Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 06 december 2015 @ 22:03:

[...]

Nog nooit gehoord maar zal wellicht zijn tegen het doorverkopen zijn.

Ik hoorde op de radio dat er al ¤1000 geboden of gevraagd werd, dan heb je toch een probleem als je naam niet op het kaartje staat

Het is niet voor Adèle hoor.

Mensen zijn gek, zo veel betalen voor 1,5 uur muziek.
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 22:13:

[...]

Het is niet voor Adèle hoor.

Mensen zijn gek, zo veel betalen voor 1,5 uur muziek.Dat begreep ik wel hoor, het gaat ook ff om het idee. Het staat idd in de voorwaarden maar ik denk dat ze idd commerciele doorverkoop daarmee bedoelen. Anders kun je ook geen kaartjrs kopen en bv kado doen.
Je bent zelf een theepot
Wauw enn goed werk vericht ziet er mooi en kersterig uit leuk gedaan.
quote:SuzanneSuus schreef op 06 december 2015 @ 22:17:

[...]

Dat begreep ik wel hoor, het gaat ook ff om het idee. Het staat idd in de voorwaarden maar ik denk dat ze idd commerciele doorverkoop daarmee bedoelen. Anders kun je ook geen kaartjrs kopen en bv kado doen.

Dat is waar.

En het was veel leuker om vroeger een nacht voor het postkantoor te liggen en een mooi kaartje in je handen te hebben ipv een zwart wit printje met tekst en barcode!
Nou jij nog, Tas, iets glitterigs met kerst voor je ava. Wel een leuke quote trouwens. Maar het is the time of the year he dus dan moet je wel meedoen. Anders laat je deze ondersneeuwen, dat kan ook, dat er sneeuw overheen dwarrelt. Misschien kan een andere kleur sneeuw wel omdat de achtergrond al wit is.
quote:Chiefseattle schreef op 06 december 2015 @ 22:23:

Nou jij nog, Tas, iets glitterigs met kerst voor je ava. Wel een leuke quote trouwens. Maar het is the time of the year he dus dan moet je wel meedoen. Anders laat je deze ondersneeuwen, dat kan ook, dat er sneeuw overheen dwarrelt. Misschien kan een andere kleur sneeuw wel omdat de achtergrond al wit is.Ik sla de trend over, het ziet er wel leuk uit
Leuk he! Het vreet wel data maar ik heb wifi Het is trouwens mogelijk om bewegende plaatjes uit te zetten zodat het geen data en stroom meer vreet. In je instellingen, alleen moet je dan bij sommige alle afbeeldingen uitzetten mar dat scheelt een hoop.
quote:Chiefseattle schreef op 06 december 2015 @ 22:33:

Leuk he! Het vreet wel data maar ik heb wifi Het is trouwens mogelijk om bewegende plaatjes uit te zetten zodat het geen data en stroom meer vreet. In je instellingen, alleen moet je dan bij sommige alle afbeeldingen uitzetten mar dat scheelt een hoop.Natuurlijk niet. Viva doet zijn best om zo gebruiksonvriendelijk als mogelijk te zijn.
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 22:21:

[...]

Dat is waar.

En het was veel leuker om vroeger een nacht voor het postkantoor te liggen en een mooi kaartje in je handen te hebben ipv een zwart wit printje met tekst en barcode!Ah ja.. Koud!
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 06 december 2015 @ 22:46:

[...]

Ah ja.. Koud!Maar altijd gezellig!
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 22:34:

[...]

Natuurlijk niet. Viva doet zijn best om zo gebruiksonvriendelijk als mogelijk te zijn.Ik bedoel die van je telefoon/pc/laptop/tablet. In je internet-instellingen kun je afbeeldingen uitzetten of bewegende afbeeldingen uitzetten. Maar dan zie je dus helemaal geen plaatjes meer, bij sommige apparaten, bij de mijne wel. Is ook niet leuk maar je kunt ze ook weer aanzetten als je een plaatje in een reactie wilt zien. Zo heb ik het vorig jaar gedaan met mijn telefoon, toen had ik nog geen wifi en dan is het kort forummen hoor met al die bewegende plaatjes. Floep en je data is op.
O en dan zie je ook geen smilies meer. Ik ben pas recentelijk smilies gaan gebruiken, omdat ik eerst de afbeeldingen vaak uitzette en ze toch zelf niet kon zien. Dan mis je wel iets van de communicatie soms.
Lees dit nog ff Moiren, geldt waarschijnlijk ook voor jouw band
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 06 december 2015 @ 22:55:

Lees dit nog ff Moiren, geldt waarschijnlijk ook voor jouw bandHelder. Thanks.
Ik heb gisteren mijn nachtmerrie in echt beleefd'

Hij is een monster

Tsja....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 06 december 2015 @ 23:39:

Ik heb gisteren mijn nachtmerrie in echt beleefd'

Hij is een monster

Tsja....
Boodschap : ' mannen zijn kut' zodat vrouwen lekker gaan flippen.

Het zal wel weer saai zijn op FOK.

Beste Fuckers: Excuus, ik was ook te druk met de ava's.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 06 december 2015 @ 23:44:

Boodschap : ' mannen zijn kut' zodat vrouwen lekker gaan flippen.

Het zal wel weer saai zijn op FOK.

Beste Fuckers: Excuus, ik was ook te druk met de ava's.Misschien moet je daar ook leuke kerstava's gaan maken.
Ja, zo reuze gezellig met glittertjes.

Daar flippen ze de pan uit als je gezelligjes gaat zitten doen.

Zeer vermakelijk.

Moeje ook es proberen.
quote:Enn schreef op 06 december 2015 @ 23:47:

Ja, zo reuze gezellig met glittertjes.

Daar flippen ze de pan uit als je gezelligjes gaat zitten doen.

Zeer vermakelijk.

Moeje ook es proberen.Eigenlijk zouden we er eens een avondje voor uit moeten trekken.
Nee, joh

GIJ ZULT NIET -IK HERHAAL- NIET OPROEPEN.

Het is maar een idee
Hebben jullie de OP gelezen?
quote:Amaqanda schreef op 07 december 2015 @ 00:11:

Hebben jullie de OP gelezen?

Van hier?

Nu wel.
I'm friends with the monster under my bed,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven