Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Star schreef op 07 december 2015 @ 17:57:

[...]

Ik trek hele Adele niet. En de combi met TO maakt het nog erger.
quote:pomona-struik schreef op 07 december 2015 @ 17:56:

Hij doet het in 15 weken en ik had jaren nodig. En ik ben ook niet trots op mezelf. Maar dat wringt bij mij, waarom een ander wel en ik niet. Terwijl ik zo hard probeer om er niet aan toe te geven. Ik kan niet eens meer in die prachtige wagen rijden, ik heb haar zelf bij elkaar gespaard. En ik wil eigenlijk heel hard huilen.Lekker huilen als je wil huilen. Opkroppen schiet je niets mee op

Hij doet het in 15 weken en ik had jaren nodig. En ik ben ook niet trots op mezelf. Maar dat wringt bij mij, waarom een ander wel en ik niet. Terwijl ik zo hard probeer om er niet aan toe te geven. Ik kan niet eens meer in die prachtige wagen rijden, ik heb haar zelf bij elkaar gespaard. En ik wil eigenlijk heel hard huilen.Ik begrijp niet wat je bedoelt, maar sterkte dan maar.
Ik ga nu naar zach de la rocha luisteren. Om mezelf te kalmeren
quote:Star schreef op 07 december 2015 @ 17:59:

[...]

Lekker huilen als je wil huilen. Opkroppen schiet je niets mee op

+1 En schreeuwen. Heel hard en heel lang. En desnoods met dingen smijten. Maar niet opkroppen, inderdaad.

Struik: je bent misschien niet trots op jezelf, maar ik heb ontzettend veel bewondering voor je. En zoals ik eerder al schreef: om goede redenen ben ik ook onder de indruk van hoe jij met je verleden omgaat. Dan is het mijn beurt om te denken: hoe doet zij dat en waarom lukt haar wel wat mij niet lukt?
IMHO

Hij doet het in 15 weken en ik had jaren nodig. En ik ben ook niet trots op mezelf. Maar dat wringt bij mij, waarom een ander wel en ik niet. Terwijl ik zo hard probeer om er niet aan toe te geven. Ik kan niet eens meer in die prachtige wagen rijden, ik heb haar zelf bij elkaar gespaard. En ik wil eigenlijk heel hard huilen.

Lief struikje, ik weet het één en ander van verslaving. En níemand doet het in 15 weken. Echt niet. Iemand die dat denkt gaat binnen de kortste keren op z'n bek. Alcoholisme duurt levenslang, dat is niet klaar na 15 weken.

Knuffel!
Ik wil rijden in mijn mooie rookgrijze Audi. Heb nieuwe velgen voor dr winterbanden gekocht, ze zijn prachtig. En ik kan niet eens rijden nu. Ik ben een nul.
Sid, dat plaatje van jou in een ander topic; ik ga even een banaan lezen
quote:Star schreef op 07 december 2015 @ 18:09:

Sid, dat plaatje van jou in een ander topic; ik ga even een banaan lezen

Opslaan en plakken bij lappen tekst over dramatisch relaties

Hij doet het in 15 weken en ik had jaren nodig. En ik ben ook niet trots op mezelf. Maar dat wringt bij mij, waarom een ander wel en ik niet. Terwijl ik zo hard probeer om er niet aan toe te geven. Ik kan niet eens meer in die prachtige wagen rijden, ik heb haar zelf bij elkaar gespaard. En ik wil eigenlijk heel hard huilen.Ik denk dat ik weet over welk topic je het hebt al heb ik alleen de titel maar gezien, en jij weet natuurlijk net zo goed als ik dat je niet binnen 15 weken van een alcoholverslaving af bent. Gedetoxt, dat kan, maar dat is niet hetzelfde als een verslaving overwinnen. Dat deze gast dat blijkbaar wel denkt is alleen maar dom van hem/haar, en als je het mij vraagt een instant recept voor terugvallen (ik kan best één glaasje nemen, want ik ben toch niet meer verslaafd). Niks om jaloers op te zijn lijkt me.
Het duurt al zolang. Geen 15 weken.

En ik eet gezond maar die cravings maken me gek. Ik wil.
Ja, maar je bent sterker dan dat en je wílt niet meer. Je wilt nu even, maar dat gaat over. En je hebt alle moeite gedaan om te zorgen dat je níet meer drinkt.

Kom op, je kunt het best.
quote:pomona-struik schreef op 07 december 2015 @ 18:15:

Het duurt al zolang. Geen 15 weken.

En ik eet gezond maar die cravings maken me gek. Ik wil.

Nee. Je denkt dat je wil, maar je wil niet echt. Je wil het idee.

Kom op, je bent zo goed bezig.
Ik ga boven Salem's lot kijken.

Tamara.
Hoi Struik. Je doet het goed. Het is heel zwaar. Het blijft ook nog even zwaar. Maar je weet waarom je gestopt bent. Blijf daaraan denken. (ik heb verslaving van heel dichtbij meegemaakt, voor je denkt, wat kwaakt zij nou. Ik weet hoe lang het duurde en hoe moeilijk het was, vooral omdat in dit geval het drankgebruik ook een psychische oorzaak had. Vooral deze tijd van het jaar was erg zwaar. Maar we zijn nu tien (!) jaar verder en alles is goed).
Fris gedoucht, pyjama aan, kind komt bij mij logeren omdat ze het zo zielig voor mij vindt.

We gaan mean girls kijken. Blij dat ik nog droog ben, dankjewel voor jullie lieve woorden, ik ben een grote meid en ik weet dat ik het kan.

Ik schenk een glaasje cola in voor ons.

Sorry dat ik jullie weer lastig heb gevallen met mijn wel/niet toestanden.

Mijn heup en been doen pijn maar dat geeft niet.
Hai dames! Alles goed hier?

Ik heb een black&white night, Tophat aan het kijken
Struik: Ik vind het heel bewonderenswaardig dat je er zo open over bent en zo stoer dat je het allemaal doet. Het is zwaar kut en je doet het toch. Lekker cocoonen!
Veel anders kan ik niet. Komt vanzelf oke.
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 15:30:

Die reacties op de foto van Amalia en haar zusjes (NOS op FB), echt verschrikkelijk. Eigenlijk zou iedereen met een IQ onder de 100 geen internettoegang mogen hebben Soheey. Wat een verschrikkelijke uitspraak.

Misschien zijn die verschrikkelijke reactie's op FB van mensen die menen een hoger IQ te hebben en de hele dag internet hebben.
LOEP ME MAAR aub.
quote:SuzanneSuus schreef op 07 december 2015 @ 13:56:

[...]

Ik ken een gezin die op de gang een soort vitrinekast heeft staan. Daar mogen frutsels en knutsels in. Vol is vol, nieuw spul betekent iets eruit. Ze hebben een paar houten klemmen die zelf blijven staan voor frutsels die dat niet zelf kunnen.

Misschien een idee?

Overigens hangen hier nog 2 oude knutsels van mijn oudsten maar die 2 zijn behoorlijk crea.

Het ene hangt bij de jongste aan het plafond vd jongste, het andere hier aan de muur. Ik noem het al jaren onze eigen Karel Appel. Toen vd zomer gedacht werd dat er een oude Appel was gevonden , vonden we die opvallend lijken op 'onze' Appel.

Bedankt voor de tip! Hier hangen de meeste kunstwerken aan de woonkamer deur en koelkast. Ook in de grote kast staan spulletjes. In dit geval waren het meter hoge zwarte pieten die echt nergens kwijt konden.

Wat lief, jullie eigen "karel Appel". Ik vind creativiteit bij kinderen geweldig.
quote:missie_m schreef op 07 december 2015 @ 19:12:

[...]

Soheey. Wat een verschrikkelijke uitspraak.

Ja dan wordt je wereldje wel klein hé
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 december 2015 @ 19:30:

[...]

Ja dan wordt je wereldje wel klein hé Aardig weer
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 december 2015 @ 19:30:

[...]

Ja dan wordt je wereldje wel klein hé
Life is short. Eat dessert first.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven