn.
Ik hoorde op de radio dat er al ¤1000 geboden of gevraagd werd, dan heb je toch een probleem als je naam niet op het kaartje staat
Mensen zijn gek, zo veel betalen voor 1,5 uur muziek.
zondag 6 december 2015 om 22:17
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 22:13:
[...]
Mensen zijn gek, zo veel betalen voor 1,5 uur muziek.Dat begreep ik wel hoor, het gaat ook ff om het idee. Het staat idd in de voorwaarden maar ik denk dat ze idd commerciele doorverkoop daarmee bedoelen. Anders kun je ook geen kaartjrs kopen en bv kado doen.
[...]
Mensen zijn gek, zo veel betalen voor 1,5 uur muziek.Dat begreep ik wel hoor, het gaat ook ff om het idee. Het staat idd in de voorwaarden maar ik denk dat ze idd commerciele doorverkoop daarmee bedoelen. Anders kun je ook geen kaartjrs kopen en bv kado doen.
Je bent zelf een theepot
zondag 6 december 2015 om 22:21
quote:SuzanneSuus schreef op 06 december 2015 @ 22:17:
[...]
Dat begreep ik wel hoor, het gaat ook ff om het idee. Het staat idd in de voorwaarden maar ik denk dat ze idd commerciele doorverkoop daarmee bedoelen. Anders kun je ook geen kaartjrs kopen en bv kado doen.
Dat is waar.
En het was veel leuker om vroeger een nacht voor het postkantoor te liggen en een mooi kaartje in je handen te hebben ipv een zwart wit printje met tekst en barcode!
[...]
Dat begreep ik wel hoor, het gaat ook ff om het idee. Het staat idd in de voorwaarden maar ik denk dat ze idd commerciele doorverkoop daarmee bedoelen. Anders kun je ook geen kaartjrs kopen en bv kado doen.
Dat is waar.
En het was veel leuker om vroeger een nacht voor het postkantoor te liggen en een mooi kaartje in je handen te hebben ipv een zwart wit printje met tekst en barcode!
zondag 6 december 2015 om 22:23
Nou jij nog, Tas, iets glitterigs met kerst voor je ava. Wel een leuke quote trouwens. Maar het is the time of the year he dus dan moet je wel meedoen. Anders laat je deze ondersneeuwen, dat kan ook, dat er sneeuw overheen dwarrelt. Misschien kan een andere kleur sneeuw wel omdat de achtergrond al wit is.
zondag 6 december 2015 om 22:27
quote:Chiefseattle schreef op 06 december 2015 @ 22:23:
Nou jij nog, Tas, iets glitterigs met kerst voor je ava. Wel een leuke quote trouwens. Maar het is the time of the year he dus dan moet je wel meedoen. Anders laat je deze ondersneeuwen, dat kan ook, dat er sneeuw overheen dwarrelt. Misschien kan een andere kleur sneeuw wel omdat de achtergrond al wit is.Ik sla de trend over, het ziet er wel leuk uit
Nou jij nog, Tas, iets glitterigs met kerst voor je ava. Wel een leuke quote trouwens. Maar het is the time of the year he dus dan moet je wel meedoen. Anders laat je deze ondersneeuwen, dat kan ook, dat er sneeuw overheen dwarrelt. Misschien kan een andere kleur sneeuw wel omdat de achtergrond al wit is.Ik sla de trend over, het ziet er wel leuk uit
zondag 6 december 2015 om 22:34
quote:Chiefseattle schreef op 06 december 2015 @ 22:33:
Leuk he! Het vreet wel data maar ik heb wifi Het is trouwens mogelijk om bewegende plaatjes uit te zetten zodat het geen data en stroom meer vreet. In je instellingen, alleen moet je dan bij sommige alle afbeeldingen uitzetten mar dat scheelt een hoop.Natuurlijk niet. Viva doet zijn best om zo gebruiksonvriendelijk als mogelijk te zijn.
Leuk he! Het vreet wel data maar ik heb wifi Het is trouwens mogelijk om bewegende plaatjes uit te zetten zodat het geen data en stroom meer vreet. In je instellingen, alleen moet je dan bij sommige alle afbeeldingen uitzetten mar dat scheelt een hoop.Natuurlijk niet. Viva doet zijn best om zo gebruiksonvriendelijk als mogelijk te zijn.
zondag 6 december 2015 om 22:46
zondag 6 december 2015 om 22:52
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 22:34:
[...]
Natuurlijk niet. Viva doet zijn best om zo gebruiksonvriendelijk als mogelijk te zijn.Ik bedoel die van je telefoon/pc/laptop/tablet. In je internet-instellingen kun je afbeeldingen uitzetten of bewegende afbeeldingen uitzetten. Maar dan zie je dus helemaal geen plaatjes meer, bij sommige apparaten, bij de mijne wel. Is ook niet leuk maar je kunt ze ook weer aanzetten als je een plaatje in een reactie wilt zien. Zo heb ik het vorig jaar gedaan met mijn telefoon, toen had ik nog geen wifi en dan is het kort forummen hoor met al die bewegende plaatjes. Floep en je data is op.
[...]
Natuurlijk niet. Viva doet zijn best om zo gebruiksonvriendelijk als mogelijk te zijn.Ik bedoel die van je telefoon/pc/laptop/tablet. In je internet-instellingen kun je afbeeldingen uitzetten of bewegende afbeeldingen uitzetten. Maar dan zie je dus helemaal geen plaatjes meer, bij sommige apparaten, bij de mijne wel. Is ook niet leuk maar je kunt ze ook weer aanzetten als je een plaatje in een reactie wilt zien. Zo heb ik het vorig jaar gedaan met mijn telefoon, toen had ik nog geen wifi en dan is het kort forummen hoor met al die bewegende plaatjes. Floep en je data is op.
zondag 6 december 2015 om 23:44
Boodschap : ' mannen zijn kut' zodat vrouwen lekker gaan flippen.
Het zal wel weer saai zijn op FOK.
Beste Fuckers: Excuus, ik was ook te druk met de ava's.
Het zal wel weer saai zijn op FOK.
Beste Fuckers: Excuus, ik was ook te druk met de ava's.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 6 december 2015 om 23:47