Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 7 december 2015 om 17:31
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 15:30:
Die reacties op de foto van Amalia en haar zusjes (NOS op FB), echt verschrikkelijk. Eigenlijk zou iedereen met een IQ onder de 100 geen internettoegang mogen hebben Maar als ik dan even een +100 IQ opmerking mag maken hier: waaaaarom hebben die kids geen cap op hun kop? Zij zijn toch niet dom?
Die reacties op de foto van Amalia en haar zusjes (NOS op FB), echt verschrikkelijk. Eigenlijk zou iedereen met een IQ onder de 100 geen internettoegang mogen hebben Maar als ik dan even een +100 IQ opmerking mag maken hier: waaaaarom hebben die kids geen cap op hun kop? Zij zijn toch niet dom?
maandag 7 december 2015 om 17:33
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 december 2015 @ 17:20:
[...]
Geen idee waar je het over hebt, maar ik ben het sowieso met je eens.GG, is het niet o zo mooi, als je een hele zwakke student ziet groeien en groeien. Zoveel karakter en doorzettingsvermogen, en dan nog bescheiden ook. Vandaag had ik zo iemand in mijn les. Daar geniet ik van, daar kom ik voor uit mijn bed 's ochtends.
[...]
Geen idee waar je het over hebt, maar ik ben het sowieso met je eens.GG, is het niet o zo mooi, als je een hele zwakke student ziet groeien en groeien. Zoveel karakter en doorzettingsvermogen, en dan nog bescheiden ook. Vandaag had ik zo iemand in mijn les. Daar geniet ik van, daar kom ik voor uit mijn bed 's ochtends.
maandag 7 december 2015 om 17:56
Hij doet het in 15 weken en ik had jaren nodig. En ik ben ook niet trots op mezelf. Maar dat wringt bij mij, waarom een ander wel en ik niet. Terwijl ik zo hard probeer om er niet aan toe te geven. Ik kan niet eens meer in die prachtige wagen rijden, ik heb haar zelf bij elkaar gespaard. En ik wil eigenlijk heel hard huilen.